Hepatitis B durante a gravidez

L'infezzjoni umana cù l'hepatitis virali si faci à a maiò parte di i tempi antichi. Hè per quessa chì a situazione quandu l'hepatitis B durante l'embarazo hè diagnosticata in una donna per a prima volta, ùn hè micca pocu cumuni. Di sicuru, a situazione ideale hè quandu u prucedimentu per marcature di l'hepatitis virali si trova in u stadiu di a pianificazione di l'imparazione. In ogni casu, in a vita verita, u diagnosticu di l'hepatitis virali hè spessu realizatu contru u sfondate di una gravidanza. In questa situazione, l'obstetre-ginercero, u patre di i malatii infizziosi è una coppiu maritatu anu da discussà a situazione è resolvi un nummiru di prublemi.

Sì l'hepatitis hè statu identificatu ancu à l'urganisazione di a pianificazione di famiglia, a nicissità è a urgenza di trattamentu di prima trattamentu di l'hepatitis virali hè più discututu cù specializatori. À u stessu tempu, unu deve circundatu da e cose di cura, a pussibilità reale di un risultu pusitivu di u trattamentu durante a gravidanza. Hè necessariu correlate tutte sse cù u bisognu di riturnà u gravidenza per un periudu di tempu - finu à un annu dopu a fine di a terapia.

Influenza di l'hepatitis nantu à u cursu di a gravidanza

Unu di i periculi principali di l'hepatitis B durante a gravidanza hè a minaccia di infezzjoni intrauterina di u fetu. A trasmissione verticale (trasmissione di u virus da a mamma à u fetu) hè pussibule cù parechji tipi d'hepatitis in l'etiologia è varia assai. A maiò spessu, l'infizzione di l'hepatitis B si sviluppa è à una crescenza inqas. Certa infezione di u zitellu cù l'hepatitis virali A o E pò esse possibbili solu in teoriziu à l'epica di u natuvolu stessu in prisenza d'una forma particularmente aguda d'hepatitis in a mamma. Sì infezione intrauterine di u fetu hè in u primu stadiu di a gravidenza, quasi sempri risultati in l'incontruplu. Hè impussibile influenzà stu prucessu. Allora u corpu "culls" u fetu inevitabbili. Quandu u fetu hè infettatu in i tempi passatori di u gravidenza, una donna nascenu un ziteddu vivu è infettatu, è quarchi à tempu cun e cunsiquenzi di l'infizzione chì hè stata sviluppata. Hè stimatu chì circa u 10% di i nei nascinu da a mamma cù i carri di l'hepatitis B pò esse infettatu in utero. In a presenza di hepatitis pregu di forma attiva, infettate pò esse di circa u 90% di i culminati. Hè per quessa chì a definizione di marcatura per a ripruducazione di u virus è u so numeru in u sangue (carica virali) hè cusì impurtante. Questu hè particularmente impurtante in u seculu è terzu trimesteru di gravidanza, permettenu di valutà u riscu di sviluppu sussegwente di l'hepatitis in un criaturu nascitore. A maiò parte di spessu, l'infizzione hè diretta direttamente à u tempu di u cunservazione o in u periodu immediatu postpartum, quandu u sangue infettu di a mamma passa à u canali di nascita à traversu u canali di nascitu à a pelle. Questa chì succede quandu u zitellu piglia u sangue è amniòticu fluidu di a mamma à u mumentu di u cunsigliu.

Cumu prumove l'infizzione di un zitellu

Per prevene l'infizzioni nantu à u cunsigliu, un rolu impurtante hè jugatu da e tacca di u cunsigliu. Sfortunatamente, ùn hè micca micca un punteddu di vista definitu nantu à a gestione di nascita in pregnant women chì sò infettati da l'hepatitis B. Ci hè data chì a probabilità di infezzione di un zitellu disminisce durante a cesarean planeatu. In ogni modu, stu fattu ùn hè micca un puntu di vista universale. Malgradu a mancanza di indicazione chjina di i tacitali di u travagliu in e donne infettate da l'hepatitis, u cunsigliu per cesarean hè rimprupu solu à un livellu di carica virali. Hè necessatu puru quandu una donna infettà simultaneamente parechje virus di l'hepatitis. Dopu à u gravidenza, l'hepatitis B pò esse impeditu da a vaccinazione è l'amministrazione planificata di l'immunoglobulina, a gestione di u travagliu in una donna cù l'hepatitis virali hè definita cum'è in una mamma in infine. L'assenza di una possibilità assoluta di prutege un zitellu da infezzjoni da l'hepatitis durante a parturione faci a profilaxie postnatal primordiale. Per impidiscia u sviluppu di l'hepatitis in nascita, a vaccinazione hè stata fatta, chì cria una vera opportunità per prevene l'infizzioni cù u virus di l'hepatitis B è altre spezie. I gruppi di risichi sò vaccinati simultanjamenti, questu, sò injected with gamma globuline in combinazione cù a vaccinazione contr'à u virus d'epatite B. Immunizazione passiva cù anti-globulina ipinumuna hè stata in a sala di partione. A vaccinazione contru l'epatite hè fatta nantu à u primu ghjornu dopu a nascita è dopu à unu è sei mesi, chì dà un livellu protettivu di anticorpi in u 95% di i culminati.

Per risolviri u prublema di l'infezzione possittiva di un zitellu da una mamma chì hà avutu l'hepatitis durante a gestazioni, hè cunsigliatu per cunducerà un test di sangue di laboratori per a prisenza d'antichi d'virali in questu. Sì l'antichi in un novu hè identificatu in i primi trè mesi di a vita, chì significheghjenu infezione intrauterine. U trattamentu di i risultati di a prova di u zitellu per u virus d'hepatitis deve esse realizatu cù precaution adagione, postu chì spessu una quantità d'antibodies materni ponu detecciate à 15-18 mesi. Questa crea una falsa figura di a cundizione d'u zitellu è duverà senza curazioni à prudutti prudutti.

Pudete passà a infestazione cù l'ameglie?

A pussibilità di l'amegione depende di l'etiologia di l'hepatitis virali. Hè cresce chì u beneficu di l'ameglie in ogni casu hè più più altu chì u risicu insignante di a trasmissioni di u virus à u zitellu. Di sicuru, a decisione per avè alimentatu o micca di nutre à i picciotti u zitellu hè stata sola da a mamma. Cumpusorii à risichi addulurati sò parechje cracke à i pezzulli o cambiamenti aphtose in a cavità orali di u natuvulu. I figlioli chì sò nati da una mamma, carrières d'hepatitis B, pò esse nutatu naturale perchè sò vaccinati contr'à u virus in u tempu. In ogni casu, allastamentu cù a presenza di un virus in una donna hè pussibile cun l'estremità stretta di tutte e normi ienichi è l'absenza di ingrossimentu agutu in a mamma.