I zitelli con disabili

Ogni annu, u nùmeru di zitelli cun discorsi di u viaghju hè criscenti. U sviluppu psicomotore di un zitellu hè un prucessu assai cumplicatu, basatu annantu à un genetic program. E qualunqui situazione sfavore chì influenza u cervu di u zitellu sviluppa pò causà devenza in u sviluppu psicomotore.

E tipi di desviazzioni esistenti

A devenza di l'evoluzione psicomotrize hè revelata in modu diversu, tutta a durazione di l'esposizione, e cundizzioni sociale, l'estructura ereditariu di u sistema nervatu cintrali - tutte questu cuncernate determina u difettu principali, manifestatu cum'è insufficente sviluppu di u mutore, audioma, visione, intelligenza, discorsu, trastorni di u cumpurtamentu è l'esità emotional-volitional.

Succece chì un zitellu hà parechje violazioni at once - un difettu complexu, per esempiu, a pèrdua di u mutore è a sèntelu, o audiori è a visione. In questu casu, u disordine primariu è i so disordini cumplessi sò identificati. In un zitellu, per esempiu, ci hè una violazione di u sviluppu mentalmente, chì hè accumpagnatu da difetti à l'audizione, visione, è l'aparicamentu musculoskeletitore, affetti emozionale pò appare. I difetti catalogati pò esse pruvucati da un sviluppu o dannu. Ancu una piccula lezione di u cervu di i zitelli chì influene u sviluppu sanu di u sistema nervu cintrali. Per quessa, se un zitellu hè una parsona intese, u sistema musculoskeletiticu, u parolle o visione, ci hè necessariu di introdittà correzzione, altri o zitellu fermerà in u sviluppu mentale.

Violations sò diventati in primariu è secundariu. In i zitelli incù un esitu insufficientemente sviluppatu (disord disorder), hè difficiulmente formate un parolle è un vocabulariu coherenti (disordini secondarii). È se u zitellu hà una difettu visuale, ellu viaghja di difficultà, postu chì hè difficiuli per ellu per correlate e parolle cù l'uggetti distinatu.

I disordii Secundarii afectanu a parola, regule arbitrarie di l'attività, representazione spaziali, e so capacità differenzia di u mutore, quì, a funzioni mentale chì anu attivatu in un zitellu à una età curretta è in a pre-ikastola. In u sviluppu di i disordini secondarie, l'absentità impuntannula o assuluta di e currective, curative è pedagogica hà fattu un rolu impurtante.

Hè nutate chì in i zitelli, i disturbi di l'evoluzione psicomotrize sò persistenti (sò furmati da e dani ecològichi di u moveru di u zitellu), ma sò riversibili (sò furmati da debule somatica, disfunzione di curuffu sensu, privazione emotiva, negligenza pedagoġika). U disordini riversibili sò generalmente sò ritruvati à una età primiata - u zitellu hà un pagamentu in u sviluppu di u parolle è i sapimenti di u mutore. Ma a realizazione puntuale di e mette medichi currettivi seranu aiutu à superà ei violazioni cumplessi.

Principi di currezzione

Qualchese correzzione psico-pedagogica cù i pre-maurizioluggìa cù e patologii in u sviluppu hè basatu annantu à una quantità di principiu - u principiu di l'accessibilità, l'accorcenza sistemica, indibulita, a coherenza. In più di queste principiu, ci hè un principale principale - ontogeneticu, chì cuntene i psicofisici, e caractères d'età in i zitelli, è dinò a natura di i viulazioni. Stu principiu cunsiste in u travagliu correcutu per eliminatori o allusingate, cumpensà o currete i difetti intellettuale, di parlatori, emozionale, sensitivi è motore, cosechjate una basa fundata per a furmazione persunale, chì pò esse creata solu in u sviluppu di i vinculi chjaru di sviluppu.

Grazie à a plasticità di l'escàccia cerebrale, hè pussibule attraversà u sviluppu di u zitellu in una manera chì ùn ùn depende micca di e cundizione patologichi, anche si i cundizioni sò assai difficili.

Prima di imbarcà nantu à u travagliu correccionale, u zitellu hè determinatu da i links restu in u sistema visuale, di u motoru, di l'intemperu è di u mutore. Solu da questu, basatu annantu à a dati rilevati, i spécialistes partenu di corruzzione.