Articolo Joint: What do the doctors say?


Avemu a nascita? Prosperità? Scantu o sustegnu? "Nazione conghjunta: cumu chì i medichi dì?" - u tema di l'articulu di u ghjornu.

Recenti in Russia, e più ghjovani parenti prefettinu ci nascita. Oghje hè difficiule per sorprenderà qualcunu cù u desideriu di i genitori parenti per dà nascita. Se un casare cuncipitu u so zitellu in amore è intelligenza, u so desideriu sò pocu cumprendi, è solu l'appruvazioni si meriteghja. I nasciti di Affiliate ùn sò micca solu una presenza indifferente di un omu vicinu à una donna in u travagliu durante u partitu. Nisuna observatori passive, sò participanti attivi in ​​u nascita di un zitellu. U rolu di u futuru babbu durante u partitu jointu hè quasi uguali chì u rolu di a mamma. I paisani chì anu persu per un avvenimentu impurtante per ogni famiglia è sussucinu u zitellu in l'amore è l'intelligenza universale. L'Esperienza positiva durante a partnering cù u vostru maritu pò esse unu di i mumenti più memorabili di a vita.
U caminu à a paternità conscienti accumene in forma in a zitella di tutti, è hè custruitu nantu à l'esempiu di rilazioni cù i genitori (micca sempre pusitivi, ma dinò hè ancu una sperienza), relazioni cù una persona amata. Ghjè in u cunghjunghu chì a verità rilazioni di i cungre si manifesta. Ma ùn andemu à partenza naziunalità per esse a sesta di ogni prublema di famiglia, in questu modu ùn pudere micca solu per agravarle, ma ancu di u cursu di u prucessu genericu. Per quessa, hè necessariu di parlà in anticipu cù l'altri, e relazioni sinceri trà i cònjuni in questa materia hè assai impurtante. Allora prima di andà in questu passu, dumandate a vostra manera a pregunta: "Perchè ne necessiteo chistu?"
Succece chì e coppiu chì anu persu cù a nascita cumunità anu deceziunatu in elli, è questu pudite succéte si unu ùn capisce micca bè i so motivi è i desideri. Ci sò e donne chì vulianu migliurà e raporti in a famiglia, per vede a cuncepzione per quale torrmamentu hà da passà, o di spiranza chì dopu à a partenza naziunale, u papa piglia una parti più attivu à cura di u zitellu.

Ma ùn sò micca tutti mutivi, perchè sti motivazioni hè prubabile di guidà à i risultati negattivi, è l'omu si alluntanassi da tè è u zitellu. Ùn hè bisognu di persuade à u so maritu per assistisce à pieno, se ellu ùn vole micca. Parechji omi sò solu ghjucà è cunzidenu chì u nàscita sia pianu femeninu.
Hè desiderate chì i cô esi cuncreziati per u partitu di partitu. Ora ci sò assai corsi specializati pè e donne in paternaghju è i so cumpagni. Per un corpu di travagliu, u maritu deve esse cunnisciutu, imagine i fasi di travagliu.
U mutivu principalu per una donna per invitarle à u so maritu per un nascitu hè un desideriu di sentu l'affari di una persona estimata. U maritu duverà un sustegnu morale, calma a so mòglia, aiuta quantu bisognu, cunducerete un masaje chì reduce u dulore.
A maiò spessu, quand'elli parranu di partenarii di partenariatu, significanu un cuniadettu, ma ùn hè micca. Un cumpagnu in pramu pò esse una mamma o a so surella. Ma in ogni casu, deve esse una donna chì hà digià passatu per a nascita, serà più faciule per aiutà a mamma in prucissioni.
U fattu chì u futuru babbu hà participatu à a parti, ogni sposa decide di elli. Ci sò e famìglie chì i paisani sottuponanu tutte e gravidanza è di partitu da a manu. In questa situazione, u babbu attivamente aiutà à a parturientu, è ancu, in cunseguenza, pigghia un parti attiva à a cura di i ghjudiziati.

In altri famiglie, una decisione hè fatta nantu à a prisenza di u papa in a sala prenatal, durante u travagliu, è u babbu ùn viaghja dirittamenti direttamente à a nascita, serà riunite cù a famiglia immediatament dopu a nascita di u zitellu. Qualchidunu di l'omi ùn sò micca pronti per andà à partitu, ma ùn puderanu esce per vede u so zitellu è stà u primu pezzu di ghjorni in l'uspidale cù a so mòglia. Ci sò parechji casi, a prisenza di u babbu è in l'operazione di cesareà, quandu u papa piglia cura di tutte l'assistenza pè u natuvicu, mentri a mamma torna da anesthesia. Ogni famiglia sceglie l'opzione adattata per elli. A più impurtante hè chì l'scelta di nascita partitu hè infurmatu è voluntariu.
No wonder di dì: "Famiglia felice sò i zitelli felice". Tutti novi mesi si preparanu un nativu di u zitellu chì aspittàvanu, cù l'amuri à l'amori è l'altri figliolu micca sempre natuvutu. È veramente, a maiò magia di l'amore hè u nàscita di una nova vita, chì si trova cù l'amare à a so mamma è u babbu.