Casalinga russa

In i tempi antichi a parolla "casale" - "sviyatba" - implicava attachete (swishing). Sviyaty, o matchmakers, hà fattu i riti d'impegni, postu chì un ghjovanu è donna di famiglie sfarenti puderevule esse ghjustu. Dopu un pocu tempu, sta cerimoniu accuminciau a èssiri tenutu cun tanti costuli tipici per u matrimoniu. A festa russa di a festa naziunale accumincia a so storia in u 18 ° è u 19 seculu è era a rituali famigliali più impurtante, chì includia una quantità numerosa di matessi.

Accurzava.

A accùcchia hè una festa di a matrimoniu, chì implica l'offerta à a sposa di u cori è a manu di u sposu, i paisani di a sposa sò prisentate in a ceremonia. In questa cerimoniu, a persona principale hè u sposu. Ma hè permissibile d'invià i matchmakers à i genitori di a sposa in latu di elli. Spessu, i matchmakers sò una missa o parenti vicinu di u groom stessu. Immediatamente prima di a ceremonia, i genitori di u ghjovanu accunsenu à casque.

Per questa ceremimia u sposu si usa, com'è regula, un vistitu è ​​porta dui fiori. Unu di elli presenta a mamma di a sposa (leggera), è l'altra - a ghjovana bride. Un ghjovanu narra a genitori di a sposa di u so amori per ella è dumanda a so mani. Se i genitori di a bride accunsenu, u babbu di a bride hà pigliatu a so figliola da a so manu diritta è u mette in a manu di u sposu.

Lookouts.

Un altru mumentu obligatoriu di a ceremonia di a matrimoniu russa sò i dama di donna, induve i genitori di u groom, u matchmaker è u groom avalicceranu è cunzidenu i meriti di a sposa. Adupratu ghjunghje à e donne eranu tenuti dopu a cunfurmazione di prima di l'aprile di sticla. Inoltre, a duminastru prupone ancu chì i genitori di a sposa anu studiatu a prisenza di l'ustaria agriculu in u grou, quì prestu a cura di a dispunibilità di u pane, u bistiame, a robba è l'utensili.

Dopu a ceremonia, i genitori trattò in ogni casu di i matrimonii di e casate avicci: spese, data è ora, dote è rigali. Quandu rukobitiya hà circunstevienti distribuitu i ranchi à a casale. U risultatu finali di u punteddu di u filu era l'apricultore voluntariu di i babbi in i dui bandeti.

Anu dopu, u ritu di i pirate hà unitu à u ritu di a sposa.

Extraction.

L'estrazione, o un tipu di prigione cerimoniale, hè statu guidatu da parechji famiglie di a sposa. Questu paria cù i so genitori è i so amici. A sposa era in un bellu velu nantu à a so testa, chì era stata a oculte a so vista, è i so parenti anu accumpagnatu. Se a sposa hè stata liberata, ella cascò.

Un fruttu di gaddina.

Oghje una festa di bachelorette sempre 2-3 ghjorni prima di a matrimoniu o l'annu dopu dopu à u sacrificiu. Doppu a duscia di nozze, chì era tenuta à a sposa, l'amichi venenu, cantaru canzoni di matrimoniu è cusitu cù i so rigali per u sposu è i so parenti. Duranti l'urtima ceremimia, a sposa d'avè bisognu di chianta, aullando è strappati, chì significava a so spedizione cù a vita di a nuvola, perchè l'avanti prima era una vita cunigera.

Un'altra principessa impurtante da u feste di i fiorini era u ritu rutile di russa di sguillà a falce di a sposa chì i so amatori stanu stanu. Questa implicava chì a so prima vita hè stata per ella.

U seguitu a cungressu di abuluzione di a ghjovana bride in u bagnu. Hè statu fattu in a vigilia di una casale o prima di a matina prima di l'iniziu di a celebrazione. U viaghju à a banna era accumpagnata da hime è tribute, ci era ritu magicu.

Dowry.

Adupratu da a zitella, a zitella aveva di cullà una dote rich. Eccu puru i so amici venenu à salvà. U tempu di cullittari lu doti era decisu da una settimana. A dote cuntene d'articuli artighjanali: una manta, un piuma, cuscini, in più di e dipinziati di tedesci, camisole, cintura è scarpi.

U primu ghjornu di u casu.

U primu o primu ghjornu di u casu included l'arrivu di u sposu, marchendu sottu a corona, u trasferimentu di a dote, u trasferimentu di a sposa à a casa di u sposu, a benedizzione parenti è a festa di a matrimoniu stessu.

Druzhko.

Druzhko, o amicu, hè stata cunsiderata una persona impurtante in a casale, postu chì era rispunsevule di a festa di a matrimoniu. Un amicu hè statu numinatu un amicu struitu o un parente di u sposu. In solitu era banditu nantu à a so spalla cun una bagnata è brocca.

Arrivazione di u sposu.

In certe rigioni di u ghjornu di a zumma beviava l'amichevule à a casa di a sposa è si dumandava s'ellu era pronta per accettà u sposu. A stu puntu, a sposa aveva esse cumplittamenti prestu, questu, vestitu cù un capeddu di e casu è assittatu in un cantu rossu.

Redemption.

Dopu l'arrivu di u sposu stessu, a festa di a matrimoniu hè stata tenuta cum'è un rescanu. Hè statu cunclusu chì u groom avia de pagà per passà à a sposa. Stu ritu hè ghjustu finu à i nostri ghjorni. Li comprani a sposa, per regula, da i genitori è i so amichi.

Wedding.

Prima chì i ghjovani ghjùnsenu à a chjesa, u babbu di a sposa è a mamma i benedisse cù u pane è un icona. Cusì, prima di a matrimoniu, a sposa u so bracciale è hè stata braccialata cù duie braccialetti, è dopu u so capeddu era bè coperto cù un toccu o un pudore.

Arrival à a casa di u novu.

Dopu a festa di a matrimoniu, a sposa hè stata purtata à u sposu, induve i so parenti oghje ci sia ubbiditu. Ci sò qualchì persunale anu un ritu folkitu di splantar una sposa è di u sposu nantu à un mantellu di furale, chì face u so amuleto. Durante a benedizzione, devenu sempre a mantene u pane è, cum'è una regula, un icona. A sposa è u sposu fate mossi da stu pane.

Festa di Natale.

Sicondu i reguli nantu à u primu ghjornu di a festa, i genitori di a sposa ùn deppi micca sentatu à a tola di casali, ci hè statu una ceremonia chjamata "chjamate l'orgugliosi". In più, stu ritu hè stata fattu da i mummi di u cantu di a sposa è di u sposu. Un vastu folla, vènsenu in casa di i genitori di a sposa è i chjamà à a tavula. Dopu à a festa di a matrimoniu, i lamentati di a sposa hè vinutu per un finu è di e parti alegre è glistoso di a matrimoniu u ritu folk Russian. A fine di questu, i ghjovani andonu à a casa di a sposa da i rigali, è andonu finu à u sposu, induve tuttu fù prestu per u matrimoniu. Durante a matrimoniu, sempre anu cantatu canzone per u sposu è u sposu, in quantu à i so parenti. In a casa di i genitori di a sposa cilibrà u sicondu ghjornu di a festa. Se a festa durò duranti trè ghjorni, u terzu ghjornu si celebrava in a casa di i genitori di u sposu.

"Stacking" è "drilling".

"Stallatu" i novu in a festa di a nutturna pruduciata, o l'arburuchju chjamatu, chì preparava un lettu per i ghjovani. Perchè stu ghjovanu sposu era pagamentu. A matina vinia per esce a ghjuvani amici, casu di casu o sogni. Sicondu i reguli, era un ritu di u foglie u foglia cù pezzi di sangue, chì indicava l'onore di a sposa.

U sicondu ghjornu di u casu.

U primu ghjornu, l'accusazione principali era di circà a nuvita, o "ricerca di u stupidu". L'esencia di questu hè in a ricerca per u groom - u "pastore" - è i so parenti di u so "stupidu" - a sposa, chì era sughjutu in un locu in a casa.