A prevenzioni di malati di trasmissione sessuale in e cummerciu senza prutezzione

Sweet night with a beautiful stranger ... Sembe tentativu ... À spessu, hè difficiule di risistiri a tentazione per passà a notte in l'appassiunatu appiccatu d'un omu. Eppo, quandu tuttu hè intelligente, è ci hè un cundomu. E se si tutti quarchi cascatu di manera ràpida è naturali o, sfurtunatamenti, u cundomu spirava? Ùn importa micca quantu friscu, ma quarchi cosa hè assai caru à pocu minuti di piacè chic. Credu chì ùn hè micca sicretu à qualchissia chì i scoglii sottuvanzi di l'amare sò ameciati. E quantu à fà quandu u mo invernu cuminciò à travaglià, è si capisci chì in a persona cù quale hà passatu a notte, ùn site micca sicura? Quale mettime adopranu per pruteggiri di una malatia sparali per vena? À questu in più dettu.


Primi aiutu cù un attu di cinta ribattuta

Questu hè un metudu di casa per prevene di e malatie trasmissione sessuale. Hè esse, se ùn site micca sicuru di a parturienta sessuale, un cundomu hà rivolutu o avete statu stata violata, una prima tempesta (prima cosa, megliu).

Immediatamenti dopu l'attu sessuale hè impurtante lavorà i genitali cun sapunni è vacanti a buca. Se ci hè una pussibilità, bisognu à rinsegna à a vina cun una siringa o di una bona capu d'acqua da a righjione, ùn hè micca minatu per fà un enema.

Duoppu duie ori dopu à l'affucazione sessuale (micca più tardi, e prima, megliu) avete bisognu di lavurisce a mucosa (vagina, rectum, rinfrescante a bocca è a gola) cù solu solu antisépti (Chlorhexidine, Miramistin è i so analogi). Chlorhexidine per douching hè stata presa à una cuncentrazione di 0,2%. Dopu prufilaxie di infizzioni, cum'è chlamydia, tricomoniasis, syphilis, gonorrhea, ureaplasmose, herpes genitali. Se tali antisepti ùn sò micca fatti, ponu utilizà una solu suluzione di potassiu in u culore di u vinu russu o l'acqua di limonu (migitu di litru di limonu per litru). Inoltre, ùn hè micca pruduttivu di usà l'espermicidiu tipu "Pharmatex", "Erobex", "Patentex Oval" duranti l'attitudine sessuale.

A prevenzione in u prevene di e malatie trasmissione sessuale hè assai impurtante, ma ùn guarda micca guaranzia. U risicu di passà malatu, se u so cumpagnu sessuale hè malatu, ferma altu abbastanza.

Prufilu di a medicazione di e malatie trasmissione sessuale

A prufilaxie medientiale di malati venereali implica l'usu di drogi prescritti da u duttore-dermatulante. A profilaxica di i medicazione hè un trattamentu preventivu durante 1-2 i ghjorni dopu l'attitivi senza prutezzione, dapoi chì ùn sò micca signalati di a malatia. Dunque, a prevenzione di drogi è un trattamentu preventivu chì impedisce à e malatie venereali. A decisione di cunducerà stu trattu hè presa solu da u duttore.

Hè impurtante per sapè chì a prevenzione di drogi è, in fattu, u trattamentu utilizatu in u trattamentu di infezioni sessuali aguti, senza cumplicati.

A prufilaxie di i medicazione di e malatie venéale hè effettuà solu contru i bacteria (gonorrea, syphilis, tricomoniasis, chlamydia, mycoplasmosis, ureaplasmosis), è ùn hè efficaci contru u sviluppu di infezzjonijiet virali - herpes genitale, papillomavirus uman, infezione HIV.

A profilaxica di i medicazione ùn hè micca una panacea "di tutti i morti", hè un metudu estremu di prevenzione di e malatie di trasmissione sessuale. In u nisun casu pò esse realizatu spessu e, sicuru, ùn sustene micca un cundomu.

Esame

Ùn puderebbe purtarle a prevenzione di drogi è esce à u periodu di incubazioni (3-4 settimani dopu à cunnessione aleatorii), è da esse studiatu à un violeologu, dopu à passà i pruposti approprjati.

L'altru opzione hè di cunvince u vostru partitu sessuale informale per esse screened per avè infizzioni di trasmissione sessuale. Sfortunatamente, sta opción di "prevenzione" hè casi impossible di rializzari.

Prevenzione di tutte prufilaxie

Nimu anu annullatu l'usu di un cundomu. Condom, à a data, hè a previa prevene di malati di trasmissione sessuale. Se a cumunicazione casale per voi hè micca pocu cumu, hè impurtante visitaratu regolarment un veneròlogiu, perchè solu un pruduttori permette a evaluà apprezzà u risicu di l'infizzione è prescriva a precezione è u trattamentu ragiuni.

E un pocu rispunsevuli

Se tenete un cumpagnu sessuale persunale, a relazione cù a quale valore, è a cumunione casuale hè veramente accidinentale, dopu fattu un "relazione" cum'è impurtante cumporte cù l'affari sessuale. In questu casu, ùn hè micca minatu per fà prevenzione di drogi di malati di trasmissione sessuale. Dopu a prevenzione di droga, u sessu senza prutezzione cù un associu regulare hè permessu di 7 ghjorni. Finu à questu puntu hè assai impurtante di utilizà un condomu in relazioni sessuale.

E quantu si pò diri, un cumpagnu sessuale permanente hè affidativa, tranquilla è segura! Sessu sicuru per voi è sia sanu!