Avete fattu sensu per amparà una lingua straniera da a nascita?

Una lingua straniera in u nostru paese hè studiata è studiata per tutti - cunniscenu i so unità. Questu hè una tradizione. A lingua straniera hè insegnatu durante parechji anni in a scola, dopu à l'institutu - in cunseguenza, una persona ùn pò micca spessu mantene una chjornada simplista cun parlante natibo. Quarchi cosa hè ancu pussibile di sente l'opinione chì i Russi ùn sò più capaci di aprende lingue straniere.

Ricertamenti, ci sò cambiamenti per u megliu. Parechji ghjovani accettati attivu è cun capitale di una lingua straniera. Rispuntanu chì i pussibilità di una lingua straniera (è preferibbilmente micca unu) hè a chjave per una carriera riescita.


Ùn ci hè nunda di parlà di u rolu in una vita muderna di una lingua straniera. Questi sò l'opportunità per a crescita di carriera, è u cumpensu cumunicativu di una persona riescita.

Hè micca da dì, a motivazione ghjucà un rol decisivu in l'apprendre una lingua straniera.

Sottu influenza di l'opinioni pùbblica in i scoli, l'estudo di lingue straniere hè stata mudificatu in un stadiu avanzatu. Avete l'effettu stimatu? A quistione hè contruversa. À educazione domestica assai quistioni. Qualchì parechje sò stati risultati, qualchì volta aspetta per a so decisione. Questu hè ancu per u studiu di una lingua straniera.

Ci hè una sera?

Parechji parenti tende à aghjunghje à u so zitellu à apprendre una lingua straniera prima. In questu articulu ùn avemu micca parlatu di i genitori chì anu capace di dà nascita à una baberri un babbu, una governante - parlantes nati; in seguitu di l'esporà regularmente di u zitellu fora. No, hè nantu à i genitori cù capacità statisticali mediu.

Cusì, vulete chì u to figliolu sapè a lingua beni. Chì oportunità avete avutu disponible?

Prima , assai kindergartens furnite una oportunità di studià in gruppi cù un maestru. Dui - trè volte à settimana u maestru prupone à u gruppu è "ghjoculi" cù i zitelli in una lingua straniera. Credu chì pudete amparà à cumunicà in una lingua straniera? Ancu s'ellu ùn ponu esse nigatu chì, almenu, ùn hè micca maleficu per u sviluppu generale di u zitellu, per stimulà e so cumpetenze di cumunicazione. Sfortunatamente, l'autore ùn hà micca avutu l'uccasione di vedende i zitelli dipendenu in quelli gruppi è masterizatu almenu e cumpitenzi minimu di cumunicazione in lingua straniera. Puderanu chjamà l'animali di giovani, dicenu u so nome, per quantu anni ... E, in regula, tuttu.

A seconda opzione: i presenze cù tutore. L'educazione individuali o furmazione in i microcupus (2-3 parsoni) ùn hà i so vantaghji. Hè necessariu di mette un cumpiimentu chjaru davanti à u tutore. Ie. forse u vulete chì u zitellu sceglie per apprendre una lingua straniera à l'scola: ellu cunniscia l'lettere, simbulosi distinti, hà amparatu à leghje; forsi si vulete sviluppà e cumpetenze di cumunicazione in una lingua straniera: per insignà à parlà nantu à certi temi. A cumpagnia si deve esse formulata bè chjaramente, cusì chì à u sviluppu di colpu ùn avete micca ciò chì avete previstu. Ùn u rolu di u minimu hè ghjucatu da i qualificazioni di u maestru.

A terza opzione hè chì sè stà se cumandarà cumu cun u zitellu in una lingua straniera. U figliolu in parechji paesi di i dui - è ancu trilingue. Per questu quì ponu incertevuli da l'ambienti: in parechji stati, diversi lingue sò stati. Ci sò e famìglie induve a mamma parla a listessa lingua, u babbu - à l'altru. Questa hè a presenza di una forte motivazione, favuriva à l'apprendre a lingua. Vulete insegni à u zitellu una lingua straniera? A petra sottucattua quì hè una - a vostra cunniscenza di a lingua. I cunniscenze di a lingua à u livellu di "culleghju" pò fà difficultà per u zitellu à amparà una lingua straniera in u futuru. Spessu, u maestru tene un pienu cù una pronuncia assulutamente incorrecta. Per rimpiazzà questu hè più difficiliò ca d'insignà da u principiu. Quì, i genitori devi esse guidati da u principiu "ùn fate nuddu periculallu". Sè stà cunfidendu in a vostra cunniscenza di a lingua - cusì hè una di e preferenze preferite.

Un esempiu in l'sugettu: u maestru di i francesi parlava cù a figliola solu in francese, è a mo mamma in russa. Risultatu: un zitellu bilingue. Plus, aghjunghje l'inglesi chì hà studiatu in a scola.

Per aiutà i zitelli, lezziò sò pussibule per i corsi supplementari. Oghji ci sò assai oltre. U ricumandemu di ricunniscenze chì vi familiarite cù u prugramma di furmazione è a cumulazione qualitativa di i duttori prima di a classi accumincianu. A presenza di parlanti nativi com'è maestri hè accoltu.

Cunsulzione: u studiu di una lingua straniera (è preferibbilmente micca unu) hè benvenuta. Solu necessariu per pinpoint l'ugettivi è di truvà e migliori modi per ottene.