Lyudmila Artemieva: "Sò avutu abituata senza esse"

Lyudmila Artemieva hè una attrenda di talentu di comedy rara. L'imaghjini creati da ella nantu à a television, per a maiò parti, diventanu popularmenti populari. Pruvvidente di taxi di a serie eponymous, una ghjovana d'andà di "Quale hè in a casa propriu" - questi brillanti è straordiali si puderanu diventà parenti per i rigulari di l'atmosfera di a sera. In ogni casu, Artemieva ùn hè micca stà in u successu di a televisione. In u prublemu vicinu, duie pelle cù a so participazione aspetta nantu à a larga screen: "Regali 2012" da Ilya Khotinenko è "Cinderella 4x4", dirigit da Yuri Morozov. In questu l'ultime, l'attrìccia tocca à u rolu di una fata: una sorcere moderna è brillanti.


A vigilia di u liberatu di u ritimu, avemu truvatu cun Lyudmila è parlendu annantu à u ritimu, i diretturi è di a vita.

Dicimondinu di a film "Cinderella 4x4"
Sì ci avianu datu una filmazione per una festa, iò, sicuru, sò perfettamenti cuntenti. Avemu avutu una maravigliosa famiglia movie, locu è magicu - in generale, un tipu di torta festiva cù un cirasa nantu à a cima.

Sì cumpurate cù u vostru rolu?
Ùn puderia micca esse distinguitu in questa film. Eccu tutti in ghjiru - è bellissimi costumi, è un ambiente unicu è un paisanu stupidu. In più, a scena turnò per esse assai musicale - solu qualcosa di l'opera roccia.

A film hè posizionatu cum'è un conte di fadas moderna. Ti piace i fichi?
Adore i fichi! Hè tuttu! Amu u listinu telefunu - hè ancu un conte di fata; darreri di sti figuri sò secreti quattru parsoni cù i so storii, vive. A cosa principal hè u desira di cumpòniri: sè vo vulete, avete u successu. Cum'è un zitellu, era assai piace à i raconti di Hauf, Anderson. Avà u me principale incitatu di fata in a vita: cun mè avvenimenti sorprenimi, avvenimenti fantastichi. Infatti.

Cumu travagliatu nantu à u settore?
Sò sottufatu da u prucessu di filming. In u cartulare, ci era cinquanta dui turnuli di u travagliu, ma à a mio libertà solu un qualchì notte. Ùn avete micca capì chì era o quellu era. Pensu chì eru in magia. Circundendu hà fattu un certu accionamentu, shamanismu, è aghju sviatu cù un capu.

Eppuru ci era qualcosa situazione interessanti in u situ? Forsi, magicu, mistico?
A neva andava appressu, dappi stati; Ùn avemu micca u tempu di sparà u qualchissia - era già l'alba; Tutte e mo mani eranu in arghjintini chì eranu constantemente cascata. Chì pò esse chjamata magic? Pensu cusì.

Cumu a vostra rilazione cù i culleghi?
Aviu avutu maraviglii maravigliosu. Aviu avutu Pavel Filimonov, chì a voce era probabilmente spruzzi da a maiò di i publichi in a television. Aviu avutu Ulyana Ivashchenko - una maraviglia creazione di quattru anni: vi pudete sognu solu cun un associu sensitivu è sutil. Era un veru piacè.

Avete digià assai prufessiunale à travaglià cù i zitelli. Cumu travagliatu cun elli questu tempu?
In travaglià cù i zitelli ùn ci hè nisun cuncettu di "experience". Ogni ziddu hè un novu mondu, una nova alma, un novu scupertu. Sò maravigliosissimi bandieri, anu sappiutu sempre chì a vita ùn hè micca travagliu, ma una festa infinita, pruvate di fà ciò ch'elli anu. Perchè ùn ci hè nuddu cuncettu di "credo", ma avissi vulutu adopra stu pusienti. Ancu s'ellu hè sola ora, hè pussibile abbastanti chì dumane vai pensà moddu. Ùn vógliu chjudaranu un altru pusessu, perchè a vita vola è tuttu cambiassi: se qualchì parechji anni avè contatu chì in a mio vita un fabuloso contu di fata pare avaristi, ùn puderebbenu micca avè micca cridutu.

Avete un direttore favuritu? Cù qualu vulete travaglià?
Questa hè una quistioni difficili. Avete bisognu di amà prima. I piace di quelli scuperti, ddi reunioni chì si trovanu. Vogliu veru da travaglià incù Olga Muzaleva (dirittore di a serie "Taxi Driver" - Nota di l'editore). Questu una novu staru in Yuri Moroz - una persona straordinaria, Ilya Khotinenko. À u grande, u direttore predilettu hè quellu chì piglià i vostri ritmi, ma hè assai impurtante chì in u travagliu cunvinzì.

Pudete dì chì i direttori in u gruppu di "Cinderella" cunvintenu?
Certamente! Eppo era cunvintu chì almenu avè principiatu à trasfiriu cun elli in u tempu, respira in unison, canti cun elli.

Chì significarà a vostra professione per voi?
L'espressioni è u piacè. Ùn puderebbite micca cumparisce un sorrelle chì ùn piace micca. U mo travagliu hè quellu chì mi piace. Oghje ch'e sò struppendu cun ella o micca hè una altra materia. Sì senza l'espressioni, avutu abituutu.

Ciò chì vi tiragghia più hè u cinema o stadiu teatru?
U travagliu in u teatru era una maraviglia maraviglia. Ogni graduate di u stitutu teatru cunsidereghja cum'è un genius, ma a furmazione principalu di un attore hè in u teatru. Allora, quandu i primi passi sò stati sappiuti, veramente vogliu sapè quale hè una attora di cinema. Quessi sò sensazioni completamente differenti. È invariabilmente, solu una cosa: ogni ghjornu avete bè in u teatru è in u cinema.

Sò più famosu cum'è actressi cummedia. Ci hè un rolu tràgicu chì voi piace à ghjucà?
A verificà, ùn capisce micca u cuncettu di tragedia à a fine. In ogni casu, in ogni tragedia, ci hè qualcosa cómica. Certe volte paria chì tuttu era giustu, un mussu: fughjitu, chianciavvi, i passavelle miranu simpatiche à mè. Ma allura i lagrimi scumpareru, è aghju avutu chì passava cusì u più grande u bonu è bonu. In a vita tuttu hè comicu è tràggicu à u stessu tempu.

Avete un rolu di dream
Allora so sonniu à ghjucà. Vogliu per ghjucà tuttu. Sognu di ghjucà un zitellu - fussi assai interessante, perchè in fattu, tutti l'adulti sò figlioli grandi. Parechje ci sò vargogni per questu, ma solu l'e persone chì ani figlioli cuntinuamu a fericci estensivi. Quì hè a apertundità, a sincerità è, più impurtante, u desideriu di fà ciò chì ti piace. Sò assai interessatu à ghjucà in quale chì falate da u celu. Aghju aghjustatu i mo mani. I dreamed of playing a fairy: good, driving, positive. Dopu tuttu, ùn hè micca un cuncettu di u bonu perttu di u male. Ùn simu micca male è micca bè - sò tutti in situ.

Pudete seguità a novità di u cinema naziunale? Pudete marcà qualcosa?
Ùn vede mancu verdi films cù a me participazione (Ricette.). Ùn aghju micca manera. Vistu principale cume cuncerti nantu à DVD - jazz, classical. Amassi l'animazione. A ora, in musica, mi piace l'estilu di chill out - una increible range of names and authors. Certe volte un arriccinu di l'uccelli, stanu à sente u so cantu. In ogni casu, novu, tuttu hè solu oghje è oghje; dumani, hè assicuratu chì tuttu sera diferente.

Sò amichevole cù u mondu?
Hè una bona pregunta. Sò u mondu, è u mondu sia da mè. Ùn aghju micca cusì chì cum'è ùn hè micca l'amici cù u mondu.

Sò una persona graziusa? Avete spessu cambiatanu u vostru umore?
Sì, sò risoltu. U mo cambiamentu cambiassi spessu. Ddiu, quantu sapendu di mè (ridi).

Credu chì sì una persona assai positiva. Eppuru, avete depresi?
No, ùn hè micca. Mai. Ci hè un sensu chì ùn sanu micca nunda. Saviezza, unni sì? Ùn ci hè micca. Aghju observatu stessu, circundante, situ, situazione: spertu cunvinzioni è acquistà esperienza.

Ti piace a ghjente?
Credu chì una altra persona hè a listessa cosa di mè, è sò u listessu chì hè. Ellu solu sceltu un modu di autore realizazione, è aghju - l'altru. E in stu miraculu - tutti seri libirati.