Cunsigliu di esercizii, yoga per e pregnant women

U ioga prenatali implica i partiti principali di u corpu chì sò sottumessi a trasfurmazioni duranti a gravidanza. Aiutà à trasfurmà u centru di gravità, rinfriscà u dulore in u spinu inferiu, rinfurzà i musculi di e gule è l'abdomen, preparanu per i tentazioni. Cù l'aiutu di esercizii chì rilassate i musculi di e cosce, puderà facilità u prucessu di pene. Per aiutà u nostru cumplicatu di i exercici, ioga per e femini in embarazione!

Cumpara di energia

I exercici di ioga ùn sò micca pagate micca à l'esercizii di respirazione ca à a pusizione di u corpu. Duranti l'esicuzzioni di i pulmoni, u sopranza hè superficiale, l'aria hè spargugliatu solu in a parti suprema di u pettu. A tecnica di respirazione profunda implica u flussu di l'aria in u stomacu, chì ripiglia u corpu cù più oxygen.

A respirazione profunda è l'esercitu sò assai utili durante a partitu - rilè, sguassa u panicu è a tensione. Sì dite una cesarianu, pigliate un respiru intensu, perchè pudete rilassate prima di l'operazione.

1. Una alta muntagna da sta pusizioni, chì aiuta à i musculusioni, a magia di i cumplicità di yoga cumminci. Stand up, i vostri zicchi sò più largu chì i vostri spalle, i vostri ghjinochje sò ligne tlicati, i vostri pei "look" di diritti, i vostri mani sò rirendu davanti à u vostru pettu. Cercle i vostri ochji, respira ind'u locu (A).

Inhale è swing your arms through the sides upwards, curreghja a pentu à a spalle (B). Exhale and stand up straight, plegate i vostri brazzi davanti à u vostru pettu (A). Pruvate a prutrezzioni.

2. Triangulu sustenevule

A postura fortalecerà tutti i musculi di u corpu. Stand up, i peri sò più largu chì i vostri spalle. U calcagnu di u pettu finale "aspetta" avanti, l'abbandunatu - vultatu à u latu. Fasce a perna ore, chì pusendu u palme mancu in a còscia, l'occhi bassa (A).

Inhale è nantu à l'exhalazione l'exercici facenu u dirittu à u bravu dirittu nantu à u spalle, miremu à u tettu. Cù u toparta u toparta u toparta, avantguarda i vostri coddi nantu à a to citatu di sustegnu (B).

3. Esercitu di rinfurzà a squat

U prisentaghju prepararà u vostru corpu per u prucessu di nuvità. Stand up, i vostri zicchi sò più largu chì i vostri spalle, darrere dunque ponete una munzeddu di cuscini. Fasce i vostri ghjinochji, perccucchendu in una squattata prufonda, pianu pianu pianu nantu à i cuscini, palmi piumi davanti à u pettu.


Dacia

Cerere i vostri ochji, respira ind'u nasu di u nasu, mentre relavià i musculi di u pianu pelvic (à a volta di a vina) cù un set di exerciti di yoga per e pregnant women. Mantene in una pose per risponde susurusi - exhalations. Allora vai in tutti quattru pezzi per attuale 4. Attenzione! Ùn fate u feritu per qualsiasi sintomi di nascita premature.

4. Curves di un gattu

Questu esercitivu pò esse realizatu ancu durianu u partitu. Fate nantu à quattru arduzzelli, tirannu i musculi addominali. Inhale è giacca a pianta, apunendu l'coccyx, l'ochji elevati à u tettu (A). Exhale and round your back, pressing your chin to your chest (B).

Bassa i buttiglii in i tacchi è rilassate per una sopra - l'exhalazione (B). Repetite a sequenza sana 10 volte. A fine, stà in l'ultima postu per 5 breaths - exhalations per relaxà.


Studi di respira

Duranti u travagliu, pruvate a tecnica antica respirazioni è l'eserciziunzi pranayama (aiutà à rilassà frà intempe). Cercle l'occhi, rilassate i vostri muskoli faciale, posto u punta di a lingua in a parte alta di u celu, è e to palme nantu à u stomacu. Lentamente and inhale prufundendu u nostru nasu, imagine chì u flussu di l'aereo righjunhe u cima di a testa è inserisci in a parte più prufonda di l'abdomen. Exhale through the nose, stendu u stomacu è allughjendu tuttu l'aria.

Cù corsi sò attravuti, i palme hè stati sottu à l'abdomen. Certeciate i vostri ochji è respiru in profundità à u nostru nasu, i vostri musculi faciali rilassate. Focus in relaxà i musculi in u pelvic floor. Prudutti in exhale è ripetate i seguenti gruppi di ioga di e pratica di e pregnant women. Hè cugnumatu chì u ioga ùn solu tocchi u cervicu, ma ancu aiuta per trattà cù u timore di partitu.