Vita è destinu di Sergei Zverev

Sembra chì a morte me segue, - u pelaghizzatore più famosu Sergei Zverev ammettieghja cun horrore. Ùn pudete micca imaginate quandu dura è dulce per intarrà i ghjenerati. Sughjurnate tranquillamente nantu à mè: quante quantità volte esse ghjustu à u prublemu vicinu, è a vita è destinazione di Sergei Zverev hà cunversatu in un pesadore.

Evil rock segue a famiglia di l'artista durante un longu tempu. Parechje di i so ricordi da a zitella è l'aduranza - nantu à i cèttici, svegliu, cimiteri. Oghje spessu hà duie accade à i so parenti è amichi in l'ultimu viaghju.


Perdeia quasi tutti

In a vita è destinu di Sergei Zverev, u so babbu Anatoly hà mortu prima. Quandu eru quattru, quandu fù chjappu nantu à una moto, "dice Sergei tristane. - Uni pochi ghjorni prima di a tragedia, aghju vistu in sònniu a so morte. Eppuru per l'età, ùn aghju micca capitu chì era un sognu profeticu. Sì, è chì pudariu fà? Hè sopratuttu difficiuli era a tràggica morte di u missiavu di Seryozhin. Quandu cascò, è uni pochi mesi dopu hè statu sipunttu.

Dopu u missiavu avà u babbu. A linia funeraria. Funeral per u funerale. A vita di Zvereva hè diventata in un pesadore. A ferita da a perdita di l'anziani ùn era durablemente longa, perchè u destinu di u novu colpu. Hè mortu da asma, u frà hermano di Sergei, Alexandru.

Quandu ùn era più, aghju aghju assai, "Sergei Zverev retrae a so vita è u destinu in rassalla. Dughjèzii esaggregati, remorsu. Pensu chì ùn aghju micca datu. Un pocu calore, forsi.

Eppuru, quantu pò piglià i mio amici? - gridò a Sergey. U celu li dumandenu: "Sì, impedite! Ùn aghju micca struitu assai u dulore? Ma micca, a ghjente era sempre à mora. Amici di l'armata, anziani classmates. E prestu in un accidentu di caru accidenti, a so sposa civile Olga hè mortu.


Morte tripla misunia

Avà hè u mo turnu, - u stilista pensa à cunfurmità, quandu u so carru scurruete per una fossa in una veloce frenu.

Paria chì era tuttu. Ùn vive micca sempre. Pensu chì pensu, vogliu veramenti mori, cum'è u mo papatu? Sergei hà survivtu miraculously. Ma u destinu persisteva cuntinuatu à fà simulà. Hè per quessa ella abbanduneghja in stu mondu. Uni pochi anni dopu avà u pianu, induve l'artista è u so cumpagnu Katya Lel vultonu da a tour, quasi chjappu.

Katya cumencia à leghje e pricati cun scantu, ognidunu u panicu, - sughjilerinu. E pi qualchi mutivu, vulia cantà.

L'annu l'annu, u praticatu destinatu à a vita è u destinu di Sergei Zverev hà datu a stella una prova quì sopra à u mare. Philip Kirkorov, Alexander Peskov è Sergei Zverev funu à un viaghju in u mari da Miami à Bermuda. U forru cù l'astri hit una tempesta di 9 punti in l'area di u Triangulu di Bermuda.

Tuttu c'era scantatu. Un pesadore, - dici Alexander Peskov. Solu Zverev camminava tranquillamente è dicia chì una stella, cum'è ellu, ùn facia micca affucatu u novu ardore.


Cridiona chì i candele prutegevi

À l'annu di pesce di pesce, l'artista hà abituatu per i periculi mortali. A fede ci aiuta à vive, è e candileri di a chiesa anu aiutu ancu.

Aghju compru un bellu di candele in u tèmpiu, aghju pututu vicinu à a casa è poghja, - l 'artistista spiega. "Se ci hè un negativu nantu à mè o qualcosa pessimu viaghja, accumincianu a sguillà". Aghju statu dichjaratu chì i candele per quessa, assumete tutti i male. Brusgià. In u mo casu, apparentemente, aiuta.

A vita di Sergei Zverev da quellu momentu cuminciò à diventà un pesadore, ma tuttu u stissu Sergei ùn rinunzià è hà guidatu una vita nurmale, cumu avia fattu prima. Sergei Zverev da quellu momentu addivintò una persona completamente distintiva, cuminciò à crede in Ddiu è ancu i domenichi per andà à a chjesa per u serviziu. L'unicu ciò chì ellu ùn mai serà capaci di ritornu sò i so amori. Ma sempre, a fede è a sperenza per a più bona aiuta di Sergei per vende è sviluppà. Vulete a Sergey a più bella recuperazione da u puntu di vista emotivo è spirituale è a fede in noi è a nostra forza.