Divertente congratulations on the Day of the Medic 2017 colleagues: funny pictures and funny poems

Noble, cumplicatu, responsable, interessante ... pudete cuntinuà à listà l'epiteti, chì meritanu unu di i professi più antichi è più necessarii - un duttore. In ogni casu, quandu una persona chjamanu a so amata, tutte e cose accede à un significatu especial. Per a maiò maggiuri, paramedici, traballatori d'urigintini, infermiera, purtri, congratulations on the Day of the Medic 2017 18 di giugnu u so travagliu hè diventatu un modu di vita. Nimu da sti pirsuni si ponu esse più impurtante per aiutà à un ziteddu maternu, un pene, una persona anziana, salvà una vita per bisognu pè i malati. I medichi di felicità è i mèdii medichi juniori, i so amici, i culleghi è i parenti li dà di divertitivi di caratteri cù imagini divertitivi, leghje poesi umuri, prublemi à belli e parolle in prosa. Sicondu statistiche, u numaru tutale di i travaglii medichi hà crescitatu annantu l'annu passatu da più di 1.100 omi è donne, finu à 1,3 milioni di pirsuni.

Comic congratulations to colleagues in u ghjornu di i Medici 2017

Ogni annu a terza finesse di ghjugnu si face in preparazione pè u vacanze prufessiunale di e persone di a professione più pacìfica. Dumenica 18 di giugnu di 2017, u Coni di i Medici hè celebratu. In questu ghjornu in i sughjetti, policlini, sanatorii, centri di riabilitazioni aghjunghje à tutti i travaglii di a salute. U culleghju scambià schjattulite cum'è in verse, vulendu amici in a buttrega di u bonu è di a salute. In onore di e vacanze in parechji instituzioni medichi seranu cuncerti. I so mistieri sò da travagliatori medichi di i serttii dipartimenti è policlini, i so parenti è i pazienti.

Esempi di cumic congratulations à i culleghi di u ghjornu di a medicina 2017 in verse

Malgradu a gravità di u so travagliu è l'historii tràgichi di i malfattori chì inevitabbilamenti i medichi è infermiera atleti una volta, i medichi ùn anu mai un sensu d'umuri. L'accusazione aiuta per trattà cù l'stress inevitabbile è guardà a situazione diferentamente. U ghjornu medico 2017, u 18 di ghjugnu, i travaglii di a salute aghjunghjenu versi cummizi, aghjunghjenu i colaggii di felicità, dà rigali picculi.

Cù u ghjornu di i Medici - a chjassi è i corpi di u duttore, cammindu orgogliu sottu a rossa russa! Vulendu chì vi vede cù u piacè cun una face satisfta, cuntenta è benfiedda! I vostri pazienti ci devenu recuperarunu, "Grazie assai!" E ti dicenu. I Collecgiassi ti fate un sughjettu, Successu è furtune in a porta culpè!

Chì u vostru pagau hè scarsi È ùn l'avete micca, Ma senza ghjochi Ippruviani ùn vi puderanu a vita un ghjornu! Per a salvezza sò nantu à a muntagna, è elli u castità fora, Non cercà a vostra carità è a vanità! Ma u ghjornu di i Medici, almenu u restu di l'affari un pocu, Despre carbu è divintatu, hè u tempu di restu!

Felicite à u duttore chì vogliu in a to fàccia oghje! Ùn m'hà micca vintu stessu, vi dicu, ùn vi scuzzulate micca a verità tutale: voi, medichi, avemu bisognu, calma cun voi, megliu. Avete bisognu à campà bè bè, per esse amatori à i pazienti. Ju ti vògliu chì tuttu, ciò chì hè bonu di sunnà cusì, vi venerà a vostra è glorificà vi vi!

Divertente parla di a festa prufessiunale U ghjornu di i Medici 2017 - Poemas divertimenti

In u 2017, u Medic di u ghjornu u 18 di ghjugnu. À a vigilia in many houses of culture, in i salotti di l'istituzioni medicale, ci sò cuncerti dedicati à i rapprisentanti di a professione nòvula - un duttore. I salute si pò avè lettu pochi di divertente da u stadiu, indirizzendu à a prima aiuta, obstetriani, infermiera è infermiera, assistenti medichi è medichi di diversità specialità. Divertente parenti aghjunghjenu i sanatorii mudernoni à u bon d'amburanza è di preparalli solu per pusitivi.

Esempii di poechi graziosi - Parigghi felicità per u ghjornu di u Medicu 2017

In a festa di i persone dédique à a causa nòccia - a prutezzione di a salute è a salvezza di a vita di l'altri, u 2017 di u ghjornu medico, parechji millai di salute si aghjunghjenu in i palazzi di a cultura è i cumendati di i sughjetti è i cliniche per a qualità felicità di i culleghi è i pazienti. I culpiti di a celebrazione seranu felicitatu cù i scitti divertenti nantu à i duttori, i pratichi divertenti è i canzoni per a vita di i sanatorii muderni.

Felice Medici, geniusu di salute! E infirmità ci sò i pezzi in i so mani, è allora, per esse cusì insupportabili cun voi! Chì u moverete in saccu, Salute dice poesia, Avà punisci u vostru ghjornu, Sallè tutti cun cunsigli, iessi chì camminanu cù i so pedi, micca cù stuzzichi è crutches, Per fà, aiutanu, Salvu a malatia da malatia!

Diagnosi, medicini, ricetti medicinali, è ghjente di maligni per turni ... Questu hè chì - injettazioni, è questu - duie prugghi, È di questa alleanza u nostru mèdicu ùn hè micca u so propiu. Allora oghje hè utile per i medichi per Relax e di scurdà i difficultà. Vulete chì avete aghjenti è amatori, e chì era faciule di trattà.

Felicite à u ghjornu di a Meditazioni! Fate bastanza di vuluntà è forze Esse trattatu di u paci cù quellu chì hè difficiule! Chì ci hè una speranza bè è a fede, Sia suffissi d'amori, calidez, nantu à i pedi facia u paci, Pica u ricu è vende! Sapemu chì sì misericurdiosi, Ùn ci hè dubite - Hippocrates Ma cum'è u travagliu, eru cuntentu u cuntenutu!

Felicità in funny pictures in u ghjornu di i Medici 2017

A genti ha sempri apprezzatu u travagliu di medichi, infermiera, midagiani, paramedici è altri traballatori medichi. Per rispittà tutti i curati, in u 1980, l'URSS nascìu a tradizione di celebrà u terzu ghjornu di ghjugnu, u ghjornu di i Medici. Cum'è l'antichità, a professione di u mèdicu resta u più famosa. U 18 di ghjugnu di 2017, i so parenti, amichi è culleghi di i travagliadori medichi l'invucà cù i cartoni di felicità è cù i divertiti chì facenu sceni di a vita di i medichi.

Esempii di felicità à i travagliadori medichi - Postcards cù di rigulosi

Un duttore hè una persona chì hè affruntata di trattà di u pardonu umanu, i casi di malatie, morte. In ogni casu, sò i medichi chì anu un sensu sensu di l'umuri è ponu accuddà à tempu. Prima di tutti, accudenu nantu à elli, scambià saluti carte cù imagineriai ricchi è poema nantu à u ghjornu di i Medici.

Felicità à i culleghi di u ghjornu di a medicina 2017 in prosa

U ghjornu di i ghjorni ùn sò micca una sola di vacanze prufessiunali. Ogni cume ci hè involuttu in questu: sò i medichi chì anu cumplementari a persona à a so vita. A u nascita di u zitellu, a prima persona chì si mette in i so braccia hè un obstetre. Quandu u zitellu, u pediatricu face u zitellu criscianu. À l'età, ogni persona acquistenu una malatia - avemu aiutatu ancu da e persone in capelli bianchi per trattà cun elli. I medichi avemu a nostra vita. U 18 di ghjugnu di u 2017 i travaglii medichi ricevenu lettere d'aghjuntu, è i medichi di i capi di dettori di felicità à i so culleghi in prosa. Molte parechji medichi, infermiera, staffi di ambulanza sò stati premiati è cuncessi fi flus.

Esempi di felicità à i culleghi di u ghjornu medico in prosa

Tradizionalmente, in u ghjornu di i Medici, tutti l'impiegati di i stituzzii medichi si sò cugghiati in i saloni è e case di a cultura per dichjarà a parolla di felicità, l'arrinisceranu successu in u serviziu è a felicità simplici in a so famiglia. I medichi ghjiniralisti è gestori di i sventi è policlini palesanu à i so culleghi per u so travagliu duro è di fidelizà à u casu sceltu.

Un amicu colleggiatu, u ghjornu di u travagliu medicu, accetta i mio volere sinceri di felicità, successu è prosperità. Chì ùn mai avete dubbitu u benefiziu chì portanu à e persone, chì i vostri pazjenti sò sempre felice è grassi à voi. Felicità!

Beni stu cullega, accettanu i mo felicità in u ghjornu di u travagliu medico. Per esse un mètudu hè veramente u to chjamatu, aiutanu i vostri pazienti per salvà u più pricable: a salute è a longevità. Assicuratevi chì a ghjente hè sempre aghjenti per voi è e so carriti veramente brillanu cù a salute è a felicità. Keep it up! Felicità!

Tutti avemu usatu teme di i medichi di a zitiddina. Ma, quand'omu criscinu, avemu apressu à i duttori à fà lagnà di u nostru friddu, perch'elli ci anu da scrive in un licenza due. Cù un vacanze di un medico è più felice!

Felice parla di u ghjornu di u duttore à a donna mèdula

Ogni annu, marcendu u ghjornu di i Medici, a gestione di l'entizzioni medicali nota qualchì cosa nova chì hè stata appena à a vita di a medicina. In questa festa, parlendu di e tecnulugia novi, idee, evuluzzioni, dicenu chì, senza una persona dedicata, di quale ci sò assai medichi fimmineddi meravigliosa, nessuna di l'altitudine mai avissi apparsu. Felice felicità à enfermè, parternu, duttori cù u so ghjornu, averanu la salute più forte, a patience è a durabilità.

Esempi di sinceri parenti à u ghjornu di vacanze di u duttore per un medico fede

À a vigilia di u Dia di Medica, i persone cù e mani di u doru - medichi, migghiari, infermiera - riuniscenu in parechji hospitali è policlini, casi di maternità è sanatorii, senza chì una socie hè impensable. U duttore hè un chjamatu. À esse in u titulu di "medical worker", sanatorii capiscenu tutti i rispunsabilità pusata nantu à i so spalle. Oghje in Russia, a maiò parte di i curati di a donna hè a donna. Per mezu di e so sforzi, cintinara di millaie di paesi anu digià salvatu di a vita; Grazzi à u so travagliu dedicatu, assai pazienti tornanu literalmente da "l'altru universu". Millioni di giovani cuncipitori di Russia fussinu cù a so aiutu. U 18 di giugnu i medichi ricevenu u felicità megliu è i prugettu di u bonu.

Ùn site micca u patrone di ibarchi, campagnoli, dachas, Sò una fiorite donna chì ùn hè più brutta ... hè megliu: sì un simplicissimu patruni Russu, è ùn site micca fiduciale o necessariu. In ogni mumentu di l'annu, ghjornu è ora ùn site micca più utili in u mondu: Intressate, cose, guarantiscenu Da tutti i malati è di e malatii! In questa vita u ghjubilee glorioso di l'Ordine ùn m'emolanu e medaglia ... U nostru duttore, ti dumandemu: ùn hè micca male! Ùn sò micca mèttori è ùn guariscendemu più prestu!

Prufessione medicale langue Ùn sapete micca alcune aleatoriu. Rispunsa rispunsevule, onesta è leali versu u ghjornu. Mantene a vostra fideltà à u percorsu sceltu, È dete avè a saviezza è a forza Live felice, tranquillamente, senza alarme, E chì a vostra manta solu portanu gioia

Gloria, gloria à i medichi, i sanitarii, paramedici, Tutti i erculi, oculisti, Obstetrici, protetisti, stomatologi è ENT, Cantemu gloria in coru. Ancu s'ellu ci hè sanu, A vita hà cuminciata cù i medichi! E so mani cura chì anu inghjulazione di farina, Allora pudemu esse nasciutu. Ddiu impedite di piglià un friddu, Per caccià a bronchitis il Influenza - Avemu da ricurdà immediatamente! Vi cuntaraghju di tutti di tutti, Quandu hà divinutu è bravu; Cumu nantu à l'attinenza, Per migliurà u statutu; Quandu avè prugatu per a vita di i persone, Spiecà à u so propiu. Piglionu u ghjuramentu di Simone, sò fideli à u travagliu. Gloria, gloria à i medichi! Ci arba abbuccatu finu à voi.

Beautiful congratulations on the Day of the Medic 2017 male doctor

A dicisioni una volta per addivintari un mèdicu, parechji omi, futuri curati, anu sceltu per elli l'attività di un cirujano, oncologu, dentista, psiquiatre, neuropatologu, otorrinoloru. Ogni chjappura è altre specialità hè assai impurtante. I chirurgii è l'oncologhi salva vidi, i psiquiatri chì cèrcanu a salute mentale di i malattii, midwives - aiutanu à appare à u lume di un petit citatinu russu. U ghjornu di u duttore tutti i medichi di queste è di altre specializazioni accettanu bè sbatezza di u gestu di l'entizzioni medici è i parenti.

Esempi di bè è felicità in u ghjornu di u Medicu 2017 per un meditore maschile

Furtificheghjani i medichi-omini nantu à u ghjornu di i Medici, i capi di l'istituzioni medicale, i culleghi di i duttori, i so amichi è i parenti desideranu micca elli è ùn sò micca malati, per esse in un spiritu bè, per esse ghjustu cuntenti. Vulneranu chì e pazienti per lascià i sanhechi è policheggii sani, cù sonrisa chì illuminanu i so carichi felice. A gratitita sincerità à tutti i curati hè spressione da i so omi. Esempi di such beautiful words and wishes can be found on this page.

A prufessione ùn hè più nòvia in u mondu. È sì sempre ammirata da i zitelli è l'adulti chì e vede era spessu salvati, chì ùn eranu mai dispunti in u prublemu. È quelli chì in ogni vostra ricerca o sfida pruducini assai saculi, Kilo, distrustatu di tuttu a medicina, Internu senza sapienti è à vista. Grazie per a vostra patience è forza, Perchè chì u travagliu hà purtatu bè, Perchè avè datu u ghjuramentu una volta, salvate a vita per i figlioli varii.

Felicità à Aibolit, Quale hè bratzà a medicina, Quale un gran mancinu di pills è di pillettes alimentati. Hè intesa l'ascultà u pulsu è agisce a me postura, u ventu mi ricurdarà nantu à u lettu - E turnate in ghjornu. Ma ùn m'avete aspittatu per mè, mètudu mèdicu, vulete cultivà in ogni u tempu. E in onore di e vostre vacanze, vi lassalli senza travagliu!

Paci senza sapienti ghjornu è notte, Ghjunse à u sonu di u patenti umanu, Tentà per aiutà à tutti, Dopu tuttu, per esse un mèdulu hè una ànima chjamata. Salute à voi per parechji anni, è a forza per salvà a vita di a gente. Certe volte, sò cum'è un tunnel à a luce, Hope in l'anima, cori, penseri. Dedicatu felicità in u ghjornu di u Medicu 2017 i culleghi - i donne è l'omi, i medichi ci leghje elle corsi comichi, dà cunsigliu cum'è incridibile. Ogni chjude d'esa persona ne forsi vole pacienza, benessia, pazienti grassi, salari diliali è e cundizioni cumunu.