Ci vò cumparrammi cun mè è à l'altri?

A maiò parte di e donne, in l 'opinioni di i psiculugrafie, tendenu à impegnà un affari di ingrattu. A sola diferenza hè chì qualchissia face sta constantità, è una persona di u tempu. Hè intornu di cunparagliarete cun e persone vicine - vicini, amici, parenti. Inoltre, mi pozzu avè necessariu cumpareghja cum'è mè è l'altri?

Tuttu hè amparatu in paraguni?

I siclioti dicenu chì si compara cun l'altru è l'altri hè un caratteristicu caracteristicu di a natura umana. Per quessa, hè improbabile di sparisce sempre. Eppuru in legità, deve esse nutati chì certi pòpuli piglianu questu prucessu, altri menu menu. Cumu sta cumparazione spessu ùn hè micca in u nostru favore, i sperienti cunsiglianu fermamenti à e donne per abbandunà rapidamenti stu usu abituutu. Ci voli chì ùn porta micca nunda, ma di depressione.

Sò bè chì richiamà a vostra zitella bonita è luminosa, per capiscenu: l'urighjini di a nostra creste d'altri si trovanu pricisamenti. Partendu da u kindergarten, è dopu in a scola, avemu sempre escegnu à cumpete, curreggiate i nostri successi cù i zitelli d'altri abbiati. U fattu hè chì parechji parenti anu vugliutu per vede i so zitelli per "a più parte". È l'adulti spessu ùn sò micca à tutti interessate in quantu cunnuscenza profonda chì i so figlioli ricevenu in l'a scola. Per elli, hè impurtante solu una cosa - chì a figliola era cunsiderata u primu studiente in a classe. E ancu megliu - è in tutta l'scola. Ma in questu modu, mamma e papà insegenu i zitelli per cuntinuà paragunate i so rializazioni cù quelli di l'altri. Hè per vive in un mondu di cuncetti relattivi, micca assuluti. Hè bellu, se tali zitellu, quandu crede, ùn hè micca diventatu in una mania. Ma quandu quelli adulti femine sighanu veramente da ellu!

Ci hè una altra ragiuna chì ci permettenu di affirmà chì in a generazione di pinsamenti in e donne chì e so parenti sò culpè. Quandu i migliori di i psicologi di i psiculughi eranu picciutteddi, sò spessu si sò educati, perchè sempre dumandàvanu i so talente è capacità. E in ogni casu ùn serebbe stimate micca. I Patri anu crede chì questu salvà di discepzioni in u futuru. E vende chì tuttu hè esporamente u cuntrariu! Ieghjinu à evaluà e so propie pussibuli per a "troica", è altri persone si cunsideranu extraordinariu. E questu, sicuru, ùn hà micca aghjuntu à a so gioia. Sì, è induve truvà, quand'elli sò stati solu nantu à quelli chì ùn anu micca. È à u stessu tempu scurdanu di i so successi, chì sò sempre truvati in ogni unu di noi.

E donne si vultò à i psiculoghi, chì a so vita hè pocu à pocu più inglesi. Quandu i so amatori facenu qualcosa di bonu, sia una ghjuvelli di tela o una tesi di Ph.D., anu vultatu in mente cun un pensamentu unituu chì sdegeghja in anguish. Questa hè l'idea chì elli stessi micca mai capaci di. Ancu si hè assai cumuni per questi ddi a donna per quarchi spunta à qualcosa, ùn ci hè nunda: una famiglia forte, una vita sicura, un capu luminoso. Pariate chì avete bisognu à esse felice? Ma ùn, ùn avè micca ricurdati. È anu aghjustatu un sensu di a so insignificanza tutali, da ellu puderebbe fruste. A strada, hè pussibule chì alcuna vera sia di viniri.

Spessu, i genitori facenu un altru errore in l'educazione, per quessa chì i so figlioli stuvigliamente ùn vulianu micca di crede in a so propria solvenza. Parechje di voi forsi si ricorda di manera chì i vostri mariti - in testu plurali o allegrolichemente - inseriti in voi, adolescenti, chì a vita hè cunsiderata accertata solu in un casu. Seguramente, se ha sviluppatu da un certu patronu. Per esempiu, un maritu richidu è carentante, parechji figlioli brillanti è una risultatu alta carriera. E donne di e cchiu età sò insegna à tutte e coste per stà in l'altru trascendental. È più più ch'elli campanu in u mondu, a più longa a lista di ciò ch'elli deve fà. Perchè chì quellu chì ùn hè micca capacitu per un match, per quandu hè stesu chì i migliori di bè ddi ombra sò sentite pene!

Spessu, altri pirsuni si parenu cun noi versus elli sò più riesciuti solu per quandu anu vulsutu vulentà di cunvince di questu. E anu, com'è regula, notabbilmente bè. Per affirmallu, u vostru amicu pò esagerai assai i so rializazioni. Ellu pruvà a so manera di vede in i vostri ochji è più cuntenti di quellu chì hè in a realità. E ùn la tortu per questu. Dopu tuttu, assai donne, sicondu i psiculoghi, attranu cusì inconsciamenti, questu ùn hè micca cun publicità. È tuttu perchè u desideriu di sultà in un locu favorevule hè stituitu in a natura di a natura. Inoltre, hè ancu influinzatu da a prublemi imposta per a crianza di Mamà per piglià a capanna.

Quandu u patrullu regularu vinia à un psicologu beni cunnisciutu è hà dettu chì in i so servizii ùn hè micca più necessariu: hè guarita da casu. In i psiculoghji di psicoterapia previa, una donna cun una espressione desesperada di a so fàccia si lamintaru chì, per culpa di l'affundamenti freti di u so figliolu ghjovanu, avia da abbandunà u travagliu è chì a so vita pari chì hà fallutu. È à u stessu tempu fu venutu da l'invidenza negra quandu era una vigore à a famiglia di u viulente di i viaghjani chì avianu cuminciatu di novu à a so casa. A bona fabulosa, affable mamma, un papa rispettabili, una figliulina sonata è educosa ... Tutti questi parsiru aspettu serene chì evucò à a donna un sensu d'unattainability di a so paese è a felicità. Ma chì era a so sorpresa, quandu, da u pediatricu localu, ella spettaculu accidintali chì in questa famiglia supposposta, ci hè un zitellu più chjucu chì chjamatu cù una malatia incurable. E a donna avereghja immediatmente cun verghe cusì, in generale, vita pruspere.

I sicilioti sanu di una altra ragiunea chì parechji di noi pruvate dinù cunfurmate cun noi è altri, per paragunà i nostri rializazioni cù l'altri. A più minima l'autoestimu di una persona si cascanu, u più forte hà bisognu di mette cù quellu. È u più prubabilmente sia chì idealiza a vita di l'altri. Ci hè una situazione paradosu: anche u fattu chì sta persona ùn ùn sanu micca di valutà e so propie forzi, però pare avviu per qualcosa chì hè capaci di evaluà oġġettivi e pussibuli di l'altri.

In particulare a vita nuvola di l'amichi è l'amichi hè perceivedi in quelli moments chì a nostra vita ùn si sviluppa micca in u megliu modu. Allora, un paciistu hà datu un esempiu vivu: hè solu per fallu cun u zitellu più chjucu, cum'è ella immediatamenti cume a sensazione chì i zitelli di i so amichi sò di ghjustu cù a salute. È se u più anticu ave duie in l'a scola per deuce, in seguita, i stati di u cullegiu di i successi di u so zitellu in l'oliuviu in matematica sò perciuti cum'è una sacche di salini nantu à a ferita.

Ùn dispite micca!

In l'eventu chì avete avutu a sperienze i sentimenti accentuamente ceduti, impighisce immediatamente da travaglià nantu à sè stessu per liberà di elli. Questu serà più faciule per voi, prima avete capitu a natura di e vostre esperimenti. È hè necessariu di liberà, perchè una paragunazione di cun l'altri pò causà a depressione, un sensu constantu di anxiety, un sensu di esogimentu inexplicable. E allora - u tiru di petra è à i muderni organi in salute. Induveru, da quì, per esse energii per i grandi fatti!

Se finu à quandu avete statu assai cuntenti cù sè stessu è solu dopu à cumprà cun una persona cunfunditu hà diventatu confusion è cumincià à dubbità in a vostra stima prubabbirmente, fate cunsigliu cum'è freti: pudete sceglite din manera di vita conscientemente è di u vostru propiu testamentu liberu. Allora, currisponde à e vostre aspirazioni è u caratteru. È ùn sò micca sapè cumu si senteraghju à alcuna altra cosa.

Ci hè un puntu più impurtante chì ùn pò micca esse misstu à vulete viaghjà cun pace di mente è in armunia cù sè stessu. Sapete chì nisuna persona ha mai ha nascitu chì hè furtunata in tuttu. E ancu quandu avete cumunicà cù u vostru amicu surferente, ricordu: ùn sapi solu ciò chì crede chì devi sapete. E micca una parola più! Intantu, ghjudicheghja a vita di un amicu in i stampi più rosati chì hà sculpitevule, è avete in credulità chì tuttu hè veramente cusì. Per voi hè moltu più utili, avendu à sente a storia di u so veru lotto, per fate tutte di 10.

Ùn vi scurdate micca chì una vita, cumprendi a vostra, hè una serie di altri e fala. E si ùn avete micca u periodu più alegiu di a vita, è a sposa, à u cuntrariu, tuttu hè in modu, hè questu distaccu chì crea un sensu di vallannime. Ma tenite in mente un fattu indisputable. Perchè dopu un tempu quandu hà cambiatu in ogni locu cun questu. Allora ella, paragunendu a so vita cù a tòia, averà u sensu di colapse completo.

Quandu, in u vostru parolle, qualcosa ùn si passà bè, anu anu analizatu a situazioni. Fighjula nantu à e cose positivu è pensanu solu di elli. A fine, u lamentate di a vita di una persona vicinu à voi. In un sforzu di cunsulazione, ellu stessu vi vede l'avanti evidenti di u vostru esse. È, in u stessu tempu, si ralleghe è per un amicu, quale hè in tuttu. Ogni persona nurmale si senti cunfurmata quandu e persone cun ellu ùn sò micca satisfati cun a so vita - ùn ùn murenu micca, ùn si micca lamentatu. Dopu tuttu, parlà cù i persone chì sò cuntenti ci vole à ottene una dosa sana di ottimisimu.

Ùn pèrdite vista di l'opira reverse. Hè pussibule chì u vostru amicu, cum'è sì, parate a so vita cù a tòia. Forsi a so vota, pensa chì hè una persona rializata è rializata. Hè necessariu, pervece, di sperienze questu in paragunaghju à mè è à l'altri?