Vita particulare di Lyudmila Gurchenko

Ella ammirazione di i milioni di e zitelli chì vulianu acquistà un pocu più vicinu à a so figura ideale. Sempre mantene in u tonu, ùn dà indulgenza, travaglia è ùn ùn chianciu per a vita. Allora, u tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "Vita Persunale di Lyudmila Gurchenko".

U preferitu di i milioni di persone, micca una generazione, a bella attrice è cumpusitura Lyudmila Markovna Gurchenko nascitica u 12 di nuvèmmiru di u 1935 in a gloria città di Kharkov. Eppuru una zitella cù ambizioni enormi è u desideriu di travaglià, abbandunò a casa di i so parenti è ghjùnsenu à a capitale di a nostra vastissima patria. Intruducendu u VGIK, hà datu i primi passi in a creatività, chì dopu ci hà determinatu tutti i so destinazioni futuri.

Quandu, cum'è studiente, hà ghjucatu u primu u rollu principale in a film "Carnival Night" di Eldar Ryazanov, è, com'è dichjaranu, svegliò famusi. L'heroina di Lyudmila Markovna - Lenochka - addivintau l'ídolo di milioni, personificò i giovani felice di l'Unioni Soviètica. E, sicuru, excelentes datos externos e funziunamintarii ùn abbandunà micca quellu chì era indifferenti o à Gurchenko stessu. Allora in li prossimi pocu anni Lyudmila Markovna hà stata premiata in i filmi cum'è "Carnival Night" (1956), "A Strada di a Verità" (1956), "U Biò À Biata" (1956), "A Girl with the Guitar" (1958), "The Caught Monk "(1960)," Roman and Francesca "(1960)," Camminare "(1961)," L'omu da Nothere "(1961)," The Tamers of Bicycles "(1963)," The Wedding of Balzaminov "(1964) - è assai altri. Ma ma sparti un schedariu di ritrattu cumbatte in più di 30 ritratti, ùn era micca notevili in i 1960 è l'anni inizjali 1970.

Ma digià in u vechju millenniu, a carriera cullò nantu à a muntagna. Hà cuminciatu à offre più di più in rolli in comedie musicale. Ogni rolu novu hà riesciutu cun facilidade facilità è i so caratteri sò sempri piaciuti l'audience. In più di i cummedia musicali, i so programmi musica, "Songs of the War Years", induve hà fattu esse un cumpusitori, apparse nantu à e schermu. In le so numerosi pittori, hà collaboratu cù assai attori famosi è micca cusì famosos. Ma hà avutu relazioni amiche è amici cun Nikita Mikhalkov è Andron Mikhalkov-Konchalovsky. E dopu molti anni, Lyudmila Markovna hà dettu riguardu à Nikita Mikhalkov: "Quellu altru, ma ellu mi pigliu cù tutte e cose, eclecticism è tap dance". Tutti amaru l'appartine à a cumunicazione cù l'altri.

A cuntrastari à l'anni 80 in i 1990, à causa di u cambiamentu in u sentimentu politicu, l'attrìccia avia pocu per offre un rolu bona, è hà avutu avvicinau più attente à a selezzione di eroine. Ùn era micca assai di travagliu, ma l'entusiasmu è u desideriu di travaglià, era più ca sufficient, è Lyudmila Markovna hà dicisu di pruvà a so manu à un teatru divertitu. È u successu ùn hà mantene senza aspettante. Oghje in 1996 ella hà ghjucatu à a cumeddia "L'Unattainable", diretta da L. Trushkin. E questu tempu u successu ùn si mantenenu stà aspetta. L'attrenda hà fattu perfenu a rollu di una donna romantica di u medievu. Dopu avè fattu u so talentu per un novu Gurchenko, diventò un simbulu di solitude. Ludmila Markovna anu allora di u filu è hà cessatu di essiri attrìccia di un rolu.

A vita persunale di l'attrice ùn era micca menu intensa ca l'eroine di sta pantalla. Ùn era sparata nè l'aligria, nè dicepimentu. A prima volta Gurchenko hà maritatu, mentri era un studiente. Hè elettu unu era u scrittore è u storicu Boris Andronikashvili. Ma a felicità era curta. Trè anni dopu a so unioni scorchjaru. Lyudmila Markovna hè stata sola da a so figliola Masha. U sicituitu di u maritu di l'attrìriu ùn era micca un cantatore famosu Joseph Kobzon, ma Lyudmila Markovna ùn ùn piace di ricurdà sta storia è sempre belli. In u filmatu di u filmu "Sex Fairy Tale" di Nabokov, Gurchenko met u so ultimu maritu, Sergei Senin, in quellu tempu era u pruduttore di sta film. Dopu a filmazioni, dui cori chì amare u quale hà legimittendu u so unione è ùn ne più parte. Dopu avè campatu una vita rica ricca, Lyudmila Markovna cuntinua per esse luxuriate in i lochi di a gloria. Hè meritatu chjamatu u Marlene Dietrich Russu. Ludmila Gurchenko hè amatu è rispettu di i televidenti è i grandi maestri di l'arti di cinema.

L'infurmazione di l'attrìzia hè invidata da ogni donna, è se tenete cuntalli a so età, allora belli, dicemu chì ogni omu. Nimu ùn pò salvà i so dati esterni in a manera chì Lyudmila Markovna hà fattu. Questu hè aiutatu da u so vuluntà di vive, per piace à ella è à l'altri. Gurchenko maximalist in life. Ellu sempre hà pruvatu à fà tuttu ciò fruttificà - per vive, à amà, per ghjucà. Chistu aiutau a divintà un attore di cinema è cinematograficu assai versàtili è apprufunnita, è un cantante inimitatu è solu u so propiu repertoriu. Chì hè, a vita persunale di Lyudmila Gurchenko.