Sagnante dopu à u sessuale

Sagnante, chì pò esse appare dopu u sessu, hè chjamatu postcoocale. Puderia apparì vede parechje razze, alcuni di quali puderia cuntene un amenaiu à a salute di una donna, chì porta à a necessità di cunsultà u duttore.

Unu di i motivi pò esse una patologia cum'è l'erosione di u cervicu. Pò esse diagnosticatu ancu cun un scrutinevule ginecologicu normale è deve trattatu. Nota chì i metudi muderni di a terapia di l'erosione sò ancu utilizati per i nidulescenu, perchè ùn viranu micca a dilatibilità uterina è ùn interferiscenu micca cù u cursu normalu di u prucessu d'entrega. A tali patologia quantu l'erusione di u collu veru pò causà l'heuresi no sulu dopu u sessu, perchè s'ellu avete osservatu qualchissimi spotting chì ùn hè assuciatu à a menstruazione, hè dunque scusa per andà à u medico.

A ragiò per quali puderebbenu esse l'aceddi post-coital pò esse una malatia di trasmissione sessuale, chì hè oghji spargugliatu. Stu fenomenu hè sustituì da u sessu senza fonti è a vita sexual erratica. Inoltre, i prucessi infjammatori di diversità urighjini in u sistema riproduttivu femminili, cum'è vaginitis, cervinitis, colpitis, vulvovaginitis, pò ancu pruvucà l'hemorrung. In questu casu, u tissutu hè irritatu in più, è à u momentu quandu viaghja sempre un effetti negativu di u prucessu inflamatoriu, chì pò esse causatu da una malatia infizziosa è di una microflora patogenica purtata da i genitori di u socie o da l'intestinu.

Un rolu impurtante in l'emergenza di malatie inespeccique in u sistema riproduttivu pò esse ghjucatu da a non vigilazione di e reguli necessarisi di l'higiene persunali, a longa ingesta d'antibiotici è a reducione in immunità. In u mumentu, ponu esse bè cun guvernatu bè, sopratuttu se vi cunsultate un duttore in una stanza iniziale di a malatia, senza presentà nisuna menesi serii à a salute di a donna. Una di e cose di u sangramentu chì vene dopu a cummerciu pò esse un polipu di l'utru o un canali cervical. Quandu un attu sessu hè danatu u corpu di u polipu, facendu per un ligu prughjettu. Cù sta pratica, u trattamentu compone di a rinunziunazione cirurgia di a neoplasia, chì si realice in un ambiente ambulatori è ùn hè micca nunda cumplicata.

A purtari à u sangramentu dopu un attu sessu pò parechje malatie di sangue, è ancu l'usu di certi medicazione chì riducighanu a so coagulabilità o droghei hormonal. A maiò spessu, questu si pò esse si i contraceptivi orali si sò abbuffati o se u rimediale ùn hè statu successivamente micca sceltu. In questa situazione, a cunsultazione cun un especialista pò aiutà.

Una di e cose più prulettante di saldà dopu un attu sessu hè una malatìa precancera, cum'è a displasia di cervica o u cancer cervicali. In l'eventu chì e malatie sanguinate sò vistu durante a gravidanza, avete bisognu cù u vostru duttore prima chì pratice per pruteggià i vostri frade è evite l'ameltazione di miscarriage.

Ancu, in parechji casi, a causa di i purgazione chì si trova dopu à u cuntattu sessuale in e donne pò esse danni mekanicu à i genitori, chì spessu occuru com'è u risultatu di movimenti troppu forti o rapidu di u pene. Un altru sintimu di stu casu particulari hè u dulore durante a attualità. In questu casu, hè cunsigliu per piglià qualsiasi misurazione per prevene più complicazioni infamatorii è riduce l'intensità di u muvimentu durante l'attuale. Sì i purgazione hè siveru, hè bisognu di circà l'insignamentu medici. A libera sanguina da l'anu, osservata dopu à cuntattu sessuale, particularmente dopu à sessu analesi, pudete indicate un dannu possibbili à a mucosa rectale. Ùn avemu bisognu à fà lascià senza cura, perchè queste danu pò esse cumplicatu da una fissura analica, prucessu inflamatoriu o altre cunsiquenzi negattivi. Cusì cù una stagione di sangue, hè ancu cunsiderà un pruotologu.