Calendario di l'embarrassi: 25 simane

À 25 simane di gravidanza, u pezzu di u ghjuvanottu alcune 700 gramma. Dopu questu tempu, cumencia à piglia u so corpu cù grassu. I cìdici nantu à a pelle principia per annunzià gradualmentu, è diventa più u più cum'è un novu. Pudete diventà u culore è a texture di i capelli, chì dopu à u nascita pò cambià. À u listessu tempu, l'ossi è i juncelli sò attivamenti furtificati.

Calendario di l'embarrassi: ciò chì passa à u zitellu
A settimana 25 u babbu pò digià riabilitarii à stimuli visuale è auditivo: sonu forti è lumera brillanti. Sè mandate un lume brillanti à u to stomacu, in a risposta, u zitellu hà da cumincià à indicà a reazzione di muturi - si move i vostri mani, i peri, a testa. U sonu finitu di u zitellu s'acquatera rapidamente o diventate fermamente inquietate.
Se un zitellu nasci da a 25 simana di gravidenza, avà hà tandu una chance di survive. Hè incredibile, ma hè veramente. Meditazioni in l'ultimi anni ha fattu sforzi grandi in i zitelli infermeria prulamuri. Grazie à i strumenti moderni è i medicini, hè pussibule di mantene a vita ancu in quelli migghioli.
U zitellu, nascuto à l'età di 25 settimane, hè assai chjucu - u so pesu ùn hè micca più di un kilogram è hà una lotta seriu. Havi passatu parechji misi in l'uspidale, à u risicu di cuntrazzione di una infizzione, ma anchi questu, hà l'uppurtunità di mantene viva.
Ma ùn anu micca peghju, avete da esce è avete deliberate u vostru zitellu à u tempu ghjornu.
Calinnariu di l'urtudossa 25 simane: ciò chì succidevi
Ùn sò solu u fogliu hà capelli, belli ricchi si pò vultà, è voi. À questu tempu di u gravidenza, ùn site micca cusì graciousu cum'è avà era. Pudete cuntinuà à ghjucà sportu, ma guarda à u puntu: impighisce immediatamente l'attività, se cumencia per sperienze u dolore, mancanza di respirazione, fatigue severa, ùn hè micca ghjustu nantu à a vostra volta è ùn fate micca esercizi in quale puderete perdiente.
Duranti stu piriodu, u duttore hà bisognu di fà un teste di sangue per detectar l'anemia. Cù un grandu aumentu di u cuntenutu di u sangue in u corpu, u numaru di eritrociti per unità volume disminuisce - stu fenomenu hè chjamatu una anemia fisiologica, chì hè caracteristica per a seconda mità di u gravidenza. Sì l'anemia si detecta, u vostru duttore cunsiglià i medicazione chì avete bisognu di mantene a vostra salute.
A forma più cumuni di sta malatia hè anemia di deficienta di ferru. A so apparizione hè causata da u fattu chì u to fruttu adopra u ferru da u vostru corpu per u so sviluppu. Cù sta forma d'anemia, u vostru corpu pruduca bastanti ciumi di u sangue di u sangue da quale ci hè un pocu pocu cuntenutu di u ferru, unu di l'elementi traccia più impurtanti, chì hè prescribed for almost all pregnant women.
Avete pensatu di ciò chì chjamarà u zitellu? Qualchidunu crede chì ùn avete bisognu di cantià e cose, ma prima puderete andà à guardà à u natuvicu in l'ochju è solu chjamate cun nome. Ma ùn ci hè una parolla chì u pene serà più veloce è più faciule chì u zitellu senti u so nome è sà chì ellu stà cusì.
In u periodu 28-36 settimane, e vostre visite à u ginensruu duverebbenu occidinale ogni dui simane, è dopu 36 settimane - simana. U duttore avereti dumandate cumu cumu si move u zitellu, misurà a pressione, vigilate l'apparizione d'edema, determinate a dimensione è a locu di u zitellu cù pulpazione, misurà a distanza trà l'utru è u spicu pubicu, etc., pensate in anticipu quale duverete dumandate à u vostru duttore.
25 simane di gravidanza: Cumu possu fà?
Devote a ora à u to còmpiu. Pudete organizà un coppizammu romantica o scrivemu nantu à u cartulare tuttu ciò chì ti piace, dicenu chì ellu diventerà un patronu maravigghiusu o solu fà passighjà. Ogni ghjornu di ogni ghjornu ùn avete micca alluntanatu di l'altri. Pruvate affirmà l'associu chì avete bisognu.
A question chì hè dumandatu à u duttore à questu tempu
Hè u numaru di malati di vespettami crescente in u gravidenza? In certi casi, sì. L'hormone estrogenu hè un fattore risicu per a probbia furmazione di pietre. Auminteghja a concentrazione di colesterolu in a bile, chì hè quella chì provoca a furmazione di e petre.