Ricordi Folkali per i lecrire

Bedsores sò necrosi superficiali o superficiali di tessuti integumentarii, chì ghjè situatu in fondu. Spessu si sò furmatu quandu u prucessu di sangue di tissuti è di a pelle hè disturbatu da u fattu chì i veli bianchi anu rimettutu sottu a pressione, è tuttu chistu porta à a cuncesione di sti tissuti. Bedsores spessu occur in l'area di scapula, glueale folds, u coddu è sacrum. In questu articulu, cunsiderà parechji rimedii pè u trattu decubitus.

Ricordi folki per i decongestanti.

Oliu d'aries.

Stu trattamentu di trattamentu hè unu di i più simplici. Bedsores hà bisognu di manghjà cù l'oliu di buckthorn. L'oliu hà una efficace efficace.

Pitchu grassu.

Per fà un solu pratendu nantu à resina di pinu, 100 g di cera di l'abeja, 1 spoon d'oliu vegetale, staghjunata di pani à 10 g, 2 speziosi crema di mantra. Per apprezzate u pompi, tocca calcine è friddu l'oliu vegetale à 70 ° C, aghjunghje a mantega, cera è di gomma. Imbulighjate tutti l'ingredienti nantu à u bagnu di steam, finu à chì a cera falesa da funzione è diventa una massa homogeneia. Per a preservazione di l'ungulante, deve esse mantene in un locu friddu è friddu, è prima di appiecà, avete bisognu à calenderà nantu à un bagni di steam.

Per trattà u decubitus, a pelle hè tratatu cù perossu di l'idrogenu è siccati cun un sbattulu di cuttuni. Dopu chì ghjunate u pompi, l'area affettata da quì sopra devendrà u celofani è un pannu mussonicu. A cumpressa hè cunsigliata per esse guardatu per un ghjornu, è po chì, comu necessariu, i feriti sò deve esse puliti è cumpressi freschi sò riappuziati. Sì avete aduprà stu metudu di echjattiti, i passanu moltu più veloci. Per evitari l'apparizione di cracke, a nova biscuttata debite esse lubricata cù un criaturu. Stu metudu di trattamentu pò esse usatu per l'ulcera, i ferita non ferulanti è i ardi.

Ointment basatu in arnica è cicuta.

Per preparà l'ungulante, deverete pone a pusterità di i ciclichi in un vetru di vetru, per ch'ellu ci hè una pocu distanza versu i canteri. Dopu à quessa, u contenedoru deve esse cumpletu d'ogghiu oliu o d'oliu d'aliva. Hè ricumandemu d'invistiscia sta massa à 40 ghjorni. Inoltre, avete bisognu di preparalli da i fiori di l'oliu d'arnica. Per fà questu, avete bisognu à imbulighjà 250 ml di ogni unju d'oliu, 200 g di cera di l'abeja, 100 grammi di gum è 20 g di propolis. Tutte e cumpunenti ci anu da funnera nantu à un bagnu di steam, mentri si mischia assai. A cunsistenza di l'ungulatu deve esse finta. Stufa di vita - finu à un annu. Stu pomi ponu lubricate a faccia, fistulas, ferite ferite, ardenti, ultracere, ventricle di pressione, cunsiglii variicidi è fessite. In pocu tempu, questu rimediu folkitu vi aiutari à guarisce i ferite è sullivanu l'inflamazioni.

Cipudioni.

In principiu, ci hè bisognu à intruduce dui focu in pezzi finti in dui betulele cun 2 cuppulosi di oliu vegetale, è da pudè fremende a mezana nantu à u focu per 20 minuti. Allora, sceglite u prughjettu cù un scrusciu è pressu. U culore di a cipolla hè duvutu d'esseri d'oru. In seguitu, a cipolla annuncia in cera naziunale o oliu ¼ vela di a church, è pour a mezana resultante in un putu. Una manera di trattamentu famosa hè aduprata per oligrich decubitus è i spazi affettati.

Pulizia di u legnu.

Piuttostu spessu, cum'è un mezzu di trattà sta maladizioni, l'usu di a boscera di legnu. Hè bisognu di truvà un tronu putenti, fremenu tutte e scuru da questu, secondu è friddu in un macinacciu di cafè. Dopu questu, aghjunghjenu a glicerina cù l'acqua in proporzioni 1: 1, è rinfriscate a mistura risultatu cù questi settori affettati induve i lattini foru formati. Se u corpu hè seccu, pudete sprinkle e le leve di u polu di lignu. Stu trattamentu di trattamentu deve esse aplicatu ogni ghjornu. Dopu trè ghjorni, a ferita di pressione principia per sparisce. In u trattamentu di u rachjare di u diaperu, stu trattamentu di trattamentu pò ancu esse usatu, hè assai efficace.

Mummia è u calendula.

Per l'oliu di cucina, bisognu di epiole di girasole frescu freschevule è insiste durante 1-2 mesi. Dopu qualchì bisognu di sfurzari. Prima, a solu mummia hè utilizata per trattà e ferite, è dopu avè assecatu, i parti di u corpu fugliale sò lubricati cù l'oliu di calendula.

Oliu di pisci.

U modu di usà l'oliu di pisci hè assai simplice. In a tazza, hai bisognu di vultà l'oliu di pisci è l'arragghianu sottu a lampara di quartzu per un tempu. Dopu à questu, aghjunghjenu a napkin sterile in grassi, è aghjunghje la pressione di a malatia. Cumpagnia cù u pergamena di carta è film. Compress hè stata sola à a vista. À a matina, u situ s'hè trattatu cù una suluzione di manganese o furatsilinom, è dopu a ferita in quantu secca cù l'alcoolfu câncuru. Allora a volta, una compressa di l'oliu di pesce hè aplicatu. Per eseguisce a glaciali, i prucessi chì deve esse circa sei.

Starch.

Quandu avete ottene, hè cunsigliu per spruvà cù fècula.

Soda.

Pudete 1 cullenada di soda in un vetru è fremu acqua fogera. Allora a suluzione deve esse spurtata nantu à una tela è stà aspittendu ch'ella hè fretta un pocu. Allora a napulita si deve esse espritata è appiicata à a prissioni affucatu. A cumpressione duverà esse cambiatu diversi volte di ghjornu, cum'è a napkin sarà pusu.

Aloe è celidonia.

Misteria 1 settimana di zucchero è zucchero di aloe. Prima di questu, u ghjocu deve esse filtrata bè. Allora aghjunghje una cullizzioni di meli. Ammaestisce a mistura hè cunsigliata in glassware. U mistu risultatu deve esse lubricatu cù a ferita di pressione circa 2 volte à ghjornu.

Purezza .

A preparazione: a celidonia deve esse passata per u macinaggiu di carne, cù i guanti, è u zucchero deve esse espritu da a zucca. Allora, quandu u zuccu hè stallatu, un precipitante di culore neru precipitarà. Ma avemu bisognu à fugerà a parte pura di u zuccheru, postu chì quessa averemu aduprà in u futuru. Aduprà u zuccaru di celidonia hè cunsigliata per questu modu: u napulinu si deve aghjustatu in u zucchero è ponu nantu à l'area affettata, è u coperchio cupartu da u paper. À u principiu di u prucessu, si sviluppau brusgiate, ma invece di u pardonu. Dopu trè ghjorni di utilizà un rimediu folklante, una nova pelle era furmata.