A solità hè u prublemu o a felicità di una donna muderna?


"Avà piace a libertà - mentri ghjovana", m'hà ditta l'amica di l'escola di Lena, cunfunente per si spusà a nostra cumpagnia cumuna Vladik. - è altri 5-6 anni - è questu hè! Perchè l'omi ùn saranu micca pegati, sarà indecente per andà à discu ... Nessunu si marite più. Ùn avete micca paura di a sulitudine?

"Allora", finice, "Avemu sempre 5-6 happy years. E ora avete fattu mette in prigione è chjave.

Dui anni passanu da quì. Strammi com'è chì pare mancu, sò sempri ghjovanu. Guys, in ogni modu, ùn anu più pegu: anu sustituitu l'omu presentable sòlidiu (per desgracia, micca sempre oghje). À a discoteca è veramente ùn andà micca (salvo in i stazioni), ma di 10 anni in u paese parevanu immubiliate è notte grandi multiplicate e ristoranti simuli, induve un adulte, una donna indipendente chì puderia esse ... Lenka ùn aghju vistu tuttu u pianu di cinque anni: hà duie i zitelli, è aghju avè amici novi, travagliu è assai cosi. Vadik Iu scontru abbastanza regula in una di e notti. Ci hè questu cun u so cumpagnu (finu à quantu capitu, Lena ùn sà micca). E ùn aghju micca mutivu di a quistione: hè a solità una disgrazia o a felicità di una donna muderna? Ma ...

Mi scantu di a soledad? Comu funziunalità - in principi, mi scantu, ma ùn criu veramente micca in ellu. Questu hè, sicuru, puderete imagine a situazione: a porta intreccia, u telefunu hè stata chjesa, è sottu u ventu, chì a furtuna avissi avutu, ùn hè nunda - nè di parlà nè à aiutà ... Allora iò libri di lettori per trè ghjorni o durmianu, Spergu chì qualchissia da parechji, amichi o assicurati si ricordanu chì ùn aghju micca dettu per un bellu tempu (ùn aghju micca entre in un chat, ùn hà micca pigliatu l'articulu in tempu). E avìanu truvatu. In generale, a solitude in una metropole moderna hè impositu. E ancu in una cità petite hè impussibile, è ancu in un paese. Perchè in u nostru tempu ogni travagliu hè cumunicazione. E studiu - cumunicazione, è a suluzione di qualsiasi prublemi di u ghjornu - ancu a cumunicazione (per sempre micca sempre piacevule). E ora imagine in a stessa situazione - in un locu chjappu - una donna casada. Marito, dicemu, si n'andò nantu à un viaghju di cummerciale cù u so cumpagnu ... O, avà, dete ancu questu chjude in u appartamentu. Fate ancu dicu chì in i trè ghjorni parenti eranu preoccupati ... Ancu si hè improbabile, perchè e casanu ùn anu micca cumunicatu cù parenti assai spessu, è a vostra assenza di tri anni ùn sarà micca un signal d'alu. In un collegu di sema, principià cù preoccupa. Tandu chjamarà u vostru telefuni disculeghjenu tuttu u ghjornu, è da ellu decide: "Se qualcosa terribbili avutu, u so maritu chjamà!", Mandaranu à a vostra assignatura à un altru, si deduceranu da u so salario - è si calmonu ancu. I amici cumincianu l'ultimi (si anu sempre), ma judiciously judicie chì i dui di voi ùn saranu micca perditi, tornanu à i so attività. E serà assoluta, incondiziale, una soledad impenetrable. Anchi si in u appartamentu sò immured with your husband.

7 Eghjone per l'envezza.

I fugliali, criati in i tradizioni di a custruzzione di a casa, sò chjamati unicammeni solte. I sinceramenti, crede chì a soledad hè stata sughjettu, è pruvate à casare almenu alcuni. A famosa Khayyamov "hè megliu di fami di qualchì cosa di manghjà, è hè megliu esse solu ch'è quellu à quellu" - ùn hè micca per noi. Ddiu ni voli! Ùn aghju micca esse chjamatu per esse evangelisti. Se e persone ùn si pò campà micca senza l'altri, invece, bisogna, avemu bisognu. Ma u matrimoniu nantu à u principiu di "per esse" ... Betterly a risposta à voi stessu a pregunta: chì dice una donna casera, chì avete micca avete?

A risposta suggerisce: u maritu. È più specificamente?

1. Hà a persona di parlà cun elle travagliu. Ow! Ùn hè bisognu chì i psicologi ùn anu cunsensu: ùn vi molti micca cù un omu dopu à u travagliu, fate u restore ... U stessu omu poverà esse fretu perchè a so sposa "fala" in u telefunu. È ùn avete nisunu chì sia fatta: impiccà in u telefuni cumu duvere - almenu cù una fiancu, almenu cun amanti.

2. Hè una persona di cura. Un dubbitu argumentu. Ma s'ellu hà moltu à voi, avete un gattu.

3. U maritu vene di soldi à a casa. Un fattu! Ogni mudernu spessu assumanu fora di a casa ciò chì a so sposa ha purtatu. E quale hè quellu chì vi impedisce di travaglià è di guadagnà?

4. Con u maritu ùn hè micca terribili di caminari nantu à i strati di a notte: impunite à a mug to qualchissimu chì offisse à a so sposa. U primu, a più longa chì a donna hè maritata, u più spessu hà da passà a strata di notte: e donni di famiglia ùn sò micca per parte. E sicondu, i supermini ùn sò micca maritari, è mariti - alas! - comu regula, micca supermene. Allora à voi - alive è liberu - assai più chjaru di caminari nantu à una strada di notte sottu à u manicu cù u giant muscular, capaci di dà à un musculu di nimu.

5. Un maritu leggente hè sessu regulare. I solu e casate cù e donne sò spessu di disconciliazione sessuale è ùn pò micca fà nunda: u so maritu vole pocu è menu à età. A diversità d' elli, ùn hè micca pruibitu di dumannà à a notte per un amicu, invitarunu un collegu per visitate o cumprà un vibratore.

6. Chjesa di u travagliu ùn anu micca discutenu una donna casera da l'ochji ... Àutra ragiò per sèntirisi chì ùn hà micca contactatu per nunda di questi omi.

7. Ùn cià nimu per dà un vetru di acqua in a vichjàia! O o chianu eternu di e donne di tutti i tempi! ... In una media, una donna in Russia vive 14 anni più longa chì un omu. Cusì cù vetru, probabilizzioni hè necessariu di correru.

Cumu usu di soledad?

• A solità ùn hè micca assolutu. A ghjente chì intornu à sempre tene à amparà à cumunicà cun elli è diventate. Se dopu u travagliu è sappagghianu a rilazioni cù i vostri amichi, sentite a bisognu à chiancià à quarcunu per a vita (dite una belli, fate una domanda à u campu di a fisica quantistica), pudete passà à u club di l'amatori di a cervida (cullettori di stampi, l'admiraturi di Stalin), o cunnessi in ligna cù u prufessore Eton University.

• A solità ùn hè micca una situazione objetiva. Questa hè l'incapacità di cumunicà. Never interrupt relationships with relatives and friends of youth: marroni come and go, ma stanu.

• A solità hè un circhiuu grande di cumunicazione. Sì ùn avete micca attaccati per obbligazioni, ùn avete micca dettu sottu à nimu l'aghjustà u vostru modu o u vostru gustu.

• A solità hè l'absenza di chatter. Amparatu à parlà, un omu scurdò di cume. Quandu si vende cun u pensamentu, prumette in furzà i so pensamentu à l'altri ... Ma s'ellu ùn ci era micca altri in u circondu, u pensamentu seguenti stà in a mo testa è crescenu à a grandezza d'una ideolugia o un cuncettu scientificu. Una persona chì sapi pensà, ùn si abbia puru cun ellu stessu.

• A solità hè u percorsu di a fama. Perchè s'ellu avete digià oghje u vostru pensativu in a vostra testa solitaria - pusendu è scrivite. Ma assai donne - da Zinaida Gippius à Alexandra Marinina - hà fattu un nome per elli è i so furtune nantu à i libri.

• A solità hè una occasione di fà una carriera è guadagnà u soldi. Picchì si pensate nantu à u travagliu à u travagliu, è micca di cumprà u salottu, invece l'autorità averebbe.

Avete scurdatu chì sì sempre unicu? Perchè tutti l'amici sò oghji duvè induve, è sì stanu quì? ... Ma pudete sapè chì tuttu ciò chì hè scrittu quì hè a verità. È per discutà quì hè inutilizatu, quantu inùtelu hè di scurdà per sempre una volta. Ancu s'ellu ci vole. Ma se, sapendu cusì tuttu, vi suttastru sintendu un 'appetite animali sordi è vuleva daveru à l'oliu à a luna o fughjenu à chjamà un servitore di datàtu - fatevi circà à u calendariu. Puderete avete solu u sindromu pre-menstruali.