Cumu andà à travagliu dopu a licenza di maternità?

Riturnà hè un prisente annu? Forsi, scegliendu micca parlendu di andà da travaglià dopu una cura di prugatura. Cumu fà u ritornu cusì calmu per ellu è senza piacè di u zitellu? U pensamentu di avè da turnà à u travagliu dopu una sferenza più larga o più larga chì vi fai tristi? Averebbi cuntzegnu alcune u mo capità? Questu hè assulutamente normale! Per esse di u "ghjornu bonu", attemu in accordu à u pianu. Per principià, per esaltà a tensione, tocca à ghjucà! Piuttostu pricisu, imagine chì ci sò nantu à u campu di ghjocu.

U nostru cumpagnu hè di firmà nantu à a cage "office" senza passà per a cage "stress" è soprapidamente sopra à a cellula di "panicu"! Allora, u ghjornu chì ghjè avvicinatu: a vacanza s'acchjò, l'attività nativa viaghjerà più novale nantu à i listini perchè di i prufessiunali. A nostra mossa! Toccate, dì, in "Monopubia" pudete esse espertu per una chance. Ma in un grandu ghjucatu di a carriera, a furmazione ùn hè micca u locu, cusì avemu l'amparà a parolla principalu - "pianificazione"! Cumu andà à travagliu dopu a licenza di maternità è chì fà?

Stimucimu i muvimenti

Quandu avemu da passà a licenza maternità, avemu a sapemu chì, prima o dopu, avemu averà tornu à u travagliu. Ma mentri u zitellu hè chjuche, avemu fattu stu penseru. No, ci sò, per suprattuttu, i cumbatturi di carriera di primu crescenu per andà in discussioni diretti da l'uspidale, ma questu hè più d'una escezioni. In ogni casu, u zitellu criscinu, è pinsamenti nantu à u travagliu ùn pò micca esse ignoratu. Oghji femu oghje, chì volenu chì e donne sò sàviu è prudente (almenu, pudemu ripresentà una espressione facial propria in u mumentu!). In generale, sapemu: chì oculta a testa in a sita ùn hè micca a megliu stratugia. Preparate prestu più prestu. U prublemu numeru: pensate à quale abbandunà u zitellu. Un kindergarten (state, privatu o domesticu), una babysitter permanente, una babysitter cù l'alchimia cù l'amma - in ogni casu, a ricerca per l'opzioni si deve esse fatta in anticipu, sopramente chì u dispositu in kindergarten hè assuciatu cù diversi documenti - una carta medica pò piglià assai tempu. In u stessu tempu, avemu bisognu à preparalli u zitellu per a transizione à "qualcunu" mani. Lighete poemas o libri nantu à u kindergarten cù ellu, pigliate un passaghju à prossimu di u vostru giardinu di l'ultimi ghjorni, dicenu cumu quelli chì i zitelli viaghjanu. Sè stati pettu e vulete, però, di vultà à u travagliu, pudete pruvate à mantene l'alimentazione: hè difficiule, ma possibbili. Secunnu Art. 258 TC RF femine chì travagliammu cù i zitelli sottu à l'età di 1,5 anni sò provistuti di scontri adulti per alimentà u zitellu almenu ogni tres horas - almenu 30 minuti ogni rotulu. Sfurtunatamente, in a big city, ancu quelli brevi ùn sanu micca abbastanti di lascià pè u zitellu. À a dumanda di a mamma è in cunsultazione cù l'amministrazione, queste pudere sò assuciatu è assuciati à a fine o iniziu di a ghjurnata di travagliu o attaccatu à u lunch break, chì dà spaziu per maneuvers. Un'altra manera di ghjucadore à e mamma hè una partziale di travagliu. U travagliu di travagliu a tempo partitu, forsi, i patroni ripararanu una tale opzione. Questa pò esse una salvezza vera: ùn preoccupe, è dumandate ogni visita à a clinica. Fate un pocu calore - i nervi sò più expensive! In particulare chì ùn hè micca sempre: quandu u zitellu criscinu, pudete renditu à u travagliu sanu sanu.

Stabbilizamu relazioni cù i partinariati in u ghjocu

Mentre sìammu davanti à casa in un portu silenziu, ùn si micca scurdate di quelli chì si sò stati nanzianu in u mare tempestoso. Mantene relazioni cù i culleghi è attivate relazioni di travagliu ancu prima di vultà à l'uffiziu. Hè necessariu di trasfigurate in trè dirette. Prima, bisogna avè ottene una publicazione corporativa o cercanu u situ di a vostra sucità. Nuvelli mètudi di travagliu, novi prudutti, novi cidigliazioni in quelli o altre dipartimenti ... Hè necessariu assorverte assai infurmazioni chì era capisciutu ochjianu: voi, sicuru, eranu ausentati per un tempu, ma ancu in u cursu di tuttu l'affari! Siconda, chjamate e vostre amichi di u travagliu è i chjamanu nantu à i picculi cupirtini in una cafe. Questu permette di rindirizzà trivialmente, perchè quandu entra in l'uffiziu, ùn site micca stimatu da un resucità da nunda. Inoltre, una reune si aiuta per avè l'ultime chisme, chì, incidentale, hè assai utile: a pussibilità di l'infurmazione "secreta" aiutarà à prevenzione i scumparsa nantu à u ritornu. Per micca di scurdà u piacè chì vi vene da parlà cù i vostri amici! Tercero, perchè ùn dumandà micca u vostru capu nantu à una reunione 2-3 simani prima di a fine di e vacanze? Hè una bella manera di esse chjarificatu a situazione, vi cuncernate di i termini di ritornu, di parlà di i cambiamenti chì avianu in a vostra assenza. Inoltre, mostranu superiore chì sò felici cù turnà à a vita prufessiunale!

Pudemu chicchi

Ùn ùn senti micca u cantu di tamburini nantu à a matina, però u "tempu" avvicinassi. A preparazione per a "battaglia" finale cuntene parechje azzioni impurtanti: per ùn avè incarnu, si deve esse distribuitu da 4 ghjorni. Per 4 ghjorni, sè ùn avete micca fattu per avanà, imagine u zitellu u so averebbe "seconda madre". Sicuru, siddu l'avucatu avè allora u zitellu, u prublemu di sviluppu serà facilitatu, è cù a babbu hè necessariu introdentore gradualmenti: per s'assettanu in casa, per dà à u zitellu cunciliate cù a presenza di un stranore. Allora hè bonu per piglià un passaghju in i posti favuriti di u zitellu, fendu pocu avanti suli cù a babbone tutte e più longu. U passu prossimu hè di cumpressione u fridge è u freezer. Averete bisogna à pruvà à tuttu ciò à u massimu, u vostru scopu hè micca curru in tressione in a prima settimana di travagliu. In più di i prudutti, pensanu nantu à e cose, i prudutti è di i medicini per u zitellu, soprattuttu s'ellu ùn si stalla in casa, ma andarè à u giardinu o à l'avè. Ci hè duvutu tuttu in u saccu di i zitelli per "saldine in lu lume"! Assicuratevi chì micca solu per voi è di u zitellu sò pronti per u cambiamentu, ma u babbu di a famiglia avvisti chì una nova etapa in a vostra vita principia. Eppuru si pigghia u zitellu à u giardinu o à l'avè - ùn sarete micca vargogna, è pudete pensà à voi stessu ...! Per 3 ghjorni, preparanu è fugliale parechji platti: perchè, in u primu, a più difficili, à a notte in fronte di voi, ùn sarà micca una questa eterna: "Chi avemu a cena?". Avemu bisognu ancu di cura di u vestitori: lavà è una robba per a simana sana - è micca solu u vostru, ma ancu u to babbu! Ùn vi scurdate di fà parechji mudelli di cambià in u saccu. Per 2 DAYS rimbugghemu: cercà a ricurdara, chì tuttu hè fattu? Unassatu à apparitu? Fatturà micca pagatu? Ci hè sempre adupratu per cumpagnie i sputichi! Scrivite tutte e telefoni necessari per cumunicà cù u zitellu se ellu ùn hè micca in casa. Fate un listinu di telefoni di babysitter, ancu di scrive u regnu di u ghjornu, l'abitudini alimentarii di u zitellu, assicuratevi di spicificà i prudutti per u quale hè allergicu. Pudete cuntà à a infermiera in altamente questu assai volte, ma hè più sicura per gravar. Discuss with the nurse what should do if the child gets hurt, gets sick, - in general, seguite u principiu "Hard to learn - easy to fight". Perchè oghje. Avete un restu! In questu ghjornu, tiuricamenti, ùn avemu micca avutu nudda affari è travagliu pratiche in tuttu. Confidendu a nostra infermiera, è avemu fattu noi. Solu teni per rilassate. Ùn tocca à puderebbenu nunda - à u principiu di a "battaglia" duvete esse ghjuramentu è ripusatu!

Cumpigliemu è guadagnà!

À u caldi di emozioni, tornendu à u travagliu serà paragunatu cù un esame difficultu. Ma, se ci rinneguemu contacti cù i culleghi è / o cù u guvernu superiore immediata, u primu viaghju à l'uffiziu hè accumpagnatu da menu stress. Pruvate affaccià e ritratti di u zitellu sinsiutu menu, ancu s'è vulete vulete pruvà di u vostru "travagliu". Tuttu ciò dipende di a situazione in a squadra, ma in a maiò parte di e case, l'auturizati esperenu fatti di travagliu, senza avè attenitu particulari à i nostri servizii materni. A dimustrazione indefatigable di e infanzia arraggiusa u capu è ci faciani pinsà chì ùn sò micca pronti per u travagliu efficace. Restraint hè assai utile in primu, finu à chì vi vede in u megliu modu. À u listessu tempu ùn impedisce di mette in una borsa, quarchi stampi bonu di u zitellu - in casu alcunu in colpu di veru vulete ammirazioni! E, sicuru, ùn chjamanu à trent'anni una infermiera o un maestru. In fatti, ùn sò micca chjosi di preoccupazione, è se risposte di prublemi, vi cuntattate.