Playground: scola di cumunicazione

Ughjettu di i zitelli: l'scola di cumunicazione hè un mudellu di vita. E questu hè appiicatu à tutti i zitelli, è i so parei favoritichi è di e mamma. Dopu tuttu, parechji zitelli pudendu amparà da noi. U viddinu vedi cumu avemu resu soluzione di prublemi, sottu a influenza di a nostra cumunicazione cù e mariani di altri figlioli. Accumincianu a ripondà quelli cumpurtamenti chì seranu guidati in a vita.

Ogni ghjornu , qualcosa interessante passa nantu à u duminiu. Eccu u caratteru hè natu. Ghjè nantu à u dumiclinu: a scola di cumunicazione, i figlioli apprendu à esse amichi, vincite, dà, è, se perdenu, vale a pena.

Risolta i cunflitti. Hè ricurdatu chì u vostru cumpurtamentu hè "permessu" per u zitellu per cumportu a stessa manera. Per quessa, ùn importa ciò ch'ella aguda o parenu a situazione hè, avà devi osservà una cultura di cumunicazione. U vostru caratteru un ghjocu? O hè questu impunenti karapuz tuttu di swinging and swinging on a swing, ùn vole micca di dà à l'altri, è a so mamma ùn pare micca avvistà?

I casi di i cunflitti pò esse assai diffirenti. E a maiò parte di i tempi chì i zitelli custituiscenu i scumessa di l'offisa, ma l'adulti chì ùn puderanu micca cunfreghjentu è intrudente in l'uppusazione pò durà parechje persone inghjenghi. Sicura, hè megliu se u cunflittu ùn hè micca impeditu, è ùn hè micca stenni. Vidite chì i zitelli anu da disputà - cambiani a so attenzioni à qualcosa più interessante. In u duminiu: a scola di cumunicazione sarà bè, per tutte e toe tutti i matri o tutti i papi apprendu a seguità i so zitelli, piglià à cuntalli l'interessi di l'altri è esse responsabbili di i so azzioni è l'azzioni. Li picciutteddi ùn anu micca e cumpitenzi per sorte di situazione di cunflittu, ùn capinu micca chì i più ghjovani avete da dà. Sò cunnuscenu a parola "Vogliu" è in u tempu di a disputa cù i zitelli hè assai difficiuli di pruvà d'spiegà a qualcosa. A manera più faciule hè di distraerà i zitelli, anche anch'elli anu cuminciatu à disputa è u cunflittu ùn hà micca stimulatu. Per questu, per esempiu, pudete distracte un ghjocu pre-arburatu o una offerta per ghjucà un ghjocu assai interessante.


oghje chì passa , deve ricordate chì hè impussibile di elevà a vostra voce (per elevà a manu, in particulari) à u zitellu, stante stranera è a vostra, ma sempre, mai. A vostra cumpagnia principali hè di piglià fora di a litigiria di u to babbu è pruvate a calmallu, à u listessu tempu chjamà per questu è a mamma di u sicondu lisse. Se u zitellu hà fattu picciottu un ghjornu di l'altru, a mamma devi prupone una cosa o cuminciate pè rende (compensate finanziatamente) u sughjettu. Ùn pudete micca sorrisu se risate una manu nantu à l'altri. Ancu s'è a situazione pari ridiculu. Per esempiu, amenace un zitellu chì hè assai più. U zitellu pò ricurdà a vostra retazioni è pruvate "per piace" più di una volta. À una piccula età, i zitelli "anu u dirittu" à l'egoistu. Hè difficiule per elli per capiscinu perchè ùn si puderebbenu ghjustificà per un pezzu in un prugettu è, per cunversu, perchè ùn si pò micca impegnà qualchissia chì ùn vole micca liberà questu swing. Dunque, un adultu deve esse quì, invece di camminare nantu à u dumiculu per separatamente, cù altri stieti. Pruvate d'esse spiegà à u zitellu chì i ghjuculi sò sparte è chì hè assai bè chì l'altri figlioli pronti cedeu, insegni à cambià. Se u figliolu li piace à imitate, in particulari u cumpurtamentu maleu di l'altri figlioli, pruvate di sceglie una sucità per ellu. Se u vostru zitellu ùn hà micca fattu a manera di manera sìmula, avete deverà accade immediatamente u vostru displeversu.


Facemu riprisentanti . In casu di prisenza nantu à un parc infantil: a scola di cumunicazione di situazione disputabili ci vole à parlà cù i zitelli - a so propria è di l'altri - è i so parenti cun rispettazioni è calma. U vostru babbu avissi bisogna chì ùn avete micca indulge tutti i so capricti cigliati è, per contrari, ùn l'hà scantu sulu perchè ellu hè u vostru figliolu, è ùn pò micca criticà l'altru. Sempre devi agisce fermu, riguardu à e persone, u vostru figliolu o figliola vi prupone cumportu di listessa manera.