Cumu distinguisce a porcellana chinesa

I prudutti finta ceramichi sò largamente mudificate i nostri articuli standard di u usu di ogni ghjornu. Hè assai più prezzu per l'usanza massiva di terre. Cupulini bianchi è ponti incù mudelli cuntrastanti è uriginali nantu à a superficia glazes sò affordabbli è si sò usati com'è di i taglioli. Ma l'elite è ghjochi di porcellana d'alta qualità chì sò pruduciuti per tecnulugia più sofistijata, difendenu assai in u prezzu è serve di decorazione di a tavola festiva o di u rolu di decorazione in l'internu.

A patria di a porcellana hè a China (in English, Cina, chì ancu significa a porcellana). Trasfurmà da questu, a porcellana pò esse cunsiderata cumposta da l'arte tradiziunale aplicada in Cina. I prudutti di porcellana chinesi sò cunziddi u megliu, perchè se decide di cumprà un veru pruduttu di porcellana, bisognu di sapè per distinallu a porcellana chinesa da piacè.

Mudiale auxile

Distinemu a porcellana chinesa cù l'aiutu di foggianni per a compara, luminosa diretta è saturata è sempre forte, ma necessariu u tè caldu.

Cumu cuntene a porcellana

Per distinguish qualità qualità a porcellana produta in Chine da falsificazione, hè abbastanza per portà l'ughjettu di ceramica in una fonte di culore chicchulu è inseritu currettamente u pruduttu. A causa di u più gran numaru di impurezzi (cauline, quartz et altri), a porcellana hè d'una natura semitransparente. Avete bisogna vi cumu una visa di maglietta ceramica hè visibile. Faakes, com'è regula, ùn passanu per elli rai di luci.

Allora pigliemu è turnate u pruduttu, è dopu avemu a manu in a so superficia da quì sottu. Ricurdà chì solu a basa di pezzi benei di porcellana hè una superficia aspetta. L'arme di e tazza o patezzi di porcellana, com'è regula, ùn deve esse micca cuparti di glaze. A porcellana substandard ùn pò micca esse cubbi è pussedenu una liscia caracteristica di tutti i costi. A strada, a porcellana chinesa di ghjuvenu ùn pò micca esse micca sottu revestimentu in a forma di glaze. Questu, in u primu locu, hè dovutu à u fattu chì a vera porcellana hè un materiale durabile è durabile.

Verificà à u sonu

Inoltre, pudete cuntrollà a qualità di porcellana cù un ghjocu di un uttellu ceramica cù i vostri ditte. Per via di questu, i platti fatti di u materiale chinoisu d'alta qualità anu publicatu un "jocu" di notti altìssimi. A porcellana di porcellana ùn publiche micca "melodie". A strada, ùn hè senza raghjunzione chì i cunnuscini di a porcellana reale sò u so propiu termini "Cantannu porcellana". Una altra cosa: ogni parte di ceramica d'alta qualità pò "cantà" à a so armunia indetta.

Verificà per pesu

Una bona manera di dini à a porcellana hè di verificà cù u pesu. Pigliemu e sullivanu i piatti nantu à a nostra palma. In l'altra banda, pigghiarè stu oggettu di porcellana, chì ci ponu suspetti di a so autenticità. Tableware made in porcellana città chinesa, com'è regula, hà un livellu luminoso. Questu hè duvuta à a so sofisticazione è a cumpusizioni, chì ghjè una parte di a porcellana chinesa.

Verificà per calà

Pigliate u tazza di ceramicu è vippò in u tè freshbread brewed (per suprattuttu, questu pò esse fatta solu s'ellu avete acquistatu un cuncepimentu o una tazza). Per vede una falsa, sarà pussibile una volta, chì a porcellana di qualità pobuna possede una prupitati, perchè u tè si scorchera, è u manicu pò esse dichjarà ùn calene in tuttu. "Correct" a porcellana da Cina hè carattarizata da una minima cundizzioni termale per a so finura. È una cosa più, in u prucessu di l'usu di longu per un servizio di tè, pudete avvisti nantu à i muri interni un culore di scuru culori di a preparazione di tè. Questu significa chì prima di voi micca vera china. A superficia di a porcellana, chì hè bonificata in u fornu, ùn fala micca.

Tips Tips

I prodotti di porcellana chinesi sò spissu distinti da a blancura. In modu, pagu assai attente à u fattu chì certi difetti nantu à i piatti sò inculpabili in bocca cù i difetti. Di sicuru, questu ùn significa micca chì l'uttimi uttimi di porcellana d'uttimi antichi d'uttimi cinets elitistichi ùn deve micca avè volumi dipinti, a maiò parte di quali sò fatti in oru.