Dima Bilan palesa a trama di u numiru per "Eurovision"

U triunfante di "Eurovision-2006" Dima Bilan cuntò di tutti i sicreti di u spettaculu cù a participazione di Plushenko, chì ellu si preparava per u performance in Belgrado.


Nant'à trè simane, u cantante di 26 anni chì vulete dì à l'auditu a storia di a vita di trè amichi: un cantanti, scattatura di figura è musicista.

Duranti trè minuti Dima Bilan vole di dilla à l'audienzia a storia di a vita di trè amichi: un cantante, scattata di figura è musicista.

- Hè una struttura tocca, - dice "TD" Dima. - Hè nantu à e persone chì ùn sò micca famusi, ma chì sognu di supraneghja tutte e prublemi di a vita è diventanu rè di a vita. Quattru ghjente sò amici da a so zitiddina, u tempu passa, quarcunu diventa un atleta, chì qualchissia hè un cantante, qualchidunu hè un musicu. Un episodiu hè u mio: hè a mo vita.

A seconda linea hè u destinu di Evgeni Plushenko, chì, anche tuttu l'intruduzioni, puderia vende l'Olimpiadi. U terzu amicu ghjucà à u violinista Edwin Marton, chì hà digià fattu cù Dima è Zhenya in u spettaculu di ghiaccio in March l'annu passatu.

U cantante ùn incuraghjeria micca solu per l'annunzie chì l'avianu l'avianu "saldà" nantu à a pupularità di Plushenko, chì ogni maturità in a so famiglia sà.

"Iè, Zhenya hè u pruprietariu di premiali, una stilla di classi mundiale", disse Dima. "Ma ùn avemu micca amici, ùn avemu micca agisce." E più importantemente, u spettaculu ponu esse assai interessante!

U leitmotif di una splutazioni magica ùn deve esse a linea di una picciotta chì pigliate ritratti di e vede di e trè amichi. I candidati per stu rolu ancu, ma assai puderà, serà un veru maestru di u so articulu, è micca solu un mudellu bonu.

So far, assai tematichi tecnichi ùn sò micca resoluzi. In ogni casu, digià oghje, Dima hè cunchidu chì ellu successione è serà pozzu solu di ripetiri u successu di u 2006, ma ancu per vende a cuncorsu di musica europea.