Vacanze d'istati in anticipazione di u zitellu

Sì estes vacanze estiantani passate in anticipazione di u zitellu, affittu, sicura, aghju parechji sorpresa da u vostru corpu. In parti, sò rispunsevuli di a "unità celestial", chì stabilitu un clima caldu, ma a ragione di sti cambiamenti ghjocanu in particulare in a donna propria.

Ccà vede, chì hè questu? Moms passanu a vacanze estiu in anticipazione di u zitellu, è aspetta per a so nàscita.
Per esempiu, per l'aghjurnamentu hormone, più di l'hormone sò esse produtti in u corpu chì anu involuttu in a produzzione di u "pigmentu solidu" di a melanina, è a pelle di l'expectante mamma hè più faciule coperta cù credi da sera. In ogni modu, sfurtunatamenti, micca sempre ancu di manera uniforme, è per causa di questu nantu à a fàccia è u corpu pò micca esse micca assai abbastanza - spazzuli pigmentati (i medichi chjamanu chloasma). Si sorgienu sutta l'influenza di l'ultravviolet è questu hè unu di i ragiunamenti perchè a futura mamma devia pruteggiri di u sole di brillanti è sia sicuru d'utilizà a filtrazione solitaria cun un fattore micca menu di 5. Ma a lotta cù spazii di età durante u gravidenza ùn hè senza significatu, perchè mentre in u corpu hormonal " disordine ", chloasma pò apareceru novamente. Ma doppu a nascita di u zitellu, spessu si passa per ellu stessu.
Per ei futuri, a megliu suluzione per parechji prughjetta d'estiu hè natale. L'acqua refreschate, soe, reduces l'inchourie, allevanu l'stagnazioni in i vini, facenu i musculi più elàstici è rilassate a spina. Se u vostru duttore ùn importa micca, vai in vacanze à u mare - l'olii di salati saturaranu u corpu cù minerali. E in a cità si scrive in a piscina per e classi specialità per a donna incinta.

Vive l'acqua!
Un altru problema d'istiatione - sete constante - ùn hè micca micca spèciu in u calore, ma per i femine "in pusizioni" ùn sviluppa micca solu per u calore. Quandu u futuru criatura si cresce, a so mamma hà bisognu più fluidu, perchè cun ellu hà bisognu à furnisce a placenta, rinfriscà a quantità di u fluidu amnòticu è a sangue chì circula in u corpu. In tempu cù l'incrementu di u fluidu, a pisu di i rizzi, in particulare, aumenta.
In l'ultimi mesi d'esperanza, è com'è u risultatu, pò esse inzuccarà. In quessi casi, l'expectante matri piace piscezza è numbnessi in mani è pedi, è cù teni abituali, anelli o braccialetti diventa più difficili. A volte chì a inchanza hè ancu presu in u visu: per esempiu, in a forma di "sacchetti" sottu l'ochji o un ghjornu di l'inzuccarà in i pani. Sì, in più, u corpu ùn manca minerale o vitamine (vale à dì calcone valiante o vitamina B), una donna potti deveria aghjunghje crampsi in i so mani o pedi - questu spessu di a notte.
U primu modu di cummattimentu di fughja, chì venga immediatament in mente, hè di vìviri menu. Ma tuttu ùn hè micca cusì simplice, per prutezziunà per eddu in u calori - significa per causà a deshidratazione, insegenu per u futuru babbu. Per riduce l'inguattu, hè più impurtante di riveice u menu.

Daccianu u trio dannighjatu : salatu, rostu è affumicato. Queste chjucu sola crescita a thirste è anch'ella seriu à sopraghje u vostru sistema digestivu. Eat bundle di verdura è frutti - stu cunsigliu eternu hè utili in a lotta contru edema. I vegetali è i frutti seranu aiutu à nurmalizzà u scambiu di salti è minerali in u corpu, ma à u stessu tempu a migliurà u travagliu di u viaghju gastrointestinali. Avà hè particularmente utente currantu nìvuru, l'api, u pilone. In ogni modu, cumu in parechje altri casi, hè impurtante observà a misura per ùn pruvucà una disturbazione intestinali o allergie.
Quantu pudetebbite bevi à una futura mamma hè un materia indeterminada. Tuttu ciò dipende di e bisogni di ogni donna, ma di u normale u vostru corpu devini ricevi circa 1,5 litri di fluidu per ghjornu, è nantu à ghjornu calda è più. Questu cantu includenu micca solu l'acqua, tè o zucche, ma ancu sopopi, ligumi è frutti. Vacanze in l'estiu in anticipazione di u zitellu traspendenu rapidamente, è ùn avete micca tempu di retrovisite - quandu avete nantu à i vostri mani u zitellu hè di sopra.

Pruvate micca di limità in u liquidu , ma per selezziunà i boni. Amandate u bagnu di acqua senza gasu (ùn sultate micca solu a sete, dinò furnisce ancu u corpu cù suminati minerali), tè verde, rosa è cadenti, u cranberry juice. Ma i zucchi cuncintrati, cumposti dolce è soda sò megliu per limità - dopu ad avè bisognu di vìviri più. U stessu cunsigliu s'apica à tè è caffè urariu - se ùn pudete micca figurà u vostru ghjornu senza esse travagliu, l'arriccà e senza diluisce cù u latti.

Fate cunsultate u vostru duttore è cullate e sopatuttu chì trasfurmassi u soprapi fluidu di u corpu: per esempiu, u foglie di foglie è u beditu, u purtonu. Hè a inchara hè un signu di disturbi internu chì ponu influenzà a salute di u zitellu (per esempiu, prublemi di riledhii), i medichi seranu mandà à una mamma futura per un check-up. Per sapè s'ellu u ribellu hè travagliatu bè, a donna hè dumandata da cuntà a quantità di fluidu chì riceve per ghjornu è quantu perde durante un bìaddu WC. "Alloghju" è "da quì" deve esse circa u stessu quantu di fluidu, ma in un forte forte cù l'urina, un pocu menu acqua, perchè 5-7% di u corpu perde cù sughjone.

Tinta fina
Un cumpagnu freti di edema in i peri hè varicesu. Comu in u casu anticu, u culprit di questa problema hè tutte e maiò mudelli hormonali, postu chì u sangue si stagnate in i vini è stendi a so pareti, disrupting the natural course of the flow of blood. In regula, i difficultà cù i vini. A fini di a fine di u gravidenza, assai mariti expectante si praticanu chì i peri sò cramping; in particulare sta situazione si trova cù varicesi. Stendu, primu in tuttu, aspetta un pocu; o rinfriscà, tiragata è, triccherà u pede versu a vi, masajuleghja i musculi (annunziate cù iccapi, è poi pugnale). Se passate assai tempu in una pusizioni, in parte o si senti, rilassate più di spessu, mette i vostri pezzi nantu à u fesso, è per a notte sia sottu à i coffi di tè.