Uculugia trophica di tratta di a bassa più di a medicina famigliali

A causa di l'ulcera tròfica hè l'stagnazioni di u sangue in i vini, chì porta à l'inghjentu di l'ossigenu. Sta malatìa pò ancu apareixerà da varicesi è di iperturiu. Un cutu, poutu o disseczione chjaru pò causà una ulcere non-cura. Questu articulu "Uculugia trophica di a vigna: trattamentu, medicina tradiziunale" analizeghja i metudi di medicina alternativa è i pianti medicinali chì cuntribuiscenu à u trattamentu di sta malatia.

Ultra ulfilla Trophic: trattamenti shin cun rimedii folkiati.

Pelargonium (geranium).

La medicina tradiziunale per l'ulceru tròfica di a vigna hè ottima d'uranium geranium. Li foglie di geranium sò struciati à u statu di gruel. 2 parte di sta slurry si sò mischieria cù 3 parte di u grassu di porcu. Questu l'ungulante hè lubricatu ogni ghjornu per nemmenu. Oghje u prufume ùn pò più di 7 ghjorni in un locu friddu.

Zuccaratu di patata.

Cumu compressione per questa mità, u ghjacciu hè ancu utilizatu. Gauze, plegu in 8-10 strati, hè umidatu cù u zuccaru freshly squeezed, è applica à a suluzione. A carta compressiva o pergamena si stende nantu à a cumpressa. A cumpressa hè veduta. Anu vultà dopu à 5-6 ore. In solitu, a cumpressione hè applicata à a notte è si mantene finu à a matina.

U zuccu di ciru ciru.

A prupietà antiinflamatori è bactericidali sò u zuccu di prune. U zuccaru di prunelli hè diluita cun acqua furiosa in una ratio di 1: 1. Hè utilita cum compressione.

Zucchero

U zucchero di cipolle cuntribuisci à u trattamentu di l'ulcera, è a so cure pronta hè influinzata da a griglia fresca da cipolle trituatta. In a medicina famigliali, a cipolla di cipolla, mischju cù u latte, o una slicita di cipolle di casgiu hè usata per ripresa di l'abscesses.

St. John's Wort.

In spessu, u trattamentu utilizeghja una decocção di erba è fiori di san Giovanni, chì hè infucatu cù l'oliu. L'arbureti di San Giovanni (1 tbsp.) Hè spesu cù un vetru di acqua è fogghi durante 1-2 minuti. Dopu à quella, deve esse insistia per una ora, è poi scorri.

Per fà San Giovannino u fiori in l'oliu, hè necessariu di purtà novu cut Saint-John's wort, fiori in una buttiglia. Allora a buttiglia hè spressu da oliu d'oliu è di girasole, è pusendu nantu à u focu, induve hè duverebbe fà parechje ghjorni è ricerdate periscizzamente. Allora l'infuzione hè spressu in i platti opacità è mette in un locu friddu.

Ci hè una ricetta alternativa: i fiori (200 g) sò mischiati cù l'oliu d'oliu è di girasole (50 ml) è mette nantu à un focu lento. Trascendu a suluzione, hè necessariu di mantene in focu durante una meza ora. In seguitu, a mistura ci vole insistite per un ghjornu in un locu caldu è fugliale.

Purificazione.

I foglie di a purificazione maiò si usanu quandu a guariscenza di ferite, tagliu o ultracoli ùn hè micca fattu per un pezzu. I castagnati di a pianta ùn sguassà è sò appiicati à u situ di u problema. Un bandage hè posta nantu à e foglie. Hè necessariu di rimpiazzà e foglie cù freschi (puré) dui volte in ghjornu: in a mattina è à a sera.

Muru abbanduneghja.

Inoltre, l'ultraficante hè trattatu cù una tintura di foglie cù un muvimentu blu. Mazzoli machen sfruttu (1 tsp) sò spressi in un vetru di acqua fogara è insistia à una meza ora. Tintura in una forma cálida, hè necessariu di bevande a mità di un vetru à a matina è à a sera (duie volte à ghjornu). A tintura cuntene assai, è quandu hè stata presa, a guare è a purificazione di e ferite sò pronto.

Culda bianca.

Cù ferite purulent, glutine, e ultrasuperi tròfichi di a vigna inferita in a medicina famigliali, hè aggradatu da un foglie di e foglie di col biancu. E fogli di coli sò triturati è ghjunti à l'uparazioni di gruel, chì hè stata mistata cù u stessu voluminu di biancu d'ova. A misura hè appiicata à l'area di a pelle cù lezii ulcerative. U bandaggiu hè appiicatu nantu à a mistura. Quessa compressa hè tenuta per 24 ore.

Foglie di frasa salvatica.

L'applicazione di foglie di fiocche è favurizendu a guariscenza di ferite cù ultracite tròfica. In a bassa mundiale sò appiicati i foglie di u foglie di u foglie frescu o ghjuvatu. A bandage hè aplicatu. Per un ghjornu, avete bisognu di cambià a foglie 2 volte.

Poutanu.

Sì a ferita ùn curà un bellu pezzu, u fogli di u pianinu sò usati. Leaves sò stati sfruttati à u statu di picculu zitellu. Kashitsa hè appiicata à u focu dulore nantu à u filu. A cumpressione sò mudificate duie volte un ghjornu.

Cuff.

U ghinzu hè ancu usatu per u trattamentu. U ghinocchiu (2 tsp) hè struitu, vènenu cù un vetru di acqua fussina, è per mezu di una ora, hè chjucatu. L'infuzione hè utilizata in forma di lotioni è cumpressi, chì sò superimposti nantu à e situ problematichi.

Succo di Yarrow.

In i ricetti di a medicina famigliali cù l'ulceru tròfica di a vigna inferitale, u zuccaru di a famiglia di i nobili hè ancu utilizatu. Yarrow hè strufinata è u zucchero hè strinta da quì. U zuccu hè stata cuncessa cù una cucia cù u melone, trè volte à ghjornu. A prucedura dura 3 simane.

Mamma e madrastra.

Comu mezzu per lavurisce e ferite, a medicina alternativa chì usa a tintura da a mamma è madrastra. Grass (1 tbsp.) Hè struitu, spurtatu un vetru d'acqua furiu è una ora hè infosa. L'infuzione hè filtrata è l'ulcera di u fucili sò lavati.

Quercia.

In u trattamentu, a cortezza hè stata utilizata. Hè struitu à u statu di u pollu chì si trova ultrica. L'ardesia di u salume aiuta à impedisce di sparraru è guariscenze ferite.