Anna Netrebko addivintò vittima di l'epidemica di a gattiva

Questa invierno in Russia è i paesi vicini, hè un risultatu aumentatu di malatia cù u virus. L'ultimi noti L'annunzii ogni ghjornu informa un numicu creatu di vittimi di l'influenza. Cum'ellu divintò cunnisciutu, ora l'opara cantante Anna Netrebko hà ancu participatu in l'statistiche generale.

L'annu passau u cantante hà avutu malatu, è hè stata hospitalizzata in unu di i sughjetti in San Petesburgo. L'infurmazioni chì l'attrìlla era malatu cù a gripe apareceu in u so microblogu in Instagram cum'è un cumitariu à a photo di u corridoru hospitalicu:
U me hotel per a notte. Influenza. Tandu deve cura di parechji ghjorni

Quandu si svolge, l'ultima semana l'opera diva cù u so maritu Yusif Eyvazov hà rializatu in Russia. A stidda anu visitatu Mosca in u filatu di u prugramma di Andrei Malakhov "Tonight", è poi a coppula si n'andò in San Petesburgo. In a capitale del nord, a coppia hà da decisu di scopra i punti di storia. Hè assai probabbli, era duranti a spassighjata per a cità di Anna è cullò u virus.

L'attrìgina accuminciau a tezza violentissima, a temperatura righjittatu. Quandu u cantante appareva in l'uspitalu, i medichi l'invistenu di stà per parechji ghjorni, perchè u trattamentu hè stata rapida è efficacimente com'è possibili.