A femme fatale hè un mitu o una realità?

Probabilmente, ogni persona, almenu una volta in a me vita, hè stata attraversata stu misteriu termu - una fatale donna. Quale hè ella? U caratteru di i libri è di u pelle, chì ùn mai truvà una rappurtazione in realità, o in roaming trà noi l'ughjettu di l'esaltura per assai omi? Ci hè una "femme fatale" fora di e pagine di e libru?


Letteratura e cinematograficu glurificonu in repertoriu sta imagina. Più di una generazione in l'admirazione hè stata dopu l'intrigues di u famosu Milady, curdescene di Torpil - una di l'heroini principali di u famu novu Honore di Balzac è assai altri. Eranu e donne, digna d'admirazione è di deificazione, e donne, perchè ellu ghjunghjenu à u duellu, uccisi, fugliale creati ... In a maiò parte di i casi, qualchissia chì chjudia un libru o finita à veda una filmella ùn pò stà à truvà un analogicu rispettu à a vita verita. Perchè

Una femina fatale hè una spezie in periculazione?

Anu eranu in a realità o eranu micca à tutti? Forsi i tempi muderni ùn sò micca un paradisu per questi persone? Forse quelli sò stati in u passatu, spusonu a Rivuluzione, l'Età di Prata, u Coupone in Palacio, etc.?

L'omi più mudernichi ùn sò micca bè a categuria di cavalli nobili. Nimu ùn anu parechji cum'è comudi d'sti tipu, perchè prefendinu per risponde à i so attacchi per u fattu chì ùn ci hè un puntu di difenda è di palluzzà per un altru. Ùn ci eranu micca vera fata di e donne. E donne demandate à l'attenzione da l'altri, ùn deve micca dà capu à elli. I rapprisentanti di u sessu fair, chì sò in una categuria di "fatali", solu ùn per micca scontri in a strada.

Una donna muderna, sfurtunatamente, ùn ponu attruverà l'attinzioni di un cavaleri. Questu hè duvuta à u fattu chì l'aspirazioni è l'aspirazione di e femini sò issa ciminiu nantu à questi banali cum'è di dieta, u modu universale per vendarà un omu à ellu, etc. I preziosi i ghjorni in discussione à l'omi, lamentando chì hè rarissimu d'ottene veramente qualcosa interessatu. Di sicuru, sti donne sò omi abbastanti rapidamenti.

Ciò chì sapemu di e femini fatal?

Oghje, a socieità ci prupone un scopu di scantu abbitanti di rilazzioni. Puderanu per u matrimoniu successu, preferibile à una età curretta. A sucità ci enseigne à vigilà dinò seguità. Avemu duie cunfidendu u fattu chì un omu ùn pudere micca resistà a nostra biddizza è bè pruduttu. I femini fatte, cunnisciutu in a storia (per esempiu, Lilya Brik), erani raramenti belli veri. Inoltre, a so capacità di mannari i crazy era cumparabile à u talentu o un rigalu naturali: assai poveri ponnu veramenti capiscenu stu arti nantu à elli. I fatalisti ùn anu impastu raramente posti altimati, pruvate d'implementà in u duminiu di l'arte è di a cultura. Hè usatu un altru mètuu - a cunquista di l'omi.

Carrera o famiglia?

U prublema di generazione hè più preziosa ca maiò. I parechji crescenu chì ci anzendammi, netti è autore realizazione in a famiglia. Avemu qualchì volta ùn pò micca ghjustà a nostra propria ambizioni è sia micca sempre quì tuttu in u sicondu, ma in u dicèsimu avianu. In un sforzu di diventà una femme fatale, sò pronti per passà enormi sume di soldi per trasfurmà a nostra appearance. Pudemu cambià in veru, diventenu più prudutti è più belle. Ma quasi nimu di noi ci era stata attraversata da u distinu di una femme fatale, chì in virtù di u so ammu hè quasi cunnanna di a solità. Qualchì pocu anu saputu a felicità di u veru amuri, stendu per decennii. Sò più presa captive di l'imaghjera, in u quali nascinu.

Hè u ghjocu di a vela?

In ghjustizia di i picculi carriardii, una cullizzioni di corazioni masculina è l'autore realizazione in u campu chjamatu, spessu scurdate di ciò chì significa di esse una donna. Inspirata da storiori storii brillanti, pruvate a trasluzione u charm attentatu à a realtà, pruvate com'è se fussi un accesu luminoso, senza avè capendu chì a verità felicità ùn hè micca in questu. Avemu pruvatu à squisete in un estereotipu, ancu s'ellu hè successu, senza avè capendu chì a nostra missione hè di ùn esse un altru, ma per esse stessu. Una donna chì piace ciò chì hè a natura piglià u nostru ghjornu in a so vita.