Tutti i prosa è cunfrutte di sparta u sughjornu cù u zitellu

I passioni trà i sustitori è l'oghji di u vitture cù i zitelli ùn subitu micca. Sustinienzii di u sonnu cumune per a natura è sinceramente ùn capite micca cumu chì pudete chjinà u zitellu per dorme sipatu è per quessa sò dorme solu cù u zitellu in un lettu. Quelli chì sò cundutti in una famiglia più conservadora, votate per una stata sita à a mamma è a mamma. In questu articulu, vogliu ponderà tutti i prosa è cunti di un sonnu di i genitori è i zitelli.


U zitellu precisa una prisenza constante di a mamma, ancu a notte
Durante a gravidanza, durante 40 settimani u zitellu era in ellu, eseguite u sangue chì viaghja à e so vini, u ritmu in u so core, a vostra voce hè stata cun ellu, pudia sente i vostri aranci. Era parte integra di voi. È quandu ellu era natu, tuttu ùn cambia micca in un mumentu - hè sempre cunsigliu una parte di ellu è vice versa. Ancu se u zitellu à a so alzata di a so mamma, duvemu ancu a ghjurnata. Sì a mamma hè vicinu, u zitellu hè più forte chì hè aggradèvule è senti chì a so mamma ghjè cun ellu. U zitellu senti a presenza di a mamma vicinu à a so pelle, è e sensazioni tatuali sò una di e principali in u pianu di u sviluppu di u zitellu annantu à u sviluppu di u zitellu, u toccu sustituisci u zitellu cù una vista pocica è a vista. Questu ci duna un sensu di cunsulazione, di salvezza è di stabilità. Quelli chì avvanu parrannu cumuni parò chì si mantenenu a notte cù u zitellu in u stessu matrimoniu cù a so mamma in u futuru impone in u so sviluppu per u migliori: i zitelli sviluppà più calmu è indipindenti chì i so parenti. Certi scienziate anu investigatu a dependenza di induve u zitellu dupà in a zitiddina iniziale è u so livellu IQ, è un gruppu di zitelli chì durmianu cù i so genitori ammaneru più risultati.

Facilità di alimentazione
Inoltre, a mamma di crescita hè simplicemente fisica più crescente quandu u zitellu hà dorme à u so cantu: ùn serebbe da u lettu di ogni volta u zitellu hà fame. Inoltre, u zitellu ùn duverà esse tedescenu per esce da esse forti, è riveniu in i lacrimi, cumu ellu riceve u più necessariu prima. Solu hè necessariu di debbuli appena u zitellu perch'ellu ha accessu immedatatu à u pettu, è ùn mancu ùn disturbe a so mamma. Per tuttu u restu, secondu ciò chì hè cunnisciutu, prolactin - l'hormone rispunsevuli di a tacchizzata, hè prodotta di notte durante l'estimulazione di u pettu. Questu significa chì a mamma, a curaggiu u zitellu in a notte nantu à a prima dumanda, pruduce un latti more, chì aumenta u periodu di a lattazioni è conserva l'ambrati per un periculu più longu.

Lugliu di mare impurtante
Certi mariani sò assai sensibuli à u sonnu è si svegliate da u più pocu rimettu chì venenu da u babbu di u babbu, spessu saranu per verificà chì tuttu hè d'urdinà cù u zitellu, se ellu respira. Tali matri incullati, sicuru, hè più còmico per esse di notte cù u zitellu. Allora sèntenu a respirazione tranquilla di u zitellu è dorme tranquillamenti.

I difondenti di un sonu separatu?

Un carusu pò esse accidinamente pressatu cù u so corpu in un sognu
In ogni casu, i statìstichi pruvucanu chì i casi esse raramenti raramenti è si trovani principalamenti cù quelli chì abbiananu alcoliche o droga. Invece, sfurtunatamenti, ghjè chì i accidenti sò in a famiglia ordinale. Quand'elli scegliendu un sonnu di cunghjunta, i genitori ti vole sempre solu, sopratuttu se u papà è u papà sò dorme vicinu, chì e parti pesante di u corpu, cum'è e mani o pidali attaccati accidintali nantu à u zitellu, ponu purtà à a tragedia. Dunque, ci hè megliu metteci di cuscini è cuscini trà i cô esposi, induve u babbu dormiremu in una mità di u lettu è in l'altru - a mamma cù u zitellu.

L'impussibilità di una vita intima nurmale
Se vulete, pudete sempre truvà un modu da stu situatu. Ci sò altre stanza o cucina, bagnu. Pudete aghjurnà a fasi di u sonnu di u zitellu, perde ùn a sera micca. Ogni annu nichi picciriddi à l'età di parechji mesi si ferma assai, è avete bisognu di pruvà assai duru per svegliammi. Cusì scurdate per un momentu nantu à i lancetti è i sulluzzimi sottu a manta. Quale hè circà modi, ellu sempre trova.

U zitellu sarà guaritu di dorme cù ellu è ellu "per sempre" settle in u lettu di u parente
Questa argumenta scanta assai parenti. Nimu ùn vole cumprà i so mariteghji cù un babbu chì hè ingrandatu, chì, inoltru, ponu assai spaziu è i genitori a volte ci anu pudè annantu à i so vastosità di u lettu. Ma prima o doppu, u zitellu vole ancu di tene u so cantone è di dorme in u so cumunu. Comu regula, stu periodu ùn dura più di ellu serà u 3 anni. Daziatu prima di l'età di 18 anni, ùn hà micca ghjustu per dorme cun voi.

In ogni casu, a decisione nantu à u sughjettu cumuni o separati resta cun i genitori. Fate cusì. Cumpagnu per i paisani - còdici cuminciatu È se avete fattu un sughjornu cumune cù un zitellu, ma per qualchì propriu hè pussibile - ùn anu micca troppu di tantu chì ùn site micca daveru qualcosa à u zitellu. Hè vale aduprà stu fattu cum'è una realità. Dopu tuttu, i vostri esperimenti pò esse passatu à u zitellu, chì, accunsentiscenu, hè assai peggiu.