Attributu populari Nonna Grishaeva

L'estrema di a Big Difference, u vincitore di u telenoveliu "Dui Stelle", l'attrice di u teatru "Quartet I", a mamma di "e figliole di Papa" è i figlioli bene - Ilyusha è Nastya, una donna d'Odessa, à u core, l'attore pupulari Nonna Grishaeva passava focu è acqua.


Hè u tempu per i "pipa di cobre" di a gloria ...

U so travagliu di ghjornu cumincià prima in a mattina, è finisci da a notte. Danu ci hà datu cusì tantu generosamente chì avà hè duverà cum'è generosamente à l'auditu è, sicuru, à a famiglia. A so vocazione hè di dà a ghjente di a gioia, è ciò chì pò esse più difficili di riri ...

Nonna, perchè vo travagliate assai cusì duru?


In seguitu avete cum'è una squirrelata in una rota, è hè digià difficiule di firmà. Ùn ricusate da u 90% di offerte, a verità. Eccu, "Fiddine di u babbu", cumu si ricusà, si aghju fossu filmatu quellu di più di un annu, questu hè una storia, ùn pudere micca sulitùdulu, dicenu "stancu". U listessu cù a "Big Difference". Avete un piacè tremendu di stu prughjettu, cumu si ricusà? Seguente - a musica di "babysitter in toothy". L'unicu scopu novu musicali chì aghju acceditatu perchè avia avutu esse al'altru musicali di u Teatru Vakhtangov, è ùn mi pensariu micca senza cantà nantu à u palcuscenicu. Spergu chistu ùn hè micca "Mademoiselle Nitouche"? Sì, hè Mademoiselle Nitouche. Ùn era micca bè trattatu in u teatru ... in questu funziunalità. Hè u vostru spettaculu favuritu! Iè, aghju aspessu à stu rolu per 10 anni. Ma introducianu a terza linea, senza dumandendu ch'ellu era necessariu per mè. Dicenu chì sò vechju di stu rolu. E sò fieru. Ùn aghju mai esse à 60 anni avà stà à u rolu è gridendu "No, hè u mio!". Se ùn avete micca bisognu di sta splutazioni, u teatru, ti lassu, - averaghju in ogni locu è tutti in altri posti.


Dopu dopu à graduate di l' escola Shchukin, l'attraversu pupulari Nonna Grishaeva fu pigliatu à Lenkom, Satirikon è Vakhtangovsky. Pudiste l'ultimi. Mi paria ancu chì una volta in Vakhtangovsky sò travagliati, ancu i me prima maestri, significa chì tutti sanu di tuttu ciò chì vi, nimu ùn deve pruvà nunda. Ma era necessariu di pruvucallu. È per un tempu assai longu. Aviamu roli, ma i roli sò chjuchi. Me in u teatru davanti "Mademoiselle Nitush" ùn site micca nunda. Era un marcatu artisticu di altri artisti.

Hè veru chì i roli fate a vostra vita?

Iè, hè veru. Avete bisognu di pensà bè chì quandu accunsenu à un rolu, perchè andà per dumandate solu - cumu hè? Eccu ccà. Chì eranu i più "influenti"? In i Brughji di Eastwick. E in "Mademoiselle Nitouche". Dopu ella, aghju maritu.

Nona, a vostra vita oghje pare com'è un sognu veru. Avete sognu veramente?


Iè, sòiu sughjettu. Quandu vulete vulete cosa, avete bisognu di diretta direttamente i vostri pensi, i vostri sogni. Sì bisognu di mèttelore, avete da vene. Aghju comprobatu parechje volte, è aghju datu ciò ch'e aghju fattu.

Quandu u sognu hè foru veru, avà da esse un altru sònniu per l'attranu pupulari Nonna Grishaeva?

Sì, ci sò assai di elli! Prima di tuttu, sò sognu di vive in cundizioni umani. Questu hè u "sonu cercano". Sognu di una casa in Odessa cun veduta à u mari. Sognu ancu chì ùn esse più tempu liberu per andà in parechji posti induve l'aghju vogliu fà. I sognu ancu cun un film musicali ... Avete un cumpagnu momu travaglugliu? Ùn pò micca. Ùn travaglia micca. Salutazione forte.

E quantu?


In modu diffirenti . Tuttu u tempu compru di qualcosa. Figlia - cose, u mo figliolu - ghjucate.

Nastya Grishayeva hè 13 anni. Sentete chì l'età di a transizione hè vicinu?

Iè, mi sentu, per quessa scrivite un libru. Ùn aghju scrittu cù e mo mani, i calumnia. Avemu travagliatu annantu à parechji mesi. Questa "Tips für Daughters" - per i zitelli d'età di transizione. Dedicatu à a mo figliola. L'idea hè stata natu in l'editoriale, suggerinu, è pensu chì: aghju qualcosa di dì. Eranu un zitellu in casa cù una criata di "serra".

E cumu si risate a vostra figliola?

A stessa manera. Perchè a strata ùn ùn implica micca educazione libera. Ùn avemu micca stata Nastya sola ora. Ùn hè particularmente affettata, gràzie à Diu. Sapemu chì Nastya studia in una scola d'arte.


Chì ellu vi faci?

Aikido! Hè veramente piace. Ella dumandà à circà à darà quì.

Nona, ùn vi nun vi scandalizà?

Bonu, ùn hè micca stupidu per mè (ridi).

L'atturazione pupulari Nonna Grishaeva cunsiglii

Cumu si tratta di u cumplicatu di una mamma? Sì, ùn tibarne micca! Just find time to spend time with the children. Allora ùn ci hè micca cumplicatu.

Cumu sippone à prublemi di a vita? Probabilmente, hè necessariu in queste situazione ùn pò micca pneumatiche di dite à quellu stessu: tuttu passarà, è questu passà. Eppo, almenu, sempre fà.


Cumu vultemu?
"U trattatu di qualcosa bè!" Pampered! Vede, per esempiu, qualcosa pelicula bona, vai per u teatru, ma solu per un bonu spettaculu. Per cumunicà cù u zitellu. In generale, includenu emozioni positivi. E assicuratevi di manghjà un pezzu di chocolate!

Nona, Ilya si trova di quattru anni. Pigliu a certi classi?

Iè! Avemu per andà in a piscina. Together! È elabure. E cumu si u vostru figliu fessi u travagliu, hè sempri cusì petite?

Sò chì a mo mamma hà bisognu di travaglià. Hà ricuminatu cumu cun mè in publicità. Li piacia, hà ancu chianciutu: "Doppu!" - A voce sente u direttore chì chianciava. E a to mamma vanu in Moscou? In Mosca. Tutti vivenu in casa. E quale in a vostra famiglia hè rispunsevule? Ogni tutti in u so campu hè in corbuffiu. In quantu a casa, a splutazioni, sicuru, a mo mamma. In quantu à i zitelli, ghjè cumbattivu, perchè mi mantene tuttu sottu u cuntrollu. Aghju chjama a mo mamma, infermiera, aghju datu struzzioni. E quale hè u principale di u to maritu (l'actor è l'affari, Alexander Nesterov)? In modu generale hè u mio direttore. Hè intigratu à tutti i mo affari, hè u mo assistente più impurtante. S'ellu ùn hè micca solu un maritu, ma un direttore, cumu ùn limitava micca u vostru travagliu? Limit, ùn pò mancu fà imagine quantu! Ma, sapete, quand'e cumenciu di qualcosa à l'amichi è i collegues di u travagliu, dìssenu: "Grishaeva, stà mutu! Crisu, nimu hà u travagliu. Ùn avete a còllera Ddiu". Allora aghju silenziu in un pudutu.

Nonna, quandu avemu finamente vede in u filmu in u rolu di titulu?

Appena, prestu. Ci hè un filmu di Alexander Atanese "In a tradimentu", induve aghju ghjucatu a donna di u caratteru principale.


U rigalu di comè hè una scadenza, in particulari per una donna. Chì credi chì hè necessariu per un artista cumianti àutru di talentu? Sensibilizà d'autore ironia. Ùn sò micca sapete ... forse bisognu di esse nascitu in Odessa? (ridi).