Seriusi è cumpativi cum'è di u 1 di sittembre in verse è in prosa

1 di settembre hè un spetu di festa per i pupulati, i so parenti è i duttori. U ghjornu di u sapè nantu à a linea festiva, i vogliu è u sonu di gratitù. U testu di u felicitu in u September 1 in prosa o versu pò esse diventate una parolla serosa di parting è un felice, vulintà còmicu per successu. Tali paroli creanu un ambienti piacè di qualcosa novi, diventanu un bon stimulu per i zitelli è i so genitori.

Felicità à u primu grader in verse è in prosa da u 1 di sittemmiru

Oghje hè un ghjornu speciali per voi, studenti di prima prima. Tutti i prufessori, i genitori, i fratelli, i sureddi, l'amichi è i studenti di u cullegiu s'accugliendu in u minimu di una scola pocu amica per saludarà novi studienti in un mondu scola unitu è ​​unitu. À queste parechje trovi novi scuperti, cunnisciutu di i forzi più impurtanti di l'umanità è l'ambienti di l'amici di l'escola verità chì duranu a vostra vita. I libri è i libri di testu aiutanu à sapè u mondu, è travaglià nantu à sè stessu - per esse prudenti è pruduttivi. Vulemu un veru successu è benvenutate à u nostru amiche rigalu!

A primu classe hè a prima valutazione, i primi primi, i primi observazioni di u maestru, i primi cumpagni di l'escola è u primu eloggiu di i genitori. Fate chì i vostri diarii cuntenenu valutazioni chì pudete esse fugliate, è in studiu permette ci hè un interessu è un scopu finu à quale vulete travaglià.

Scola in vestiti festivi, Tuttu in pilastri, bouquets di magnifica. Kids all in the parade, U sonu di melodie hè audible forte. Circò intaressu, intelligente In u filu in una longa fila Cintrali u distaccu di i primi spezii ruvidi. Hè necessariu di leghje, scrivite, Multiplique, pigliate l'aprenu. Per fà sàviu in l'scola - Ci hè di deci anni di travaglià!

General congratulations on Day of Knowledge à tutti i studienti

E voce di zitelli à i zitelli, l'exclamazioni nantu à l'impressioni d'estiu è una risata sonora u ghjornu à a nostra vita. Un 1 di sittemmiru hè una nova aventura senza spiaggia. Un altru - un altru viaghju in u mondu di a cunnuscenza cù i cumpagni di classe è amichi è maestri favuriti. Stu annu serà un annu specialu per i diploma di i classi sèculi: u so preziosu sapienti deve esse suppliitu cù l'uvertu sinceru è u travagliu minuciosu per un futuru studiente successu. Vulendu a perseveranza di i studienti, attentiveness è interessu veru in a scienza. Creevi è scopre a vostra vita in un correnti tempestu di i ghjorni di scola!

A scola nova apertu. Ci hè più vechje di l'estiu, Avete cambiatu, cultivate, Rete ghjatevennate. Clarisa chjaru è cusosa - Questu per noi com'è a seconda casa. Ci hè prestu à amparà novu, ancu s'ellu ci hè difficiule per noi parechji. Tutti i studienti anu perseguite persunalizazione persunale è qualificazioni in u diurnu Solu l'excellentu!

Felicità à u graduate (senior studenti di a scola) l'1 di sittemmiru,

I diplumatati, stu cursu studiu sarà per voi un veru prughjettu - una prova di forza di forza è di fiducia. Vulendu bisognu, in più di e teste difficili, stu scola scorri hà purtatu è ricordi piacè di amichezza scole, cambiamenti porti è favurite favori.

Parigghi, studentu di a scola! In u vostru onore hè u ghjornu di u sapè. Chì u principiu hè una festa Per un principi grandi. In a furtuna cù furtuna Ùn hè pruduttu ùn cresce. Hè megliu d'apre a tempu per sviluppà sempri. Let ciencia talentosa Servite una bona aiuta, a Scola - una cosa impurtante in fattu prima di a vita di vita.

Parigghi suliputi u 1 di sittemmiru

U ghjornu di a cunniscenza - hè una occasione di diventà deci anni smarter, Bonu, o un e mezi, se per esse più modestu.

Aghju pute a mo mochica nova nantu à e mo spalle: "Hà, l'escola nativa. Cumu furtune ch'e aghju da a nostra reunione! "

I maestri avianu u tempu di rilassate durante l'estate, Avà hè u tempu di scorcià u polu da e magazines.

I paisani avviennu à corti ghjè una besta: avete salvatu in un libru, uniforme è minibus? Preparate micca per esami, travaglii, è per riparazioni di l'istruzzioni, cumparimenti parentiali.

Sittembri di tristezza annantu à l'estiu, i vacanze sò infinitamenti in u mondu ùn hè micca succidutu. Avete riditatu quandu l'estiu per amparà a libertà, perchè l'annu di studiu ponu travagliu novu nantu à i libri!

Felicità nantu à u ghjornu di u sapè à i maestri

U maestru veru hà bisognu di ricunnosce u talentu in ogni studiente, per truvà stu filu sottili di cumprèziu mutualitate chì cunnetta u zitellu cù a scola cun grande vulintu d'amparà. Hè sti professori chì si sviluppati in a nostra scola. Aghjunghje pruvene per a bona natura, diligenza è tutta l'amore chì avete investitu in i zitelli.

Avemu bisognu di amparà, Risparemu tutti l'altri, Avemu qualchì cosa per stàmpule - È u vostru meritu hè quellu. Vulendu dì dixenamente: Per noi hè assai listinu. Ci hè intesu interessate in voi, Fighjine d'altri pò esse ruvidi. Cù u ghjornu di a cunniscenza, i duttori, sò tipu è strettu, Sutta a vostra guida Parechji sò più prudenti!

Parenti à i genitori u 1 di sittemmiru

Grazie, parenti, per u fattu chì, anche tutti i revespecti, anu crede in nostri punti di forza è cura di noi ogni ghjornu, ogni ora, ogni minuti. Chì ogni unicu ùn pò finisce u scudu cù una medaglia d'oru, ma ogni persona pò esse diventate una bona persona per u sforzu di i vostri sforzi!

Quandu pè a prima volta venite à prima classe, i genitori sò animati da u fondu di u nostru core per noi. Quandu per a prima volta avemu ricevutu stimi, anu sperienze, ma ùn avemu nutatu. Tutti l'anni in a nostra scola In preoccupies volare da. I travagliati successi À vede sònniu.

Duranti a linia di storia in u 1 di sittemmiru, hè accettatu micca solu per incitarà i studienti è dumandani à stimulerà l'esse per studiu, ma ancu per espreseranu gratitude à altri adulti chì anu implicatu in u prucessu formale. Poveri belle per u ghjornu di u sapè sò più adattati per un discorsu solenni prima di a prima campana. Parigghi à a prosa si cunservani per i zitelli, i genitori è i pupulari in a scola per esse salutati quandu e parolle sò perciuti assai più strettu, è un discorsu preparatu in anticipu pò esse supplementatu cù un improvisu.