Comu manciatu abbastanza, per ùn avè un adultu stout

Certi prudutti ci arrimbà cù l'energia vitale, è l'altri, per contru, sò sappiutu di piglià averà, dicenu specialisti in naturopatie. Comu sceglie i cumpunenti di a nostra dieta per esse sempre in forma, è manghjanu tuttu ciò chì vulete, è ùn avete micca megliu, scopre in l'articulu di u tema "Cumu manghjà in modu bellu, per ùn avè struitu.

Per urdinà pensà è sienti bellu forza, avemu bisognu di manghjà. Certi sustanziali sò attiviati in l'interazzione cellulare di u nostru corpu è a custruzione di membrani intercellulari, l'altri aiutanu à mantene u tonu muscular, mentre chì l'altri furnenu i celluli di u coriu cù tuttu ciò chì avia bisognu. À u listessu tempu, alcuni abbitate anu un effettu particularmente preghjudiziu in a nostra salute, sminicannu l'azzioni di forze vita. Per esempiu, l'alimentu abbastanza è l'"snacks" nantu à a caccia, l'eccessu di dolci, salatu, fatty, è, spertu, generale "dope set" - cafè, cigarette, alcool ... Tuttu stu significativu reduciu u livellu di a nostra energia vitale. Ma s'ellu hè veru per sceglie i prudutti è cunglini cù e cose, ùn ponu praticà ùn sia a decadenza di e forze, ancu in a staghjoni più incongruita. Questu avete aiutu à l'estetica di e nostre manciari - boni sirviziu è preparanu platti, è attitudine attente, consciente à questu - quand'elle sò disposti pruvate tuttu è piaccate per manghjà. Semplici, pari, principii - ma permettenu di restituurà un suminatu di energia. "Cù un avveditu cumparatu, pudemu fà questu in quattru ghjorni.

Durante a cucina, i prudutti perde una parte di i so vitamini, minerali è enzymes, cusì un processu culinariu eccessivu ùn hè micca u megliu aliatu di u "menu d'energia". Cumu più u pruduttu currisponde à a stagione, u più frescu hè, più a so capacità di sparta cù u nostru corpu a più preziosa. Hè scrittu à cambià à cruciata? Infatti, cù a parti di trattamentu di temperatura di u valore nutrizionale hè persa, à u listessu tempu u pruduttu hè più assicuratu da u corpu ". Inoltre, assicurama pruduttu crudu è fratu pò pienza u nostru corpu. Questu alimentu chè l'attitudini gastrointestinali, è perdemu l'energia, perchè u nostru sistema digestivu passa assai energia nantu à a digestioni. Ùn hè maravigghiusu chì in u invierno preferimu i cali, o cibo, chì u corpu pò digerà assai più faciule ch'è u friddu. Tip: Pruvate truvà un equilibru entre i prudutti ne e cure in u nostru menu. À a listessa ora, cumincianu u pranzu megliu cù a materia prima - cusì chì l'enzimi cuntenuti in elli aiutanu à più digestioni di l'alimentariu. Idealmentu, i vegetali sò dettu engenechji cù l'aghjunte, questu quì si sò cocini solu da l'esternu, è in elli sò stati quasi nuttati. U mètudu dulceu di u trattamentu termale maximizà e pruprietà ùtule di i prudutti: anu da esse preparatu à u statu di semi preparazione; steaming; per cocchi in u fornu à una temperatura màxima di 80 ° C; instantamente friture in un wok con una cantina minima di oli vegetale o micca senza ella. È quelli chì si manghja cun elli à travaglià, si deve piglià a vostra lunch box da a frigorifera una ora prima di un manghjatu, perchè i prudutti anu tempu di calà. E spice up the dinner with some spices - per esempiu, turmeric o ginger: dani a forza è vivacità.

Tuttu hè u tempu

Un altru principiu impurtante di nutrimentu energèticu ùn hè micca di fà scuperti troppu longu entre e manimi. In contru à a tradizione di manghjà e trè volte à u ghjornu, avemu da fà facci à duie volte spessu. Per cunservà a energia, u nostru corpu deve bisognu di mantene un nividu suffreente di zuccaru in u sangue. U sdighjunu, u pranzu è u pranzu pò esse appressu u stessu in u volumu, ma in u mità di u ghjornu avemu aduprà più alimentu calòmicu: in fattu à questu tempu necessitemu a dosa massima di energia. A guaranzia principali di a preservazione di forza è di vigore hè un bufali utensili trà i trè pranzi principali. Hè megliu di manghja una pumu o un altru fruttu. Ma un sandwich cun pane, fatta da granu entieru, è u furmagliu cù un cuntenuttu di grassu, hè ancu adattatu. A rupture between a dense meal and snack should be at least (but not more) two hours - ghjè dopu stu piriudu chì u nivellu di zucchero sanguinicu accumenza di diminuisce. Spessu, a causa di recessioni energetichi hè a cumminazione di i prudutti di u pruduttu: allura l'alimentariu hè digeritivu pocu, viaghjava in l'intestini è fendu sfacciatore. À u tempu, a nostra immunità accumenza à malfunzione. Se i prudutti sò mischiati incorrectly, ci hè risicu chì l'enzimi cuntenuti in elli "fugghianu" cun l'altri. Per esempiu, Pepsina, necessariu per a digestione prelimiunali di i proteini animali, neutralize a ptyalin, chì permette l'assimilazioni di cereali. Hè megliu per evitari di tali cunfusioni, per esempiu, per manghjà i mannarii è di i vegetali in a matina, è di a prutea in cunglinda cù verdura - in u sicondu. Inoltre, ùn si cunghenu lattichi è legumi cun proteini animali.

Certi prudutti pò esse chjamati generatori di putere veri: impugnavanu u corpu cù l'energia necessaria, senza disturbà l'equilibriu. Questu, per esempiu, sbrughjani grani è legumi (soia, fagioli, filanti). A maiò parte di i sustanziali utili di granu o fagioli sò in u so embriione: vitamine E è B, zincu, magnesiu, calcium. Per maximizà i beneficii di i frutte, hè megliu per calenderli à u minimu minimu. Eppuru, vene cunvenutu per cumprà u granu in un dispusitivu, ma hè megliu di fà e piante: i più capaci di essiri maiori chì sò sbuchjate micca più di dui ghjorni. Allora sò pronti per dà a so forza. Cereali è frutti secchi caratteru ancu u nostru corpu cù energia. Dà due debite è alli, cipudine, aromi freschi e spiculi. Per guardà in bè furmulariu, avete aduprà spessu cunserveti energetichi cù zucchii freschi dispostu cù e arbi è spices: per esempiu, apple-carrot-cumin; apple-dill-garlic-ginger; apple-orange-beetroot; spinach-cucumber-orange ... È cunsigliate per vede una fantasia di gustu: aghjunghje à insalati o zuppi sbucciati ceriali, uni pochi di zuccheri d'aloe, ogni baguva, zucca di granu, latte di bee. Avà sapete à manghjà in modu bellu chì ùn si faci risate.