Caring for the baby with the touch

Amuzzu chì tocca u zitellu, a mamma ùn hà solu cura di u zitellu cù l'aiutu di tocchi, ma ancu devi à l'omu u so amori è ... anche a rinfurzà a so salute!

Parechje persone sapendu chì un zitellu deve esse abbuvati, caritati è assicuratu. Iè, ùn ci hè mancu a cunniscenza di u casu, a più vulete casi per spiegà à mostra u so amori per stu miraculu di pocu oliu. Mamma intuintà à intrigà à passà tantu tempu quantu pussibule cù u so zitellu, sia gentile è affettuosu cun ellu. E ella ùn sèrviri senza esitazioni, chì toccu u zitellu ùn hè micca solu piacè, ma ancu averebbe tragetti tangibuli à a so intelligenza è a salute.


Baby nascìu!

Chì ghjè a mamma? U picciottu hè stata dispunibule nantu à u panicu di a so mamma, sò permessi per basgià u pettu di a mo mamma. Caring for the baby with the help of touches li permette di sente l'amore è l'affettu. Mamma tocca è si prisenta in l'ùacchi di u zitellu, pruvatu di vèllanu bè, abbrucizzi è ghjaccesi. In a lingua di a scienza, questu hè chjamatu bonding. In a mente di u zitellu hè un prucessu di attraversà l'imaghjini di a mamma, u zitellu ricorda quantu à parechje, cumu si fite è più impurtante - capisce chì dopu à l'estressi nascita di nascita, nisunu u mancavanu, vicinu à a Mummia, è tuttu finisci cù ellu. Chì ghjè a mamma? Una forte cuntazione emissioniali hè stabilitu trà ellu è u zitellu. U culore di a donna riceve un signalu per "cumincià" a zucca, l'instinimentu maternu cumincia à travaglià. Un altru puntu impurtante: u zitellu hè natu à u lume sterile, quandu a mamma a tocca per a prima volta, ci duna è i so bacteriasi benifichi.


Chì ghjè a mamma? Elluscia, cambia a robba, nutatta, gimnastica cù migliori, calori, canta canti ... Tutti i ghjorni Mamma realizzanu a stessa azzjonijiet per cura di u zitellu. In a lingua di a scienza, i primi trè mesi di a vita di u zitellu dopu à u nà u chjamatu u quartu trimestre, è u pezzu tutale à u primu anniversariu di u zitellu hè u piriudu quandu u zitellu tocca l'atenzioni massima è l'amore. U cucciu umanu nasce in u mondu ùn hè micca adatti è senza una mamma ùn solu surveghjanu. E siccomu l'audizione è a visione di u zitellu sò sempri sviluppati, u corpu più preziosu è fiduciale per ottene l'infurmazione hè ... piel. U zitellu sensibilizà u sensu risponde à u toccu u so corpu, si sò tènniru è cura - u zitellu apreva: l'amanu à mè, tuttu hè bella. Rough tocca, cum'è a so assenza assuluta, sguardu, parlà di u cuntrariu è fate micca solu a psique di u zitellu, ma ancu a so cundizione fìsica - finu à un tempore in u sviluppu mentale. Avè cura di u zitellu cù l'aiutu di cumentu ci dessi à u zitellu u sensu di esse protetti.


Induve sò i nostri pensi ...

Chì ghjè a mamma? Massaggio. Ghjè accumpagnatu da una mamma gentle chì travaglia nantu à u zitellu, cura di u zitellu cù l'aiutu di i tocchi, causannu a so sonre. In a lingua di a scienza, l'ameglie hè una panacea per assai malinzii. Hà aiuta à u zitellu per apprendate rapidamente cù u corpu. Hè assai impurtante chì i cummerci di l'eserciti per l'esercitu finu (massaggio di i diti di i peri petiti è manichi) sò inclusi in a massa. Quandu a mamma faci in masura i vistimenti di u zitellu, i cìrculi nervi sò signalati à a parte di u cervu chì hè respunsabule di u sviluppu di u discorsu di u zitellu.


Impurtante è necessariu

Quandu vene à un criaturu, ogni cosa pocu hè ingrata. Per miglii cù a so 'ipersintenza - tuttu hè impurtante ugguali. Vogliu chì u zitellu ùn sia senza emoziosu disgrazziu per u fattu chì l'aghjunghenu? Dà preferenza à i prudutti di qualità. Ùn ci pò micca esse cumprumissu, hè megliu per salvà à qualcosa cosa, ma u "primu capu" - chì tocca u pelle di u babbu - deve esse ideale: suave à u toccu, allughjatu à l'aria, senza restrizione di movimenti, chì ùn ùn pruvucarà micca prublemi per culpabili da l'armi e costure, dà un pruduzzu in un sensu di purezza è di secunda ...