Rosa Syabitova hà dettu prima a virità annantu à u casu infettatu di a so figliola

Home matchmaker Rosa Syabitova finita cunfissatu chì in a famiglia di a so famiglia tuttu ùn hè micca cusì bellu cumu vulia, è se ne duvemu francu, ci sò grandi prublemi in a famiglia ghjovira.

I rumuri chì Xenia ùn vive cù u so maritu, rasturnata literalmente prima di un prumutu casu.

Uni pochi mesi fa questa era cunfirmata à tuttu u paese da l'ex PR-director Syabitova Ivan Irbis in u prugramma "Sememu parlà è esse mostratu". U matchmaker hà publicamente dichjaratu ch'ellu era una persona invidiosa è un ruffian. Ma, cumu si dice, fumu senza u focu ùn hè micca successu.

Ma quantu sforzu è dinò Rosa hà investitu in questa festa grandi! U rapportu di a famiglia di a figliola era in i primi fronti di i publichii brillanti più prestigiosi di u paese, è a sposa propria in lu vestutu di vestitori luxuu pigliò u postu di l'onore nantu à e cose.

U matrimoniu di Xenia è l'avvucatu Andrei Snetkov addiventà un ricunniscenza di u pristigiu di Prussian. Sfurtunatamente, l'ultime nutizie da a vita di u matchmaker falla chjaru chì un bonu conte di fata di l'amore è l'armunia in a famiglia di a so famiglia hè una fugliale ordinaria.

A festa di Xenia Syabitova è Andrei Snetkova - amore, calculu o PR?

Hà succrittu, a Rosa cun persistenza persponibile cuntinueghja à nigà i so sbagli in a pianificazione di u benessivu di a famiglia di Xenia:
Ùn vidu micca u mo scumale in questa storia. Pudete a mamma per sbagliate, vulendu una figliola d'amore, a felicità di una donna? Aghju desideratu, ma ciò chì successe, hè stata scuperta.

U prublema principali di Xenia Teleswaha cunzidira à u desideriu di casà per grandu amuri, è micca per u calculu. Rosa hà dettu chì hà criatu a so cundizioni per a so figliola preparendu una certa basa di materiale. E hè assai orgogliu chì a so sposa in u matrimoniu s'hè allustrava cum'è una donna vera: sàviu, calmatu è paci.

Sicondu Rosa Syabitova, Ksyusha ùn hè micca pruvatu di dilla à a so mamma annantu à i prublemi di u so maritu per un bellu pezzu, per ùn averebbi. E ora a Rosa voli avirariri a so figliola sola cosa: a vindia passà per cioè solu cù u calculu! E solu cù uguali, senza misziunità! U cumprennu hà avutu sta storia di a so pròpia vivenza, avè ottinutu una prosperità materiale è u status in u matrimoniu per u matrimoniu, è u dolore è u soffre in un matrimoniu per l'amore.