Visita à u duttore durante u gravidenza

Dopu i primi simane di gravidanza, cumencia à parlà cù u vostru duttore. Questa hè una guarantiscia chì tù è u zitellu sò sottu prutezione affidativa. Avete sapè chì avete prestu prestu una mamma? Ùn ùn mette a visita à u duttore. Per esse registratu in una cunsultazioni femine, i medichi cunsiglianu finu à a sesta sette di gravidanza. Questu avete aiutu per impediscenu a più cumplicità in u tempu. Avete bisognu à vultà à u duttore cumu seguente: almenu una volta un mesi - finu à a 28 simana, duie volte à u mesu - finu à a 36 simana è ogni 7 ghjorni - finu à u partitu.

Ùn disprezzanu spezzione! Fighjendu regularmente a cunsultazione di a donna ùn hè micca per trattà (a gravidenza ùn hè micca una malatie), ma per a prevenzione di difficultà imprevisi. Forsi a prospettiva di spenni ghjorni in a clinica ùn pare micca attrattiva. Ma ùn succucbe à emozioni negativi. Pigliate da a casa una rivista micca lea, un jugatore cù u vostru discu preferitu. Pudete cumunicà mentale cun u so picciottu: questu hè un modu maravigliu per vultà. Facite junti cù u duttore efficevuli quant'è pussibule in regule simuli. Escutar attentively à i raccordate è ùn esitò micca à dumandà tuttu ciò chì interessa. Prima di vultà à a accugliente, cunzidira i vostri dumande. Ùn ùn caghjà micca in memoria: à u tempu ghjucatu, pò fallut. Hè megliu scrive tuttu in anticipu. Sè qualchì preoccupatu qualcosa (insomnia, malazii generale, emergente alta), ùn pensate micca un pocu, ma dinò subbitu à u duttore.

In a zona di special attention
U duttore darà assai prucessi diffirenti. Ùn àbbia paura, hè deve esse cusì. Ogni ciddi hè assai impurtante, e cose cun elli senza diligenza, ùn saltate micca, è ùn pate micca più per più tardi. Questu simpaticu, a primu mancu, l'esame, cum'è pruvucazione di sangue generale, determinendu u nivellu di zuccaru, è l'analisi d'urine stabiliscenu cumercii serii chì succediscenu in u tempu di gravidenza.
Usendu una stima di sangue, u nivellu di l'emoglobina hè determinata. Stu scrutine permette à u mèdicu avè avutu a manifestazione di l'anemia di deficienta di ferru in u tempu. Questa complicazione fa difficiuli per l'ossigenu è di i nutrienti di u flussu da a mamma à u zitellu è hè spessu a causa di pesu ridisatu è l'ipoxje in u zitellu. Per impidiscenu tali cunsiquenzi, u duttore ponu cunsiglià per piglià preparalli di ferru.
U più grande di zuccherinu in sangue - un signu di u sviluppu di u diabetes in donne incinta. Questa mute prupone l'hormone chì sò attivati ​​durante a gravidanza è a pezza di a pruduzzione d'insuline in u corpu.

Hè particularmente impurtante di vigilà u nivellu di zuccheru sè manghjatu in riscu: unu di i parenti hà a diabete, avete a pressione sera, vi lentamente pisce o un fruttu assai grande. A malatia passà dopu à partitu, in ogni modu, finu à l'apparizione di u zitellu, a mamma futura necessita a survegazione medica constantu. A diabetes contribuisce à a disturbazione di i prucessi metabolichi è cumpressione seriu u cursu di a gravidanza. L'examina regulare di l'urina permette di stabilisce a prisenza di a proteina. Ancu u fattu chì una donna duranti stu piriodu pò sentirni perfettamente sana, a presenza di a proteina hè un signu periculante di disfunzione rinforatu. A futura mamma hà bisognu di curazioni medica è, apparentemente, trattamentu in l'uspidale.

Infizzioni periculosi
Avanzamente, una prova per l'infezione di TORCH (toxoplasmosis, rubella, citomegalovirus è herpes) era mandatu per tutti i donne incinta. L'analisi ùn hè micca includeu in u pianu di l'eccinsu di ogni mòmia. Tali infizzioni sò perikardu per u fetus se l'infizzione hà fattu durante a gravidanza per a prima volta. In ogni casu, statistichi, a probabilità di questu hè assai chjucu: a maiò parte di e donne in l'èbbica di cuncepimentu anu avutu ubligatoriu di sti infizzioni periculosi. U duttoriu hà sospettatu, hà nominatu o nominiu a prova chì ùn hà micca indicatu un risultu attrattivu? Ùn si sdegnassi, ma sò bè. Medici moderni minimizanu u risicu di cunsechi cunziate. Fiducià u vostru duttore! E tutti i vostri preoccupati dissipate com'è fumu.