Shopping religiosa: i più prudutti di moda in Parigi

A visita di Parighji è micca di visità a so famosa buttrega ùn vole micca di cunnosce a parte di u lettu di i piacè di sta città sorprendente. A shopping in Paris hè unicu, perchè hè a principal capitale mundiale di a moda! Boutiques di lussu di i marchi icòculi, i famosi grandi dipartimenti, belli, di grandi salute è i centri shopping hè felice di accogerà cumpunenti à tuttu l'annu. Assicuratevi di tuccallu in u mondu di alta moda, è in Parigi! E a nostra rivista di e megliu buttrega in a capitale francese, certamenti, aiutavamu in questu.

Haute couture: i megliu shopping in Parigi

Hè sughjettu, ma pariziani spessu preferenu aghjurnà u so vestitariu fora di a so cità nativa. A ragiunata di questu hè l'ecunumia naturale è a praticità di i Francesi, chì anu pruvatu d'evità di gastru innecesu, armatu in l'Italia più prezzu di l'Italia. Ma per i turistici chì piacenu ogni passatu passatu in Parighji, cumprendi cusì, anche anche u prezzu relativamente altu, hè un veru piacè. È ùn hè micca solu l'occasione di cumprà l'ultime novità di a staghjoni da l'imminenti fumatori, ma ancu in l'atmosfera spiciale chì rignava in boutiques parigiani. Questi ci hè sempre bè cumprati! Un grandissimo sensu bellu, un altu livellu di serviziu, un staff di lingua inglese e u sistema di reimbursi di rimborsu attuale - tuttu questu custa un pianu prossimu.

Champs-Elysees: i più prudutti di vendita in Parigi

Di sicuru, no tutti i buttreghi di Parisi di luxe sò situati nantu à i Champs Elysées. Ma a maiò parte di i showrooms di e tradizione sò intrudutti quì. Quasi 2 chilometri di lussu è glamour - sta avendu hè u locu più in moda in Francia. Quì si pò truvà cumplicità cum'è celebriti di Hollywood, famosi i pulitici è manifesta stili cummerciale chì facenu shopping di lussu. A casa più antica di a marca Guerlain, fragranza cù i fragrances di più di moda di Sephora è Marionnaud, luigi Louis Vuitton, Valentino, Prada, Nina Ricci, Armani ... Ancu se i vostri finanzii ùn permettenu micca fà una compra in una di sti buttiglii di cult, vi tocca à visitarte. E s'ellu ùn hè per una famiglia di un piacè esteticu enormu (è assai di sti prudutti sò musei di moda veri), à seguità, à u minimu per apprezzà e lagoni libri.

Mecca per mods: i cultu di Parigi

Ci hè ancu e spugliati in Parighji, chì simpliciamente sò maravigliate cù u so splendore. Parlà di a famosa grande magazzini "Galeries Lafayette", sottu a cupola di vetru chì anu truvatu un "protubettanti" boutiques di parechje famusi brands: Chanel, John Galliano, Prada, Sonia Rykiel, Jean-Paul Gaultier, Christian Lacroix. U bastimentu stessu di u dipartimentu magazinu hè un veru travagliu d'arti è anche incluitu in lista di i monumenti storichi è architettoniali di Francia. À una grandi area di shopping, pudete fà passà tuttu u ghjornu, in particulare, postu chì sò numarosi cafeti è ristoranti.

Un pocu di ferries: i salute di Parigi

Dopu avè visitatu tutte issi grandi magazzini, un appetite di moda si pò esse ghjucatu in seriu. E se i vostri capacità finanziarii sò limitati, ùn hè micca significatu chì ùn deve esse senza cummerciale stampatu. Cumprate e cose cumpagnia à un discountu di almenu u 30% pò esse in un grandi affettu - Vallée Village. Sì, robba, calzini è accessori, prisentatu quì, da e culletti passati. Ma chì ci hè a diffarenza si avete aghjurnatu u vostru uttellu cù e cose fundamentale chì ùn si passanu da stile. Per esempiu, una cammisa bianca tradiziunale o vestitu di cummerciale. U prughjettu hè situatu fora da a cità, ma pudete truvà ghjunghje in metro o autobus.

A nota! In seguite à La Vallée Village hè u famusu parc temàtic di Disneyland. Micca da u centru cummerciale pò ritruvarze una stanza d'hotel è passanu i ghjorni inolvette cù a famiglia sana!