Nutrition di i zitelli durante a malatia

Se u vostru picciutteddu hè malatu, u probabilmente, u duttore di u zitellu piacè detalli dettagliu di cumu u zitellu deve manghjà, secondu u gustu di u zitellu è a natura di a malatia.
Nutrition di i zitelli durante a maladie sò normalment différence di nutrimentu ogni ghjornu. Incluso un frumentu moderatu pò dà impa là l'appetite di u zitellu per una pratesa di salute è perchè si sguassate menu è ùn ùn cammina. In quessi casi, ùn hè micca necessariu di forza di u zitellu à manghjà se ellu ùn vole micca.

S'ellu si durante a malatia u zitellu hà diventatu significativamente menu, da tandu pruponenu un beviu. U zitellu avissiru beviatu ciò chì vulissi, ùn ti ricusate micca. Parechji parenti cunclusivamente crede chì, cù un friddu, bisognu di una bè fede assai. In fatti, questu ùn hè micca solu è l'esse di fluidu ùn viaghja micca più di u so cunsumu moderatu.

Alimentazione a temperatura elevata

Per i friddi, u grigu, a gripe o altre malatie infizziosi, quandu a temperatura sopra, hè bisognu di fà cambiamenti significati in a nutrizzioni di i zitelli, perchè in questi casi, l'appetite generalmente chjina brusquement, è sopratuttu per i solidi corsi. In i primi 1-2 di ghjorni di malatie, ùn hè micca necessariu d'offre a vostra alevine à u solidu alimentariu à tuttu, salvu di sicuru ùn ellu ùn mostra micca u desideriu di manghjà. In a maiò parte di i casi, i zitelli di malatie piglia u bè è di parechji zucchetti cun gioia. Nun mai scurdate di l'acqua, anche u fattu chì ùn hà micca pussutu nutria, ma in i primi ghjorni di malatia ùn importa micca.
Parrannu di a latte hè assai difficiule di dì nunda definite. Normalmente, i zitelli pochi avianu assai latti durante a malatia. E se à u stessu tempu ùn vomitanu, ùn significa micca quì tuttu hè bonu è u lattu hè quellu chì u zitellu hà bisognu. I figlioli maiori ponenu rete u latte, è in certi casi, quandu si acquistanu u latto, ponnu arreri. Ma in ogni casu, si trova u labellu duperatore. Quandu a temperatura hè 39 gradi è quì sopra, u latinu scorduitu hè dichjaratu bisognu di più (hè necessariu di sguassà a crema da l'anziani).
Ancu s'ellu a temperatura ùn micca diminuente, dopu à 2 ghjorni, u zitellu pona successore. Pruvate di nutriscià cù e manciari senzeli è fàciule: purée di mazza, gelato, gelatina, massa di curda, frittata, crutoni, gallettini sicchi o uovo.
Hè nutate chì parechji prudutti ponu esse digerifociuti à e altitudine temperature, questu hè spessu: pesci, avicultura, carne, grassu (margarina, mantra, crema). Ma quandu u zitellu annunzià per recuperarà è i caldi di temperatura, i manufatti è e vindimi primi accumighjà.
È ricurdate di u più impurtante: a nutrimenta di i zitelli durante a malatia ùn deve esse micca da u bastone, questu ùn si deve forza micca u zitellu à manghjà, altri ùn pò esse stati ripped.

Nutrition for vomiting

Tanti malatii sò accumpagnati da vomiting, in particulari quiddi chì si trovanu cù una temperatura assai alta. À questu tempu, u dutturiu ci prescriva l'alimentariu. Se, per qualchì propiu, ùn avete micca l'uppurtunità di cunvertisce in un medico, pruvate seguità a seguente cunsiglii.
U zitellu à una temperatura di tempulazioni chì a malatia ripiglia u stomacu di l'accionamentu è ùn pò micca sughjbirà a manciari.
Dunque hè impurtante dopu ogni nutiziu per dà l'stomacu à reste à u minimu 2 ori. Se dopu chì u zitellu vole di bevare, pruvà à dà un picculu sip d'acqua. Se dopu chì ùn hà micca vomitu è ​​vole più acqua, dà un pocu più, ma dopu à 20 minuti. Sì u zitellu vole sempre di vìviri, cuntinueghja d'avè da più di più acqua, ma micca più di u cupu. U primu ghjornu, ùn vi darà u vostru zitellu per vìviri più di a mità cun un tinte di liquidu à u mumentu. Se à questu modu, dopu à parechji ghjorni di vomità senza altru vomitu è ​​nuvuli, u zitellu vole à manghjà, dà un ligne alimentu.
Quandu u vòmitu hè causatu da una infizzione cù una alta temperatura, in a maiò parte di i casi, ùn hè micca ripetitu l'oghje dopu, anche si a temperatura mantene a stessa alta. Se ci sò vini bianchi o spots di u sangue in u vòmitu, hè probabbilità perchè u zitellu hà pigliatu assai.

Ùn daraghju u zitellu troppu per manghjà à a fine di a malatia

Se u zitellu ùn hè manciatu per parechji ghjorni per l'altitudine temperatura, hè solu naturali chì ellu pò pèrdite pisu. Ogni annu ghjovanu hè assai preoccupatu quandu, cù u so ziteddu, questu hè per a prima volta. Per quessa, qualcuni matri pruvate di alimentà u zitellu comu u megliu possibbili, ghjustu da u duttore ti permettenu di ritornu à nutrimentu nurmale. Ma spessu dopu a malatie, i zitelli ùn parenu micca scuritu un pocu tempu. Sì a mamma hà sempre dinari cusì à u zitellu à manghjà, perchè l'appetite pò micca turnà à ellu.
U zitellu ricorda quantu ellu hà manghjatu è ùn vole micca di manghjà tutta perchè hè cusì sfracatu. Malgradu u fattu chì a temperatura hè digià sbarrazzatu, u corpu ùn hà micca limpiatu tutta di l'infezzione chì tocca à l'intestini è u stomacu. Per quessa, quandu u zitellu ùn vende u manciari, ùn ùn senti micca un bramatu forte di manghja assai.
Ma quannu a mamma insiste è littérairemente fa piglià u zitellu ricuperà, puderete senti una leve nausea à u stessu tempu, è questu puderà guidà à u fattu chì u zitellu hà avutu una aversione psicologica à l'alimentazione è cusì u so appetite sanu ùn pudere micca tornatu à ellu in prima tempura un largu flussu di u tempu.
U zitellu stessu diciarà quandu u so inturnialu è u stomacu farfantà tutte e cunsiquenzi di a malatia, perchè ellu saria un forte fughimentu, è pò digià digià a so nutizie bè, altri palori duverà esse ricuperate. Cusì, i primi ghjorni o ancu settimani dopu chì a malatìa hà sappiutu cumplessu, i zitelli anu ciò chì si chjamà appetite brutale, postu chì u corpu à cumpensà per ciò chì era persu in a malatia. Spessu, i zitelli puderanu cumande à l'alimentazione solu 2 ore dopu da un sughjettu forte.
Mentre u piriuu di a crescita dura, i genitori avissini aduprà alimentà u zitellu cù l'alimentazione è a bè chì mi vulia. In questu pezziu hè impurtante per guardà pacienza è micca insistitu, altri paroli, aghjustate à u zitellu per vede vuluntà di cumincià à manghjà più. In casu induve l'appetite ùn turnà micca, è dopu una settimana, dopu chì a malatìa deve sempre cunsultate cù u vostru duttore.