Cumu gestione i vostri sogni?

Ammaistrà i vostri sònni ùn hè micca fantastichi in tuttu. Inoltre, questa longa pruvata da i scientisti. Senza un medico, pudete travel in i vostri sòvuli sè stessu è mudificà, cum'è vo vulete. Se vai in i loci terribili in un sognu o ùn pudete micca dettu tutta a l'interlocutore, ùn pudete micca scappà o quarchi cosa, dappià avè bisognu di amparà cumu gestisce i vostri sogni.


In i tempi di u 1070 in l'America, utilizonu telefoni sicernati. Una persona chì hà scappatu è si ricurdò di u so sonniu puderia chjamà stu telèfonu è ricivete una interpretazione di u sonnu à u livellu di a teoria di Sigmund Freud, cum'è qualchi infurmazioni è cunsiglii à gestisce u so sonniu.

Dopu fattu quessa, i seminarisi massi chì anu purtatu à i basi di l'istituzioni è l'attuali famigliali è l'univirsità assistenu à l'aiutu. Per esempiu, i seminarii nantu à a tiuria è a pratica di lucid dreaming à Stanford University sò stati cunnisciuti è esigenti. Allora 10 lezioni custate 1500 soldi. Allora vinia l'Associazione americana, chì studiau i sònnii, nantu à a basa di questu hè apparevutu assai letteratura specializata è ogni tipu di maestri nantu à questa mena.

I Americani ùn eranu micca pionieri in l'isfera di visioni cusciet. Stu termu hè ancu micca inventatu da elli, ma da u psicologu danesu Frederick Van Eden. Hà publicatu un libru-guida, u footman puderia gestione i so sònni in u XIX sèculu. In u libru, Idrenasskazival chì ellu stessu hà maestru di i so sònni tantu chì ancu puderia pacà un sognu (parechje sònniu di volare in un sognu), si ncontranu cù persone mortu è facenu viaghji in a fini di a terra.

Prufissore americanu Stanford University Steven Lauberge divintò un guru mudernu per gestisce i sòni. Sapere di gestisce i so propiu selvaggi, è anu scrittu ancu una seria di libri pratichi chì avucanu à e persone per intervene in l'arti di sunnari. Inoltre, hà criatu un attrazzu speziale chì s'assumiglia più à l'occhi virtuale chì anu capace di respondre à u muvimentu di u globbu e pò causà una persona per entra in un sognu è rializeghja in un state dormu. A tali l'inventi custituta circa 200 soldi.

Ma hè pussibule di maestru i vostri sòvuli sè stessu è corregiri? Tuttu u codice di u vostru travagliu. Basatu nantu à l'opere di Eden, LaBerge è Castaneda, ci hè un pianu di l'azzione passata per u passu chì vi aiutavamu in questu. Tuttu sta persone dice chì ogni persona chì dorme a notte pò domene l'arti di un sognu luccu.

Cumu puderebbenu amparà i vostri sogni?

Step # 1

Per sapè cumu gestionà u vostru sonnu, avete bisognu à vultà in i vostri sensi. In altri dritti, avete bisognu di sapè à sapè in un sognu è ùn apprendre à fà, perchè ùn pudere micca gestionà u sonnu. Hè più precisamente, avete bisognu à amparà à cuntrullà in un sognu.

A quistione più impurtante: cumu fà questu? Per fà questu, avete bisognu à vede cun quellu chì vi darà un snooze. Per esempiu, tutte e ghjornu, aghjustate i vostri mani, in u specchiu nantu à a vostra face è fate a questa dumanda: Fazzu dorme o micca? Un ghjornu, quandu chjappà in i palme di i vostri ochji, u riflettendu travaglià è i dumanni vinaranu in mente: sò sognu o micca? In stu modu, pudete riflettente risponde à sta quistione: sì, sò un sognu.

Step # 2

Aduprate à a descrizzione, avete bisognu di centru di a vostra attenzione nantu à e persone è l'ughjettu ca fate in u so sonnu. Hè stata attentatu à cursu in un colpi è pruvatu di mantene i vostri ochji nantu à qualchi objettu chì u muneta passatu. Una volta, fucalizza nantu à e vostre mani. Quandu a stampa sfruttana, l'esperti urgevanu di circà novu in u sughjettu à quale hè ghjuntu abituutu (e to mani). Ogni dittagli è eghjettu in un sognu avemu bisognu sopratuttu cun vigore rapidamenti, ma ogni volta tornendu a vostra opinion à l'ogettu familiar - i vostri mani.

In i so libri, Laberge dice chì ghjè per questa teknika chì i zitelli appieghjani à mantene a testa è di utilizà à a realtà. In i primi ghjorni di a so vita ùn si pò micca centranu l'attinzioni à i listessi objettivi. À u tempu, u focu di a attenzione torna più forti è a stampa in un sònniu hè diventatu cum'è vera cum'è in veru è in a vita.

Step # 3

Hè assai impurtante di mantene a vostra dumanda di sònniu. Scrivite tutte e cornu di i sònnii è i sentimenti chì avete avutu in u so sperimentu. Hè assai impurtante per grazià tuttu ciò chì passa senza esce da u lettu, praticamente in un sognu. Un ghjornu stessu si capisce chì tuttu ùn hè micca quantu scrivevi, avete bisognu di parechji inconsistenzi. Per esempiu, in u vostru sognu avarà un articulu in vegas nantu à cumu fà a più maschere per l'elasticità di e parpelle in casa, è quandu avete vede a seconda volta in un ghjurnale, puderà vede un altru articulu-dì, cumu custruisce una casa. Hè i vostri disegni chì vi aiutà à seguità tutti i contorni è faranu chjaru chì ùn sò micca solu in u vostru sognu, ma l'attu (in questu casu, leghje). Quandu u duminu di u sognu cambiarà drasticamenti, diventeremu un signu chjaru chì avete cambiatu u vostru figliolu nantu à u vostru propiu.

Step # 4

Tutti i cose stranieri chì succesenu in sònniu sò un bon sigulu per voi. Questa hè una cunsiquenza clara di u fattu chì a vostra intenzione di cambià u sonnu hè furtu. Ùn hè micca scantu chì ùn sò micca capaci di fà quessa à u puntu più altu, u principale hè chì u prucessu hà iniziatu. Per voi, deve esse l'ugnativu principale, perchè hè a través di l'intenzione di tutti l'avvenimenti foru fatti: reune, cunversazione, viaghju, volte è altri miraculi. L'inchiatrici ùn anu micca include leghje chì pertenenu à a realità di vigilia (liggi di natura, canoni religiosi, quantità fisichi, murali è altri). Pudete custruisce una vita di i vostri sònni solu cù l'aiutu di u vostru bramatu, chì hè più faciule per elle à una pratiche firmata. Tandu deve decide per voi chì vi vulete parlà cun un omu o si move in un locu, è si succede in seguitu. Questa hè a vita di i sogni sònnii hè nata, se sè, per suprattuttu, permette per crede.

Eccu una tiurìa. A Pràtica precisa pacienza, tempu è perseveranza. Se a prima notte ùn avete micca successu è avete dicisu à fighjà quì stu negoziu, ùn sia micca ghjunghje nisun risultatu. Pigliate tutte e to mani è agisce. Ancu s'ellu ùn puderebbite amparà cumu gestionà i vostri amuletichi, perchè almenu cumminiu à despertà, chì hè assai impurtante per a nostra salute.

Vulete amparà à gestisce i vostri sogni? O quellu chì hà bisognu à fà questu?