Frattura aperta: primi aiuti

A frattura hè cunsiderata aperta si u tessulu rossu du cuttimi duci è danatu, chì apre u viaghju diretta per a infezzjoni per entra in a regione di fractura. Quandu si correggiere parechji pezzi è aghjournà a ferita, e norme speciale deve esse segui à minimizzà u risicu di l'infezzione. Fratture aperte, in u quali anu fragrances disturbanu l'integrità di a pelle, sò in generale per via di feriti severi è sò spessu accumpagnati da altri ferite. I primi di trattamentu primariu sò destinati à mantene o restaurazione di a patency di a via aèria di a persona afectada, chì furnisce l'accessu à l'ossigenu è cuntrullà a pressione di u sangue. Dopu à e funzioni vitale stabilizzate, hè pussibile inizisce u trattamentu propiu di a frattura. A frattura aperta, u primu aiutu hè u tema di l'articulu.

Cumplicazioni

Un paciente cun una fractura aperta hè altru risicu di cumpetite in a ferite. In particulare, una fusion prolongada di a frattura (cunsulazione retardata) o mancanza d'aderenza (non crescente di a frattura), è dinò infezzjoni di tessuti in a rughjona aperta, hè pussibule. A disturbance di l'aderenza hè causata da u danni di tissutu brune in u situ di a frattura; a so perdita porta una mancanza di circulazione lucali, chì impedisce a cunclusione di a frattura.

Infection

Sources di infizzione sò a pelle di u paci, elli è i so vistimenti o i diversi oggetti nantu à a scena; i battìri puderebbe penetrarà in l'area aperta è a frattura. Sì ci hè una infezzjoni di l'ossu stessu (osteomielitis), u trattamentu hè assai cumplessu. A maiò parte di l'antibiotici ùn pacenanu micca u bone. Quandu l'infuzione di l'ossu hè stabilitu, a malatia hè cunsiderata cum'è osteomijite crònica. Comu u risultatu, u paciente face u parechji problemi, cum'è:

• incapacità longu per u travagliu;

• u dulore;

• edema;

• aghjunazioni recurrenti di l'infezzione;

• a furmazione di fistuli (duttti chì guverna da l'ossu à a superficia di a pelle) chì producenu puscheru.

Contra u sfondate di infizzione progressiva, un prucessu normale di fusion fracture hè impussibile. Necrosi periunica di i siti di l'osteria disrupta apprufundazione adattazione è anche di fragments. I principi di trattamentu sò decontaminazione di a ferita (purificazione di bacteriasi), mantenimentu di a viaghità di tissuti, è l'appiecu, in casu di necessariu, di tecniche di cirurgia plastica per stabiliscia i frammenti di u ghjornu. Hè fragiliamenti sò inizialmenti stabbilizzati da un fidule di fora. Hè assai sviluppaturi straneri di e diverse forma è di dimensioni sò stati sviluppati, per a stallazione di quale u circhju utilice un equipatu specialu. Un magazinu di raghjonu speciale - un intensificatori di l'image - permette di piglià l'impresa murata nantu à a monitor screen, ghjustu durante l'operazione. Cusì, u cirujano pò assicurà chì ancu i fragmenti di u ghjuvellu è l'elementi di u retenu di l'imaghjini sò situati bè. Per utilizà l'intensificatori d'ima, u circhulu deve cumpiabila un cursu speciale nantu à a prutezzione di sicurezza è a radiazione, è u operatore di u persunale hà necessariu a purtari pusitori principali. Rittaurà a integrità di a pelle hè assicurata cun un strumentu specialu - dermatoma, chì hè utilizzatu per ottu articuli di u pelle; a cunnessione di e prime strutture anatomiche si faci eseguisce sottu un microscope. Per rinfurzà a situazione curretta di l'elementi di u fixatori esternu, u circhiru ortugistenu face una seria di l'imaghjini di ragius X usendu un intensificatore speziale speciali. A frattura aperta pò esse u risultatu d'un accidenti di moto, in quali i membri sò suciuti à un putu effettu traumaticu.