Cura da cucina à un zitellu

Surebbe assai piacerebbe cunnosce a frasa "coghju cum'è un zitellu". Ogni nica, dopu avè intesu un cumpensu cumplementu in l'indirizzu, sarà piacè è piazzatu. Perchè sta frasa hè assuciata cù qualcosa gentile, sabbia, terciali, culore di culore cusciamente.

Cusì ci vole à daveru u zitellu, ma succede u cuntrariu, quandu a pelle di u zitellu ùn allora a lotterà chjamata è preoccupa i genitori.

Prima di tuttu, i ghjovani parenti sò preoccupati nantu à a cura di u zitellu è u statu di a so salute è di a pelle. Per esempiu, cura di a pelle di u zitellu, ciò chì deve esse, chì avvistà è ciò chì seguite. Questi dumandesi una spirazioni longa è detallada. Avemu da parlà cusì à questu.

Funzioni di a pelle è a so struttura.

A furna umana compone di 2 strati (epidermide è dermis). Epidermis - a pelle di fora di a pelle, chì compone di i capelli carioli è basali. Dermis - hè sottu à l'epidermisa è hè un tissutu cunghjuntivu in u quali i bulbi di capelli sò in u turnu. E dinò i glandusi di u sebastian è di sudore.

A pelle cumanda una numerosa di funzioni vitale:

· Prutettu

· Excretory

· Reguladori Termichi

· Respiratorie

· Sensitive

· Sintesi

A pelle nascita.

Ddi funziunalità, chì avemu parlatu annantu à quì sopra, hè stà in un adultu è un carino novu. Avemu da parlà di e funzioni di u cura di a pelle per un zitellu. A pelle di i zitelli hè a più sensibilita, hà assai funziunalità chì facenu à u zitellu vulnerable è vulnerable. Tutti i ghjente ghjente utilizate per sapè di sti funzioni per dà à u novu un bellu cura.

· U figliolu nascitoghju ha fattu una peddi fini (3-4 fila di cèl·loli). Perchè stu culleghju realice una funzione protettiva, perchè a so finezza, u zitellu hè faciule assai ferite. Questa capa fina di a pelle ùn porta micca e cumpagnia di a funzione termoregulatorie, perchè u zitellu si prurisce in veloce è sopra sopra.

· Oscendu à una capanna assai solda, induve l'epidermisa è a dermis sò cunnette. Per quessa, un zitellu più di l'adulti hè sottumessi à a penetrazione in u corpu di l'infezzione.

· A penetrazione di l'infezzjoni à u sangue hè ancu facilitata da una retacula di capulugia. Ma ancu di questu, prumove un bon scambiu di gasu di a pelle. In altre parolle, a funzione protettiva di a pelle di u babbu hè assai inferta à a pelle di un adultu.

Una altra caracteristica di a pelle di nascita hè chì cuntene 80-90% d'acqua, in cuntrastu à l'adultu, chì u cuntenutu di l'acqua hè 65-70%. Stu cuntenutu di l'acqua in u corpu di u babbu ci vole à cuntinuà sempre, perchè a causa di una fina capa di a pelle, l'acqua si evapora rapidamente cù a temperatura ambienti chì crescenu è a pelle principia a secca.

· A pelle in i zitelli hè pocu prutezzione di a penetrazione di raghji ultra violet due à u cuntenutu di u melaninu.

Cunsiglii per cura di a pelle di u to babbu.

· Assicurà una temperatura ambientale ottima. Stu fattore, cù i prucessi di iegge, tocca à un rolu impurtante in a cura di u pelle di u babbu. Hè bisogna à fà chì a pelle di u zitellu mantene una temperatura constante è ùn perde micca a quantità di l'acqua necessariu in u corpu, postu chì a pelle di u natuvulu ùn pò micca aduprà cù a funzione termoregulatoria. In a stanza in u quale hè u zitellu, tenete bisognu di mantene a temperatura constantemente, circa 20 gradi, per pruteggià di sopra levine, altri chì u zitellu pudarà sviluppà un sudatu.

Baaghjà bassa natuvellu. In l'absentie di contraindicazione, u zitellu deve di tombu ogni ghjornu. Per fà questu, avete bisognu d'acqua da u grigiu. A temperatura di l'acqua deve esse 36-37 gradi. Una solu dèbula di permanganate di potassju deve esse aghjuntu à l'acqua. Duvice à settimana, lavu di u zitellu cù sapunni di u so cumpagnu, lavule a ghjuvellu di u babbu 1-2 volte à settimana cù sapunni o un capelli di picculu particularmente. Ùn si scurdate micca chì nisun casu pò esse rimettutu di l'acqua umbilica chì cuntene solu suluzione di manganese.

Moisturice a pelle. Ogni ghjornu, fighjate u pelle di u to babbu. Sè avete vistu spazi sechi, lasciate. Per fà questu, rimedii di casa (oliu d'oliu o girasole), anu sterilitatu. A vaselina pò esse usata ancu per a moisturizing, ma ùn hè micca efficace.

· Tracce i tuflini naturali di a pelle. Dopu chì avete aghjustatu a pelle di u ghjudiziu, trattà i dritti in a inguernu, in a zona di a ghjinochju, u collu è altri rinfreschi. Appretendu per questa pudete criatori di criatura speciale. Per prucessu una crema tuttu u corpu hè impussibule. Cumu queste tlufeu i pori è a pelle ùn mancanu a respira. Chistu pò causà l'ipoxia o a mancanza di l'ossigenu in u sangue.

· Mittite a ferita umbilica. A ferita umbilicale hè tratta finu à ch'ella hè stata chjusu è ùn esiste micca spulazione duranti u trattamentu. Per questa prucedura, avete bisognu di 3% di solu peròxenu di l'idrosanje. Quandu si tratta, movime i canteri di u cordone umbilical. L'Crusts chì sò in u fondu di a ferita sò deve esse eliminati. Dopu a realizazione di sta prucedura, tratta u cordone umbilicale cun 1-2% solu di verdi brillanti (zelenok) o di u 5% permanganate di potassiu. Più più detail è visualmente, questu vi darà un infermiera visitante.

· Fornite u natuvulu cun l'aire è u sole . I parechji pensanu chì questu hè ciò ch'elli avè temperatu u so zitellu. Ma solu di questu, queste prucessu sò assai impurtanti per a sanezza di a pelle, per aiutanu à u zitellu rimette di a sudari è di rachjola di u diaper. Quandu u bagnu, u zitellu ùn deve esse direttamente u sole, chì a pelle di u zitellu ùn hè pocu prutezzione di ragi ultra viole. Pudete falà in u giardinu sottu un arbre o in a veranda, naturale, se a temperatura di l'aria permette. Questa prucedura aiuta à i ghjudizii in ventilà è quandu accetta una dosa minima di raghji ultra viole, produse vitamina D. In l 'invernu, di sicuru, duvete limitarà u zitellu in bassa di sole, ma pudete furnisce cù bagnu di l'aria. Quandu si sbattuta hè abbastanza à abbandunà u zitellu à pocu minuti naked. Un caprettu à l'età di 3 mesi pò piglià bagni aerei durante 15-20 minuti à ghjornu, a mità di l'annu 30 minuti, è un annu à 40 minuti di ghjornu.

Se cura cù cura di a peddi di u babbu, u to babbu avarà a so salute è ùn portanu nisuna preocbianza o inconveniente.