U mio primu Maestru

1 di settembre hè definitu un ghjornu impurtante. Un clima di festa, rame grandi bouquets chì currinu è quì, per quellu chì ùn ci hè nimu, è una visione d'un lividu ligu o un magroe di notte - tuttu chistu tocca l'anima, venti a nustalgia, cumincia per un pezzu in una zitelli senza libertà. Ma se pensate: sò questi ghjorni simili à quelli chì avemu avutu probabilmente - adulti - assai anni fà? E quale hè u primu maestru postu: u turmentu di scelta o "à quale ellu mandarà"?

In u nostru "nostru", i maestri ùn anu micca sceltu. Ci era più di ziteddi, a ghjente era simplice, i maestri ... In fattu, ci era digià bastatu di quelli in quelli ghjorni, i prufessiunali è di i persone chì avianu intrutu in a professione accidintali. Ma i genitori t'hanu bisognu di u distinu. Dopu tuttu, "diventenu in una pose", dicenu, stu maestru ùn hè micca cuncepitu, dà altru, era tutta accunsesta. E ùn ci era micca una quistioni di lamentà nantu à u maestru. U rispettu per a sta prufessione era inesgettu. Sfurtunatamente, assai anu micca adupratu micca solu per questu. I parechji puderanu sperimentà una crescita più bona per u so ziteddu, o in ogni modu pussibuli di circà d'avvicinamenti à u mentorificu esistenti. L'Approaches, da a strada, ancu esse l'oi chì diferenti!

Avà tuttu hè diversu. I parechji ùn anu micca solu l'occasione di sceglie l'una scola per i so figlioli, ma ancu per acquistà cù i prufessori in anticipu, compari, sceglite u megliu. Eccu solu u cuncettu di u megliu in questu casu hè assai subjectivativu. I criteri di scelta principali sò l'età, l'experientia pedagogica, a categuria, i qualità personali. Allora, chì dà preferenza, un ghjovanu insignante chì hè pocu studiatu da l'ulegi di l'urbe, o quellu chì à a question di l'insignamentu "u cane manghjò"? Normalmente a cima adopra a seconda. Ma i mètudi chì i prufessori sò più spessu insignati "in anni" sò longu stati anticu. U tempu dictate a so apughjera à a ghjovani muderni, è à l'insignamentu in ginirali, è i zitelli per intervene in mudelli soviidi sò micca oghji interinterestanti. I ghjente insignanti anu una chance per esse cù i zitelli "in a listessa longa d'onda", per suprattuttu, cù l'avvicinassi ghjusta è una certa diligenza. Ùn sò micca oppressati da u stereotipatu di a scola soviètica, sò più liberi in i so ghjudìzii.

Avà à a categuria. Sò vistu cum'è i genitori quasi forti per un locu in a scola cun un maestru cun a categuria maiò. Ma, dopu à parlà cù l'altri maestri, sintì: "Sì, hè solu un corpu! A cosa principal hè chì tuttu s'hà da esse perfettu nantu à carta, è i zitelli - in u sfondate. Questi rendini à a categuria sò tali tape! All time libre hè stata livata! Quandu hè pussibile per i zitelli per circà e modi è metudi per sviluppà ... "E anu novu, averaghju vistu cumu dopu à a fine di u cantu l'academicu, parechji genitori trasladonu i figlioli da a classe di stu maestru à l'altru - senza categurie.

Bonu, pudete parlà di qualità persunale inde u. Quale tipu di maestru deve esse? Hè difficiuli di dì. U mo primu maestru era incredibile, un angulu, cù un scontu uncotu di i capelli bianchi è bianchi. Avemu i figlioli, in u primu ghjè spaventu à avvicinassi è chjamatu "Baba Yaga". Ma u ghjornu dopu feci di capu in l'aula, in anticipazione di a riunione. È tutti i primi i quattru anni avè cessatu l'amore cù più di più - i figlioli bè, intelligente, amatori è di vita solu per elli, i so interessi, i so prublemi. Dui anni fà era andatu. E noi - anzianu scoli - avendu avutu sapè à questu, hè vinutu da tutta a campagna. Aghju visitatu ancu à a cità di a mo zitiddina per u tributu à u mo primu maestru.

Ùn sò micca sapete cumu duveraghju u maestru, cumu si dettu assicurà. Ùn sò micca sapè à parlà, Sò solu cunnisciutu una cosa: hà amatu u so travagliu, amare i zitelli. E i genitori tene à ellu. Diu cuncede à tutti per fà a scelta bona.