U cancro vagiali, signali

U cancinu vagiali hè divisu in dui formi: primariu è secundariu (metastatic). A forma primaria di u cancru in u vaginali di tutti i cancers di l'organi genitali femminilii hè 1-2%, si trova principarmenti à ogni età, ma in particulare in 50-60 anni.
In parechji casi, a malatia oncologica di a vaġina hè metastatica, questu hè per u fattu chì u prucessu malignu da u corpu è u cervice passa à i muri di a vaġina. A forma metastatica di cancru impugni principalment a vagina di u terzu più rimettu in a righjoni di volta.

Inoltre, u cancellu di a vaġina, sicondu i so carattaristichi, hè divisu in i formi esofitichi è endòfichi di u sviluppu. Forma esofitica di sviluppu hè chì nantu à i muri di a vaġina, u tumore spreads cum'è crescita papila chì s'assumiganu culori. E a forma endosafica di u crescita ghjè in u fattu chì, da u principiu, u prucessu di u tumore sprota in i tessuti sottufinu, chì causa una mutazione di sti tissuti.

Classificazione di u cancianu vaginali nantu à a basa di:
0 stage - cancer intraepithelial (carcinoma preinvasive);
Stage 1 - una crescita di un diametru di à dui centimetri, ùn hà micca impregnatu a cattura sottucomala più fondu, a metastasi hè micca detecciata.
Stage 2 - un tumore cun un diametru di più di dui centimetri, chì ùn si prisentanu micca à u muru pélvicu, metastasie regiunale ùn sò micca determinate.
A Stage 3 hè un tumore di ogni dimore cù un infiltratu paravaginali chì si estende à u muru pelluvellu è a metastasie di u celu mobile.
Stage 4 - qualsiasi dimenisuni di u tumore chì cresce in l'organi da vena (a mucosa da a vejiga, uretra, rectum) è tissuti (perìumu pelvicu, perineu) cù metastasi rizzione rigulari.

Diagnòstica è clinica di u cancer. A malatia di u cancianu vaginali in i primi stadi ferma asymptomatic. Quandu u canciamentu sviluppa, leucemia, acqua spontanea di u vinu. Dopu, u dolor in l'area inguinal, sacru è pubicu hè aghjuntu, i prucessi di l'urinazione è di fretti sò viulati, dopu avè u sviluppu di u flussu di u pilu biancu o biancu.

In i casamenti clinichi, u diagnosi di u cancello di uvedu ùn curanu micca difficultà. Hè truvatu durante l'esaminu di u patruni di a vagina da una formazione tuberosa, densosa, chì hà a furmazione di un filu, o una ulceria chiuvuta cù ardu densi è un fundu duru.

Pruviscia cytologica, quella hè una biòpsia, quandu un pezzu di tissutu separa da una ulceru o tumore per esaminà u rollu primariu in a revelazione si a natura benigna o maligna di u tumore.

Per esse clarificate se u prucessu si sparghjera, à dì a prisenza di metastasie mobile regionale, è a cistoscopia hè usata per determinà l'estatus di l'organi vicini vicini.

Per escludiri a pussibilità di un tumore metastaticu, ultrasound di l'organi pélvica, examination (glandeur mammary), diagnostica di scraping di un pezzu di a mucosa di i muri di a cavità è di u cervicu hè realizatu. Hysteroscopy as directed by un medico.

Trattamentu di u cancianu vaginali. A scelta di u trattamentu di u trattamentu di u cancinu di u vaginu dipende nantu à a diffusione, u stadiu di u sviluppu di u canru, a localisazione o a fine di l'aziuna vaginali, sechi l'organi circunvicli sò attiviati in u prucessu è, prima di tuttu, a cundizione generale di a donna malata.

In u trattamentu di sta castazioni, a piantazione hè appiicata, l'interruzione kiruritica chì hè, a disseczione di a membrana mucosa infettata di a vaġina in tissuti sani, a terapia cù l'aiutu di un laser àvutu. In un primu stadiu di u cancer, un inguientu di fluorouracile di 5% hè prescribed daily for 14 days.

A radiation therapy hè u metu principalu di trattà l'oncologi vaginali, ma questu un prugramma hè compilatu individually per ogni donna malata. U cancinu vagiali hè divisu in dui formi: primariu è secundariu (metastatic). A forma primaria di u cancru in u vaginali di tutti i cancers di l'organi genitali femminilii hè 1-2%, si trova principarmenti à ogni età, ma in particulare in 50-60 anni.