Chì sò i principali di malatie causati da u fumu è cusì riesce?

U munnu mudernu hè assai diversu, hè impussibile, è ogni ghjornu chì sorpresi cù qualcosa di novu. A maiò spessu succideva chì questa novità aghjunghjia qualcosa avanzu interessante, interessante o avanzanti.

Ma ci sò parechje cose ch'elli sò micca pronti, è quarchi annunzanu ancu in una persone è a so vita. Una d'aquestes innovazioni era duvita. Hè parechji anni, quandu u tabacco cuminciò à cultivà attivamente, è pareva nantu à u mercatu mundiale, nascita una moda peculiar di moda chì dice: "Fumar è eleganti!". In ogni modu, a moda di passà, cambiamenti è cambiamenti, è e consiguione parechji di sti nuvizzioni sò stati, è in tempu di deplore.

Scupremu quale sò e principalità di malatie causati da u fumà è cusì riesce.

Per principià, un cigarette hè ancu un certu tipu di droga, più menu lessicu è più forte chì l'altri drogues. Parechje persone fate tastaturà cù a dependenza à u caffè, ma u caffè ùn provoca micca dannu enormi à u corpu umanu nantu à u tabacco (anche influenza biologicu è influenza a l'attività cardiaque).

Qualchissia pò dumandà: "Fume è ùn averu fatta da ellu, è, si ti làcenu, aghju da pisà immediatamente". In fatti, i medichi longamente spieghjanu stu fattu: u fumu in u primu locu disrupta u travagliu di u corpu, u travagliu di l'organi hè gradualmenti cunduttate è u metabolismu si sporta. Hè per quessa qualchissia persone di veda à affumicà è perde u pesu, è parechji personne facenu. In ogni casu, u tabacco cause un dannu irreparable à u corpu. Quante tanti tipi di malatii cuntenenu u fume di tabacco ... Ùn aghju micca à cuntà!

Fighjàimu nantu à e prublemi principali causati da u cunsumu cuntinuu di cigarettes. U primu, sò e malatie pulmonarale è di laryngeal, soffrenu prima, perchè assorbanu a maiò parte di u tar è a nicotina; Siconda, hè una malatìa di i sistemi cardiavole è vascular di l'omu (i mura di i vetbi diventenu prima, u sangue fede malamenti à u cori, fallimenti freti di u ritmu di u core, mareosi causatu da a debule di i vapuri); terzu, a flora di u corpu suffrissi. È questu hè solu a mità di u "settore" chì pò esse acquistatu da u fume. Persone di dependenza di u fugliale pò esse chjamatu chì fumenu per u so gustu è in ogni mumentu pò esse rinviatu, ma in a maiò parte di casi, questu hè micca veru. Un cigarette, cigarilla o cigarro hè una droga di cunsumu! Forsi, prima, ùn hè micca dannu di fumà, ma "cun l'experientenza" apparissi una manca di respirazione, a tachycardia o l'arrhythmia, leve nàusea à i matinati è wheezing in i pulmoni.

Infatti, quasi tutti i fumatori pateanu da bronchite crònica, questu hè un fattu di a bronchitis catarrale, ma i sensazioni è cunsiquenzi sò casi idèntica. Oghje chì ci hè pressa in u pettu, respira inconsistente, tette mussona cun sputus constante è voicelessness di voce. I fumatori ùn anu micca bisognu di questi effetti, ma sta bronchitis crunche hà da u sviluppu di u cancellu di pulmone annantu à l'annu. Quandu u tar è a nicotina "manghja" da l'internu di i purmuna, cogliela cumpletu, u prucessu irreversibile di morte è infjammazione celeste accumbe, risultatu in u cancer.

Persone cù una immunità debbuli ponu sviluppà allergii severi, altri - inflamazioni di l'uce, u nasu è a gola. A ghjente passanu enormi sumani nantu à u trattamentu di e malatie, chì pò esse micca. Cumu si un omu crea prublemi extra è prublemi. Eccu, vedi, ùn diventa micca cusì faciule in l'anima, è hè più difficiule di ragiuni.

A persona spessu fa sparte, però unu di i più erucelli stupidi hè l'incapacità di aplicà a situazione vita di l'altru persona à sè stessu. A gente dice: "Sì, ellu hà fattu, ma questu ùn m'hà micca avè succede", ma questi argumenti sò fundamentalmenti sbagliati! Se pensate nantu à a malatia di u corazzu ... A maiò parte di i "clientni" di i dipartimenti di cardiulugia di i sughjetti sò i fumatori. A nicotina destroi i muri di u vasu più impurtante - l'aorta, chì hè rispunsevule di tuttu u muvimentu di u sangue in u corpu. I battelli sò diventate è alluminati, chì resenu in una persona chì averebbe attaccatu. E assai tali attaccu di cori sò fatali! (quandu l'aorta ùn si stendanu, riei). Dopu un attache bisognu (se una persona mantene a viva), l'opportunità di vive una vita sana sparisce cum'è un mirage. I medichi permettenu l'alimentariu favorito, i persone prediletti, i passi è ghjuttili, quasi tuttu hè pruibitu.

In i più terribili cases, a ghjente mute da maniche, chì sò ancu causati da a forza di i vapuri di u culu. U periculu di un colpu hè chì una persona per u restu di a so vita pò esse stata paralizzata è indefensa. Ghjè sta vita? I Parenti perdenu i so amori, ma ùn pensanu à perchè tuttu ciò chì succidia è chì divintò u catalyticu di un procliu irreversible. E i so figlioli si cumincianu à fuma, è poi i zitelli scopre malatie corse. À novu, sò dumandati dumande stupidu: perchè?

Hè terribili chì quasi tutta a generazione generale era digià "fumendu" in u corpu di a mamma. Oghji ghjovani spessu ùn pensanu micca di e consiguienti di u fumu durante a gravidanza, sò occupati cun elli, i so pusizioni è spessu scantatu di diventà società innecesaria, per "appoggiu l'affari" di l'amichi fume. Allora un figliolu picciriddu cù una malatie cori hè natu, da a so nàscita, u so cumpagnie cù i medicazione, fà una operazione, ma hè culpè? È un grande numaru di zitelli cun a malatia di Down ùn anu "micca cascatu da l'aria". Durante a gravidanza, a flora di a mamma è di u zitellu hà duvamente débili è sottumessi à influenzi ambjentali, cusì a nicotina hè assudata immediata da u sangue è trasmette parechje anormalità à u fetu. Sicuru chì i persone chì fumavammu sò stati assai figlioli sani, ma dopu una generazione, i viulenza puderanu trasmessi, chì saranu visibili dopu. Hè assai prubabile, questi parenti fuma e zitelli.

Ogni annu, duvutu à fumarpe, un poviru terribbili di genti muriu in a Terra ... In parechji paesi di l'Unione Europea è in i Stati Uniti, u fumu hè legalment limitatu quantu pussibule. Hè difesa à fumà in lochi pùblici è in a strada, i prezzi di u tabacco sò stimatu deliberatamente. Quessu reduci u numaru di i fumatori, ma, sfurtunatamenti, ùn mancanu micca a restu di i persone. Ma micca solu "fumigamentu" diretti t'hà assai malatie, u fumu passivu ùn hè micca menu, è in certi casi ancu più preghjudiziu una persona.

In ogni casu, unu deve dumandà una questa nantu à una quistione: hè fumà veramente più preziosa di a so vita, a vita di i vostri figlioli è i so amori, perchè oghji cunnisciutu ciò chì malatie maiò facenu fumà è quantu hè chjucu.