Cume a casa ne puru cume

Cumu fà a facilità simplificazione è efficace, truverete in l'articulu di u tema "". Cridendu l'annu novu, u japunesi cumincianu cù a ... limpieza generale, crede chì a limpieza di i so casa, sò stati limpiati. Ancu, anu ancu usatu per entra un novu annu cù una casa neia è pensi. Dopu l'esempiu di u stessu giappunisi, per restaurà l'ordine in a casa è cusì chjardu da u burdettu di l'annu passatu - micca solu impurtante, ma ancu utile. Per decidir una parte di l'appartamentu per cumincià a "cleaning", è ciò chì hè bisognu à esse fattu, fate un prugramu chjaru.

È quelli chì sò assai duru à a limpieza di a casa (più precisamente, l'umore per ella), e nostre infurmazioni aiutanu. A più impurtante hè di principià. Per esse micca esse exhausted à a fini di u ghjornu, u prucessu di purificazione revolucionaria hè megliu spartutu in moduli, assignendu ogni tareu un pochi uri. Chì ci sò e règule principali di a qualità di pulitava, apprendu à l'articulu nantu à "Cumu si pulisce in casa".

Cundite di i finestichi. Lavute u quadru, vetru, lavate i cortini è posite l'ordine nantu à i fenomeni. Ùn si scurdanu di e pilastri calevali. Fate l'ordine in leve di notte è armarii. Se ùn avete micca vulete finisce a limpeza in un tempu currettu, da stu prucessu anu aghjunghje piacè: quantu scurdati, ma e cose necessarisi du truvate! Quandu si deconstructing debris, tira fora qualcosa chì ùn hè micca stata mischina longa. Inutili, trasfurmà da u culu à u culu, vi cuntentate in più di un mesi. Cù a cleaning in l'armarii, pudete combine l'arriccinu di ceilings è rinfrescanti, distruggiennu u web. Per guardà a limpezza in un bagnu è un bagnu ùn fate micca travagliu particulari. Tuttu ciò chì deve bisognu di fà hè lavà a mosaica, u bagnu, a lavanda, u bagnu è a fontaneria. Assicuratevi cunducerete una verificazione in i prestiti: ci sò spessu accumulate i fraschi è fiammi di sobri, shampoos, chì, com'è regula, nessunu utilizza, Una esibizioni di i prudutti costeri solu impugna l'u spaziu. Cundite micca chì nunda nè superfluvule era stinnutu nantu à i bursali è in i cantoni in u corridore. Oculze i scarpi è i vestiti italiani in vestuti è boxe di vestibule è i rinfrescenu da i cupri. Paraguenu, guanti, notebooks ... - truvà un locu per tuttu. Se ci sò scarpi in u mantellu chì ùn hà micca mischjutu per un bellu pezzu, disperse da questu. U stissu scrittu à i pantalonsi di scacchi è scaccheri, chì sò stati usati per multiplicà in e cundizzioni di l'appartamentu.

A pulitica cù un aspiru ùn hè micca solu quellu chì ùn hè micca preferitu di tutti, ma sparte in quantu di u tipu d'unità chì utilizate. S'ellu si movi versu u appartamentu senza alcune è compie ancu u zuccatu più chjude in una materia di sicondu - u prublema hè solu da ellu stessu. Inoltre à e catienze è e carpeti, andonu per l'aspirazione ancu in u mobili tapizatu, imbuttendu da i mureglini è a bufali. A purità di spazii faciele esse realizatu à a fini. U prucessu hè prestu (si cunzidira chì l'altri zoni di l'appartamentu sò digià pututu in modu), è per l'effettu maximu pudete usà un uttellu especialu per lavà i piani. Perchè a fericaria pre-navali prughjittarà in a cucina, pruvate à preparalli per questa prova. Arranzate i pignotti è e scatuli in i so posti è pigliate di a cucina tutti quelli chì, cù chance maravigliu, migraru da quì da i camere. Per creà un brillo especial in a cucina ùn hè sensu propiu, postu dopu à 30 minuti di coccia, tutti i vostri esforzzi seranu à rumpule. Eppo vi pò piglià chì dopu à a fine di a cucina, ci hè necessariu di passeghjà un raffu nantu à u pavimentu è di stuiari lu travagliu di u travagliu. Avà sapè chì per lavurà a casa bè.