Chiddi: pudete avviate senza ellu o a minzogna per u beneficu di

Cume spessu in a vita dicemu una cosa, ma attemu di modu bellu diffirenti. Pudemu di falsa informazioni parechji volte un ghjornu, per esse ghjustificà cù tutti scopi di pretexto nobili. È quandu a minzogna a nostra essenza, ùn avemu micca nutatu chì no sì sbagliati. Ma e persone chì attenu cumu cusì cusì, cunnuzamu, perchè l'abitudine: a menti hè male. Inoltre, assai ùn si ponu espresu sta tentazione. Perchè hè cusì - hè una difendesi, una funzione di a psyche o qualcosa? Cusì, si situate: si pudete campà senza ellu o farfantarìni for good - u tema di discussione per oghje.

A natura di i minati

Cum'è un ziteddu, una persona hà a capacità di evità di situazione sfarente è emozioni. È quandu u zitellu sapi chì serà punitu, ellu fermerà o nigarà tuttu ciò chì hà fattu, per esse, l'usu hè in i so rilazioni cù i so genitori. Una forma falza di cumpurtamentu chì utilizamu per evitari consecuenzi desaggiate. Ma s'ellu hè diventatu una forma di cumpurtamentu abitudine, u puderà degenerà à a qualità di una persona.

I sicliòcenu cridanu chì qualchì traccia di pirsunalità push to insincere communication. Credu chì, in a vostra vita, eranu persone chì crèdenu chì tutti i medichi sò bè ​​per ghjunghje l'aiutu. Di sicuru, seranu facilmente manipulà l'amici, l'amici, l'arrassighjenu solu per esse u so propiu.

O un amicu li dici per oltre ore per u novu novu, mostra a so ghjeli cù diamanti, chì pudete cumprà in a transizione. Ghjè bellu cuntenta, ma ùn site micca avellu chì avellana a realtà. I vogliu per esse di megliu di ciò chì ci sò in fattu hè intruduttu in noi da a zitella. Ùn sparisce in un locu in una vita adulta, solu stu mumentu: un mondu fictitariu ùn deve micca rimpruverà a realità.

In generale, a natura di i minati hè tali chì aiuta à una persona per adatta in l'ambienti. A cosa principal hè micca di scurdà di una bona parola - "measure".

Recuneranu e falsi nota

Quandu si faccianu cù e mentreghje in a vita, sò spessu perduti, senza sapè cumu fà rispunse. Ch'ella sia di dimustrà chì ùn avete micca cridutu, ma di colpu, hè veru, per esse sì, à u seduttore, pò assicuratevi à u puntu. Chì sò i sintomi di una mentida? Sì avete osservatu, pudete ricanusciarà quale hè a verità è quì chì sò stori.

• Se u vostru interlocutore hà constantemente t'hà interruzzione, traduce a conversazione à u tema ch'hà bisognu, ghjechjarà per pocu, ùn crede micca chì ogni parolla hà dettu.

• Fate una pregunta clarificante durante a conversazione. Se si stanu mintendi, risposti spontanii ponu contraddiri a storia.

• A vostra cunniscenza in ogni modu espresioni in disregard in a so storia, per esempiu, à i culleghi, in tali situazioni, hè chjaru chì una persona prova in ogni modu possibbi d'embellish a so capacità da umiliazione di l'altri.

• U situ di l'interlocutore accumene di ludà l'eternità immediatamenti dopu chì tù avete infurmatu cù e vostre successi? Probabilmente, hè guidata da l'invidata, ùn vole micca vede a pena da voi.

• Ci hè ancu signalamentu fisiologicu di i menti. Per esempiu, involuntariamente in contru à i parraturi in a cunversione si pò esse monotunia, gradualness è stretch. Prima di risponde à a prublema più simplice, elabure un picculu, ma in nudda manera pausa spettaculu.

• A voti i pirsuni, sapendu chì sò stantati, accumincianu per sminerà a so voce, altri à u cuntrariu, aumentanu, perchè chì u parolle sia più persuasivu.

• Parechji sughjetti di parlà massa, principiatu à portanu assai argumenti innecesarii, di quale chì nimu hà dumandatu. In questu modu pruvate à cunvince di a so propria autuditisa.

Ricunnisciute mentri ùn hè micca cusì faciule, perchè ci sò boni artighjani per disguise. Mentirànti per elli hè cum'è l'aria. Simplicmente ùn ponu micca esse senza esse. Pagaete attenti à parechji picculi dati: espressioni faciale, gestiti, timbre è intonazione di a voce. Tuttu u cumplessu avete aiutu à vena à u risurtatu bellu.

Chì deve fà?

Hè vale à vede per eseguisce immediata l'addunatore per l'acqua ne? Probabilmente, tutti i stessi micca. Pruvate prima di truvà a raghjunata chì urdinò una persona per fà questu. Se ti piaci à un ghjovanu, è sì avete chì ùn hè micca sinceratu cun voi, ùn cumince micca à cumprà un muro o chop off the ends. Forsi stu cumpurtamentu per ellu hè un modu di difesa o difesa di u desideriu di fà una bona impresione nantu à tè. Qualchissia hà l'oppurtunitati di "abbandunà" a rialtà è scacciate in u mondu senza prublemi. Diciaraghju - ùn hè micca una opzione. Certu, questu hè veru, ma in u mumentu, apparentemente, un omu ùn pò micca o ùn pò micca fà altrimenti, perchè se puderia, ellu funziona di manera distinta, ùn hè micca ellu.

Mentirànnu sempre indica un prublema. Quandu u vostru interlucutur dici vera, ùn deve dumandà sè questu perchè ellu ci vole, quale l'aiuta perseguite, sopratuttu in un modu di gioia, dispunibule è senza cuntrastà cum'è flirting? Se un novu amici o amicu mentri à i primi passi di a cumunicazione, in cose, vogliu pinsà da ciò chì deve aspittà in u futuru.

Eccu alcuni ricordi per cumu si tratta di sti situazione:

• Agree cù u vostru interlocutore, ùn cuntradite micca. Senza senza scontri in resistenza in u so viaghju, u so sunnaberi hè prubabile d'esse murite rapidamente;

• Ùn importa ciò chì ùn hè micca toccu è irritatu da e parolle di u narratore, ùn dà micca à pruvucazione. Ricurdativi chì sempre guadagna u quellu chì hà più pacienza è pacienza;

• Se vulete pruvà a vostra pròpia, cunsultate una fonti autentificata. Dopu tuttu, nuddu vole à revelà u ovvizzu, è solu un argumentu pruvucatu pò mette un mentintatu in u so postu.

A tentazione ...

Un altru puntu pocu pocu mpurtanti: cumu si puderebbenu ribassi di a vuluntà di parlà micca, embellish reality. Ùn ghjustificate micca, chì e vostre minzogni à qualchissia per u bonu. Ogni omu hè datu u dirittu à sceglie, pudemu cunfinate sta libertà à gattivi. Indubbiamenti, ci sò situazione quandu avemu a ghjustu da a ignuranza di a più risposta di una persona. Eccu avà scopre chì u maritu di u vostru amicu hè una patrona, ma ella ùn sapia micca da ellu è hè cuntentu in u matrimoniu. E si dici a verità? A questa pregunta, capisci chì nisun psicologu prufessiunale vi dà una risposta senza ambiguu. Una di l'opcions hè di girà. Ma s'ellu hè tardu una data per una persona amatu per quessa chì avete riunite per un bellu pezzu, ùn briunate à quellu chì site in un incontru di tràfficu, perchè micca pensate à voi: "Eccu u capu." Viu a diffarenza? Allura, perchè e mentri ùn diventenu un usu, pensanu à quessa:

• Pruvà capisce ciò chì site in situ. Vulete crià una bona impresione? Ma ci sò parechje altre manere di fà questu. Cunnette un sensu di l'umuri, imaginariu è puderete riesce senza falsità.

• U benefiziu apparente di mentirminate in certi casi, hè scrittu è ùn ùn pagà u danni da a pratica fida. Pensate à voi chì ùn sarete cunvinte si a verità hè revelata. Perchè ùn perdere micca solu fiducia, ma rispettu.

• A passione per fabulà scrivite hè assuciatu cù una mancanza di impressioni vivita in a vita. À u sunnatore, avemu evucatu certu emozioni. Fate ciò chì interessate interessate, truvate e cose chì vi portanu piacè.

• Ùn avete a conversazione in un monologu, parlemu à l'associu.

• Lies fanno cura di l'invalide. Quelli chì ùn sò micca paura di spressione a pusizione è l'opinione, anu sapendu chì ùn devenu micca accettatu di tutti, ùn mai avè u statu di u mententi.

Per esse onesto, hè quasi impossibile dividiri a verità è a ghjaci, è palesa a diffarenza di elli. Dopu tuttu, ancu una reale grandose hà embezzata hè burlata. Questa hè una minzogna - vi pudete avvià senza ellu, senza mente per u bonu - tutti decide di ellu stessu. Ma ùn avemu micca scuprennu in li prublemi di a filusufìa cun voi o indegisce in moralizing. Senza ùn scurdate micca di u principale principale di l'armunia - ùn fate nudda perde.