Chì ci hè a felicità di a donna?

Ricurdativi di l'anzianu successu: "E felicità femminile - era bonu porta vicinu, bè, ùn hè nunda di più". Ma vive in u XXI seculu, è oghje ragioni chì una donna voli esse un attache di liberazione (o assai pagata) di u so maritu.

I prudenzii britannichi aduceru a ricerca, è truvaru chì u tutale di a famiglia sana hè generalmente cuntrullata da a so mòglia. Ùn solu decide quandu campà, ciò chì cumprà per fà, ma ancu chozzii quale u vestitu u sposu si vestisce è ancu questu tipu di TV mostra per vede. In u prublemu vicinu, ghjè à dì, in 2020, l'economia glubale hè pussibule di esse amministratu da una donna. Ma hè questu fà una donna felice? Chì ci hè a felicità di a donna? Eccu ciò chì u psiculologu cunnisciutu Dale Carnegie pensa à i desideri di u mondu in generale: "Quasi tutti l'omi adultu standard volenu:

1. Salute è di sicurità.

2. Alimentazione.

3. Sleep.

4. Di soldi è ciò chì avè.

5. Confidenza in u vostru futuru.

6. Piacè sessuale.

7. U megliu per i vostri figlioli.

8. Senthieri di u significatu ".

Pensemu à tutti i punti. Certu, a felicità ghjacia in a salute. Puderete imagine una persona surrisa cù una dentatura malatu? Una donna, sopratuttu, hè necessariu, perchè tenene a casa tutta. Pigliate o imagine ciò chì succede se a vostra mamma o donna oghje à l'uspidale? Camini arrugati, l'ultimi parelletti di merci nè, lunch è cena da l'sandwich ... L'enumerazione hè infinita. Cusì hè cù a sicurità. Ùn pudete micca vive "longu è felice" se hè sempre teme di qualcosa. A prisenza di l'alimentari è u sonnu rimettemu u nostru corpu, hè a fisiologia. U dirittu hè ancu un tema impurtante. Sempri à spessu, sopratuttu ricucantamente, i femine sò accusati d'interessu stessu. Ùn aghju micca justificà tutti, ma se pensate din a quistione in rapportu à a sucetà generale, dunque sia cusì. A donna hè primurmente una mamma, cura di i so figlioli chì sò crisciutu in cundini boni. Questu hè dichjaratu micca solu da a lògica, ma ancu da intuizione, natura. In certi spezii di pinguini, a femmina scelta u male, chì hà sappiutu recogerà a più grande pila di petri. E culpisce per averà?

Per vende cù dignità, senza teme, hè necessariu di piacè di u futur. Quale si custruisce una casa si ellu sapi chì in un annu ellu sottumessa à a terra? A satisfaczione sessuale hè una di e bisogni di una persona. Avemu capitu, se una persona voli avè manghjatu bè o dorme finu à u 12 ghjornu. Allura perchè sbagghiaru chì ellu vole ancu di piacè sessuale. Ùn hè micca sicretu chì assai pensanu chì a vera felicità femminile ghjacia in i zitelli. È veramente hè.

A felicità di a maternità fa una donna RIAL donna, cù una lettera di capitale. Una tragedia enorme, per a ragagna è u so ambienti, se per qualchissia ùn hà micca bisognu di l'instinctu maternale. Avà, però, assai donne ùn anu micca bisognu di dà nascita à i zitelli, spieghennu cusì impunite a carriera di a carriera o cura di una figura. Ma u tempu venite, è si rimbiatanu di a so scelta, è, sfurtunatamenti, serà tardu per cambià nunda. Un'altra cosa hè se u nascita di u zitellu hè postposta per un pocu tempu, per chì a ghjovana mamma hà a pussibilità di stallà. U zitellu prumuttu serà bellu poveru, perchè a so apparizione nascìu è preparate per ellu. U l'ultimu puntitu hè a cuscenza di u significatu stessu.

Nimu pò esse felice si senti chì hè un postu vacante, un cero senza una varula. Perchè seguità seguità, perchè compremu auture caru? Per comodità? Ma e stivali sò ancu còmpiti, avete spessu fà per elli? Qualce màquina pò offre à voi duv'è voi. Ma s'ellu hè stata offerta una bella è impratica, ma l'elegante o cumminza, ma simplice, per ellu, per liberu, chì pigliate? Quasi tutti l'azzioni in questu munnu sò fattu per esilià u so significatu. Chì ellu serà a felicità di a donna verita hè per voi, sicuru, solu pudete capiscenu. È per mè hè un maritu caring, un zitellu, un postu favuritu è ​​parlendu cù u vostru megliu amicu.