Pavel Sheremet hè statu uccisu in u centru di Kiev: chì ghjera minatu à a morte di un ghjurnalista?

In principiu di a matina in Kiev, in a rotonda di città Bogdan Khmelnitsky è Ivan Franko, un caru di u famusu ghjurnalista Pavel Sheremet fù detonatu. Per via di e ferite, u ghjurnalistu muriu nantu à u puntu. Dopu à l'esprissioni, u carru, guidatu da Pavel Sheremet, pigghiò focu.

In u Web era statu un video cù u mumentu di l'espansione di a màquina di Pavel Sheremet

In u canali di youtube, uni pochi ghjorni hà avutu un video da a cammara di vigilanza, chì catturò u momentu di l'espansione. A polizia prumesse a morte di Pavel Sheremet cum'è un assassinu intruitu. L'infurmazioni law enforcement di a capitale ucraina principia una storia di un casu d'altu prufittu.

L'ùltima cumanna di l'Ucraia spieghjanu l'uparazioni di l'infurmazioni. I colaggi di u ghjurnalista difettatu hà sappiutu chì u carru chì Pavel Sheremet fu ammazzatu era di u ghjurnalista ucraina Alena Pritula - fundatore di a pubblicazione Internet "Ukrainskaya Pravda" induve l'ultimi anni hà travagliatu Sheremet.

Chì l'assassiniu di u ghjurnalista Pavel Sheremet è Georgy Gongadze anu in comunu?

Sicondu rapprisagghia media, Alain Pritula è Pavel Sheremet eranu mariti civili. Quelli chì seguitanu dinò l'avvenimenti di u sughjettu in u Ucrania, ùn pudemu micca ma sapendu di u "casu Gongadze". Pensemu chì u ghjurnalista sparisci in u 2000.

A so scumparsa è a morte sò stati un veru simbulu di u colapuzzu di l'elite pulitica currente, è a divulgazione di l'assassiniu di un ghjurnali durante parechji anni stete l'ughjettu di spiriminazione di l'oghji pulitichi in a lotta pà u putere. L'assassiniu di Pavel Sheremet hè un cumpurtamentu cumuni cù l'assassinu di Georgiy Gongadze, chì hè statu fattu 16 anni fa. U fattu hè chì nantu à questa fateful morning of 2000 George Gongadze partissi da a casa di Alena Pritula è hà scumpartu per sempre. Per cinque anni Gongadze è Pritulu anu una relazione d'amore.

Chì elli ch'elle ammazzanu Pavel Sheremet: i versioni principali di a storia

Usuarisi in Internet in discussioni di l'ultimu novu, riguardu à a tràggica morte di Pavel Sheremet, chjamatu Alain Pritulu una fatale donna. In ogni casu, l'infurzata pulitica ucraina ùn vedi nudda mistica in quella casualità.

A stu mumentu, trè versioni di l'assassiniu di Sheremet sò cunsiderate: attività ghjurnalistica, dislike personale, è, sicuru, a manu di u Kremlin pruvate di destabiliserà a situazione in Ucraina.