Aduprate ciò chì i prucessi di sangue di mèttanu

Tutti duvemu piglià un test di sangue di u tempu. In generale, a parolla "account" quì hè micca pruvallenu inopportune. Hè bonu per donate sangue, almenu una volta di l'annu, è dopu à 40 anni - ogni sei mesi. Vulete sapè ciò chì i prucessi di sangue prupone? Uniscite issa.

Dopu avè ricivutu u risultatu di l'analizamentu, pudete assicuratevi quellu chì i paràmetri sò in i limiti di a norma, quale sò stiestimati o ridotti. Iò solu vogliu capisce ciò chì tutte e sti paroli spiciali significanu. U duttore ùn spiecanu sempre in detail à ogni pusizzioni, a maiò parte di u librettu cù i risultati è hè semplice à cuzzu in a carta. Ci sò assai prucessi di sangue. Questu hè - unu di i metudi di più di fiducia di diagnosi, perchè u sangue cuntene nantu à i nostri maghi, trà e altre cose, assai assai infurmazioni. Un test di sangue biocuimicu hè prescrittu se l'analisi cliniche si mostra un viaghju di a norma. U sangue rinunce da a vina. Un test di sangue bioquimicu pò deterministanu u funziunamentu propriu di u fianu, riziette, rivelate un prucessu inflamatoriu attivu, un prucessu reumaticu, è ancu una violazione di u metabolismu di u salinu è un sbilanciamentu di i microelementi. L'analisi biocuimica aiutarà à determinà a compizzione di a proteina di u sangue, a quantità di glucose, i parametri di a urea (nitrogenu residuale) è a creatinina, è u nivellu di colesterolu, a bilirubinu totali. In modu, l'analizamentu biocuimicuu di u duttore certamenti avarà aiutu à scadoru è, in casu chì qualchi indicatore hè violatu, u prucessu di sangue cuntene per una determinazione addiziunqua di trace elementi. Questu hè una informazione impurtante solu di i dui testi di sangue. Cum'è qualsiasi altre urganu, u sangue hè propensu à parechji malatii. Ùn si pò micca esse truvati solu per circà u mirallu o à un accolta generale cù u terapeuta. Sfurtunatamente, si manifistanu a più freti à pocu pressu. Ci hè assai malatie di sangue. In più di e malatie rareu, cum'è per esempiu, l'hemofilia, chì hè una malatia héritaria è trasmessa à traversu a linea femminile, anche chì l'omi sò malati cun ellu (per esempiu, u ghjovanu Cesarevitch Alexey hà ricivutu da u so parenti - a Regina d'Inghilterra), ci sò ancu quelli chì pò arise in ogni persona.

Anemia (anemia)

A malatia di sangue, chì reduzce u nùmeru di caghjunumi di u sangue di sangue, o u cuntenutu di l'emoglobina in l'eritrozii.

Cause di a malatia:

A riduzione di pruduzzioni di eritrocyte o hemoglobina, perda di l'eritrocyte in i casi di sangramentu, a distruzzioni accelerata di l'eritrozii. U sviluppu di l'anemia pò esse assuciata à i disordini hormonal, menopause, malnutrition, gastrointestinal diseases, conditions autoimmune. Succe chì l'anemia hè un sintomu concomitante di malatie internas, malati infecciosi è oncologici.

Sintomi cumunu:

1) Debilitat, somnolencia, fatigue aumentada, diminuità di efficienza.

2) Change of humor, irritabilidad.

3) Verdi, stunati, zinnitus, "mosca" davanti à l'ochji.

4) Pianu di respira è palpitazioni di cori cù pocu esercitu fisicu o in restu.

Meno di duie seculi ora, a ghjente hà iniziatu à classificà u sangue in gruppi. In ogni modu, e teorii di quantu variatori di un gruppu particulari - abbastanza. In particulari, ci sò regularità chì permettenu di parlà di i predispose à e malatie. Hè sappiutu chì u primu gruppu di sangu era originale: i primi appareru gruppi A è B. E - in l'Europa di u Nordu, B - in Asia di l'Est. Nanz'à l'Europeani, u gruppu di sangue A predomina. A mezzo di l'Hindu, u Cinese è i Coreani anu u gruppu di sangue B, trà i pòpuli di l'Europa, a presenza di B da uccidenti à punente à est. Scuprì ciò chì u prucessu di sangue dice è sia salutare! Bona furtuna!