Cumu reducià i culuriti vicinu à i labbra: cunsigliu pupulari

Ancu parechj'anni, a parte femina di l'umanità hà stata senza libertà cù i cambiamenti in età in a struttura di a pelle. Dopu tuttu, per esse fermu ghjovanu è attrattivi hè u destinatu di ogni donna. In particulare ci sò cuncernati cun zitelli suchzi preziosi è notori chì avè nantu à a pelle delicata nantu à l'ochji è i labbra. Inutli, sò chjamati imitativi arumenu. Hè propriu a lotta contru à quelli chì sò scritte in stu articulu. Allora, u nostru tema oghje: "Cumu riduzzione di e acchianassi vicinu à i labbra: cunsiglii di u populu"

Comu sapete, tutte e nostre emozioni, l'esperimenti, u risichi, i lacrimi, u riure cù u tempu, abbandunate una marca nantu à a nostra pelle faciale in forma di arrugati faciale, chì ogni annu esse più esprissioni è notevuli. Questa hè l'armi chì avemu avutu prima tutti l'altri. Quì hè da nutà chì i cìrculi pò esse formate per a vita, è susciteghja nantu à a basa di predisposición genetica, chì hè di causa di predisposizione hereditaria. In quantu à a furmazione di fuzzuli faciuli, questu hè influinzatu da fatturi such: nutrition insuficiore di i celeri di a pelle, u sole, a fretura, cosmettii sottupandardici, ecologia, abitudini malevolti è, com'è avemu digià, un statu stressful è emotiu. I posti più cumuni per l'aspettu di i ricciuti faciuli sò a frunti, u nasu, a pelle à l'ochji è i lipidi. I fiori di i labbra sò parechji di i più noti. In particulare cù l'anni par via di l'elli di i labbra è ancu l'imaghjini visuale di a parti inferma di a faccia cambia. Hè ancu esse vulintà di sapè: cumu per dà un riduce à i labbra di i cuncilii di u populu, senza micca recite à prucessi cusolòi carichi?

Oghje, u mercatu di cusmeticu offre un gran numaru di varii mezi di u prugettu di i so fuzzuli facial. Questu hè solitu una varietà di creme, loci, chì prumettenu un risultatu siguenti dopu a prima appricazzioni. Ma mancu qualchì messagi estivi sò simplici senza impotenza. E dopu i cunsiglii famosi da persona à l'aiutu. I recipes chì sò facilmente faciuti è applicati in casa è per rinfurzà i arruganti vicinu à i labbra. È solu per voi micca l'ecunumia è l'efficienza, averebbe stillu da i nostri alminze è i nostri mare.

Cumpressammu u tema: "Cumu fate e so minacciate vicinu à i labbra, utilizendu cunsiglii pupulari", direttamente, vi cunsiderà i cunsiglii d'utilità chì vi permettenu di reduciri l'arruggi attraversu a bocca.

I meglius e mai efficae di rapprisentanu i cunsiglii di u populu sò una varietà di mascarelli di facci chì ponu esse faciule prontamente in casa cù prudutti cunvinti di u frettu. Fighjemu cù un ovu di degu. Hè u biancu ovu chì battete bè cù l'armi di i labbra è di a bocca. Pigliate l'ovu, siparanu a proteina di a catina è appricà nantu à a pelle à i labbra è i labbra in elli. Stain up until the skin does not shrink, and rinse with warm water. In quantu à a catina, pò ancu esse usata per i listessi capi. Pigliate l'insegnante, aghjunghje una cucharadita di u meli è una cullizzioni di l'oliu d'aliva. Puderete tuttu cun appaghjà, è a nostra mascara hè pronta per l'usu. Applientatu à a pelle vicinu à i labbra (mantene durante 10-15 minuti), è scumpete da a to fàccia cù l'acqua.

Pigliate a catina è cunglite cù una cullizzioni di zucchini pulp è applica di 15-20 minuti, sguassate cun un cotto di cotton.

Sì avete un prughjettu à fà, pudete ancu fà una mascara anti-arruganti efficace à i vostri labbre. Trè nantu à una cipolla rascata rara (appena abbastanza 1 cuppa spugna vegetale rintra), aghjunghje una cullizzioni di u latti è u meli, mischjà è applica di 10 minuti.

Un zufre di frammane pò esse usatu senza adittivi. Dip a napkin è aghjunghje à l'area à a bocca, aghjunghje durante 15 minuti. Quandu a palla di secca, purgate cù u ghjacciu. I prudutti di raspberries pò ancu esse usatu cum'è un pruduttu per una mascara in contru à imitazie i ricci. Libra di e raghji in a forma di purcura di capelli, messi in mezzu di giappi duci è servitori è utilizate com compress.

Mascara di pomelo. A pulpa di pompelmo hè mischieru cù una cullizzioni di zucchero è zucchero, aghjunghje 1 spoonfu di farina di rossu. Applientate à a pelle à a bocca è sughjettu durante 20-25 minuti, poi arringe cù l'acqua. Dopu questu, hè cunsigliu per a limpinga a pelle cù u zitelli di u pomelo senza lavà fora. Questa mascara si deve fà 2 volte à u mesu.

Quasi tutti i cuncorsi di u populu ùn anulate micca un vegetale cum'è un pepino. E in u nostru caso, avemu da diri un pocu di parolle nantu à ellu. Allora, una cuculla in pepino, una cullizzioni di u te squadra aghjunghje à l'oletta d'ova è intégrale. Applica per 15-20 minuti è lavine cun acqua cale. Eccu devi dirlo chì u cucumu beniteghja assai a nostra pelle è cusì allungate e so arruganti. Se ùn avete micca u tempu di preparà una mascara, piglià taglioli di pepino cù pezzi simuli è aghjunghje à e prublema di u filu di u facial. Inoltre, da questu miracle-verdura, pudete apprezzate un lotionu specialu: fremu u cucumber in un rossu più grande è omucciu cù una quantità equivalente di alcol. Allora lasciate durante 2 simuli, dopu a quale aghjustemu filtru nantu à un tamaru finu. Durante l'usu, diluce 1: 2 cù l'acqua furiosa è aghjunghje una cullizzioni di glicerol per 100 millilitru di u lotionu resultanti. Appretendu à a fàccia hè rifurmata ogni mani da ogni ghjornu cun un cotto di swab.

Un altru eroi di l'assemblei di u populu hè l'aloe florali. Hè una di i più freschi è freschi in a lotta cù e ricciuti faciuli. Da sta pianta hè ancu assai faciule per preparà un rimediu efficae per i zuccaturi à i labbra in casa. Fremenu i foglie d'aloe in puree è aghjunghje 5 pezzi d'acqua furiosa, mette durante 1 ora. Pigliatilu durante 3 minuti è filtrà. Facemu cumpressi da a suluzione resultante.

Un altru maskare per rinfurzà i zucchetti, pudete cocilu da prudutti di u latte à lechjaru. Pigliate una piccula quantità di furmagliu, aghjunghje una cullizzioni di u meli è a cantina quantità di crema agria. Allora finiscinu tuttu finu à una forma di massa homogeneia. Applica a mascara à i labbra è a pelle à ssu locu, tenite durante 10 minuti è lavine cun acqua cale. Eccu deve nutà chì dopu a questa mascara vi serà assai utile si fate un cumpressu nantu à a parti inferma di a face da vegetale calza o d'oliu d'aliva. Preparate assai cun facilità, pigliate l'oliu à a temperatura di l'ambienti, lasciate a napkin è a metti à a bocca. Hè vale a pena di coperchio cù una spugna in grossa è spurtiva plastica. Mantene durante 20 minuti è lavite.

Inoltre, pudete aduprà a pelle nantu à i vostri labbra cun un pezzu di ghiacciu, è poi maschjà a bocca a bocca di l'area cun un cepillo di dente convenale, applica una crema spiciale.

Tutti issi cunsiglii folklori, direttamente, aiutanu à riduzzione di i musichi à i labbra, è a to pelliccia hà trovu un'arribbuttu diversu, à l'aligria di voi è à l'altri. Bona furtuna.