A diffarenza di età tra i zitelli di cinque à siete anni, da ottu e più

In unu di l'articuli avemu digià annunziatu l'avvanzi è l'inutilità di a diferenza di età entre i zitelli d'un annu à quattru. In questu articulu, discurremu di e cose è minusione di a diffarenza di età trà i zitelli da cinque anni di età o età.


A diferenza in età di cinque à siete anni

Certi famiglie decide di dà nascita à un sicritru figghiu solu dopu à l'anziana crescita - dopu à 5-7 anni. A maiò parte di i psiculoghi di u zitellu chì dicenu chì una differenza in età hè assai sfavorevoli. Hè veramente chì u male? Pensemu cunzidiri li neri pusitivi è negattivi.

Aspettattivi posittivi

U più grande upeglamentu di una diferenza in l'età trà i zitelli hè chì u zitellu annorbà hè diventatu indipindente è ùn ùn deve micca molta cura da i genitori. Puderia vede a TV, ghjucate cù ghjucate è ancu i so cumpagni. Inoltre, u zitellu ùn capisce cusì per chì unu ùn deve micca falla, ponu aiutà in e elementarii: aghjunghjite u to baciu un chiffonu, fate un paffu neu o ancu ghjucà cun ellu. À u primu preghjudiziu, queste sò i trivia più simplici, ma facenu a vita più faciule per a futura mamma.

Inoltre, u partitu pusitivu hè chì u zitellu in età più improbabile da esse ghjilosu di i più ghjovani. Dopu tuttu, ellu capisce chì l'appena hà deve cura è chì questu ùn hè micca significatu chì hè amatu più. Ancu s'ellu ùn hè micca necessariu di privà u più anzianu di l'attenzione, altri ùn hà avutu un dislike per i più ghjovani à un nivellu subkonzientu. Da l'esternu tuttu ponu guardà salvamentu, ma l'invidiusità sicreti pò causà traumu psicologicu seriu. Allora andà cun cura.

Aspetti negativi

U prublema più impurtante hè chì à questa età u zitellu più grande stava à l'imaghjini. U periodu hè assai impurtante solu per i paisani, ma ancu per u zitellu. Per quessa, i genitori necessanu di dà à u so figliolu assai di tempu è di l'attinzioni - i centri di preparazione per a scola, sviluppanu i descrizzione di classe, logopedisti, a prima classe. Tuttu u tempu, i genitori devenu vicinu à u zitellu, perchè per ellu hè un periculu psicologicu è emotivo difficili.

Se u sicrittu nascite, u tempu per u babbu più anticu serà catastròficu curtu. Naturalment, i mariti di cuscenza pruvà à fà tuttu u tempu. Ma puderete imagine quantu hè difficiule, micca solu fisicu, ma emocionalmente. Allora hè bellu di ponderà tuttu prima di piglià un passu.

A diferenza trà i zitelli in ottu e deci anni è più

Se u sicritru figghiu è "tardi", a situazione serà radicali diferenze di tutte l'altitudine.

Aspettattivi posittivi

Se i zitelli anu una gran diferenza di età, da ghjilosi è a parolla ùn ponu micca. L'anzianu serà perfetta chì l'apparizione di u zitellu ùn privassi a so rilazioni cù i so genitori. Ancu s'ellu ùn significa micca chì ùn deve micca attentate à l'anzianu.

Inoltre, un zitellu adulte serà capaz di dà un'operazione cumprata: pudete andà à a tenda, coguanu l'alimentu (almenu frite l'ovu), lavu a robba di i zitelli è ancu cammi cù u zitellu. Ma quì hè bisognu di scrive una stesa stretta - u figliolu maiò ùn pò micca in ogni casu esse diventatu in una babbu per i più ghjovani. Ùn pudete abutu micca abusu. Dopu tuttu, pudete privendu u zitellu più grande di a so zitiddina.

Un'altra plus hè chì u fratellu o fratellu anzianu seranu l'autorità per i più ghjovani. Cumu puderà esse un esempiu per l'imitazioni, per vede in casu di necessità è d'insignà qualcosa bona è utili. Comu regula, u zitellu più ghjovu pò esse ignoratu l'opinione di i genitori, ma l'opinione di a soru più grande o fratellu hè sempre cunsideratu. I vostri più giovani sò sempre a prutezzione è sustegnu in a vita, è l'anzianu - un omu vicinu è caru.

Hè impussìtellu di ùn mancarià u Papa. A maiò spessu un omu adultu hè più rispunsevule per l'apparenza di un secunna figghia. Cusì, pudete esse sicuru chì u vostru maritu vi aiutava cun tuttu. U zitellu più chjucu pigghianu più attenzione paterna ch'è l'anzianu.

Aspetti negativi

In quella differenza frà i zitelli di i parti negativa ùn hè micca tantu, ma anu sempre esiste. E a maiò parte di spessu si sò assuciati à l'età di i genitori. Avete bisognu à capiscenu chì ci hè una grande diffarenza trà u gravidenza in vint'anni è à trenta. Una donna hà da capiscenu chì à questa età u gravidenza hè più difficili, cusì un ghjinogru hè u vostru megliu amicu.

In u prossimu serà ancu difficultu. Dopu tuttu, u corpu hà digià sminticatu chì u nascita di un ziteddu hè. Inoltre, se a diffarenza di i zitelli hè più di deci anni, i medici equate la donna cù a primipara. Istituti medichi indicanu chì a mità di l'imbarazzu a fini cun una cesareana. È ùn hè micca surprisante. Perchè ogni annu u nostru corpu ùn vene micca più ghjovani, è avemu acquistate diverse malatie cronica.

Ma questu ùn hè micca scusa per rinuncà l'idea di diventà parente per a seconda volta. Dopu tuttu, i zitelli sò a nostra felicità, a nostra continuazione di a famiglia. Per quessa, a seconda gravidenza avissi da esse preparatu più cura è responsabbili. Hè megliu cumincià a preparazione per avanità: cum'è cù u so maritu, visitate un terapeuta, un duttore - geneticu, ginecologu. Verificate cun cura è assicuratevi chì a vostra salute hè bona, è pudete fà sapè fermu è dà nascita un segundore zitellu.

Comu pudete a vede, hè impussibili di dì in modu uriggini chì deve esse l'upechju di età òspite entre i zitelli. Tuttu ciò dipende assai fatturi è nantu à una famiglia particulare. Per quessa, hè à voi. A principal hè di ricurdà da chì cù l'avventu di u sicritariu, u zitellu più grande ùn deve esse privatu di l'attenzione da i genitori, ùn deve micca diventatu babbu per i più ghjovani. A più impurtante hè chì i zitelli anu bisognu di u vostru amore, cura è attenzioni à u più.

Ùn ùn scurdanu di voi stessu. Dopu tuttu, cù l'avventu di un secunne figliolu, avarete tandu menu di sè stessu. Avete bisognu à pagà dui volte più nantu à i vostri figlioli. Ma u vostru maritu serà più responsive à u sicrittu di u zitellu, è pudete pudè cunfidallu inseme è dumandà aiutu. Dopu tuttu, u to cumpagnu avarà una sperienza per cumprà un poviru figliu, cumprà, alimenta o cambia un diaperu. Plus, u zitellu annorbanu pudete aiutà u più chjucu.