Trattamentu di rimedii di pupi di dispinea

Quandu u respiru torna di difficultà, a so freccia è a prufundità sò disturbiati, è ci hè un sentimentu chì ùn ci hè micca abbastanza d'aiutu - hè disprnia o, più simpliciamente, curtazza di respira. A dispensia hè unu di i sintomi di certe malatie, a maiò parte cum'è l'asma o di e malatie cardiovascular. In i malati cungre, dispinea hè più pronunzia duranti l'esercitiu fisicu, è ùn ùn lasciarà micca in reste è quandu immobile. A mancanza di respirazione spessu prus geniale ancu quandu una persona hè in una pusizioni recinente, pudete derrota solu da a simmu. Cumu si tratta di stu prublema per mezu improvisi, avemu avertitu in l'articuli di oggi "Trattamentu di dispresia cù rimedii folki".

A mancanza di respirazione hè un sintomu di no sola malatia cardiaca, pò esse u malatii di u sistema nervu, à u malatie pulmonar. Una persona chì suffrecia a mancanza di respira ùn deveri micca tantu, mute viloci, ecc, perchè altri, ùn solu accellerà u so avvicinamentu. Attruciùmi severi di disprnia induve l'incapacità di rializà ogni attività.

Recipes per u trattamentu di rimedii di pupi di dispinea

1. Ingredienti necessarii: un kilogramu di melatu, una duzina di limoni è u stessu numaru di capi d'aziende. Aghju allatu cù un grosser o garlick, aghjunghje u melu è u zadellu di limonu. Allora poni tuttu in un vasu, chì avete bisognu à avvoltau in u collu cù una robba o gaseosa è si lasciate per infuse durante 24 giorni. Mesturà a mezcla beni. Pigliate a medicina per a notte in una cullette di cuccartagu per dui mesi. Questa ricetta hè pruvata bè: pò aiutà ancu in i forzi più severi è prolongati di shortness of breath.

2. Doppu l'ingredienti di a secunna ricetta hè una grassu medica cum'è a celidonia, o, cum'è ancu chjamatu, una greva. Pudete truvallu è cogliàttu sè stessu, ma se ùn avete micca idee nantu à questa aliva, pudete sempre turnà à i prufessiunali o à ogni farmazia. Cusì, per sta ricetta, avete bisognu di una cullizzioni di meli, 0, 5 litri di vinu di uve (biancu sempre), è una cullizzioni di celedina scacchita. Tutte l'ingredienti deve esse mischjerri, è dopu uttenite nantu à qualsiasi pratiche cù una cupria è mandate à languidiscenu in un focu purtatu. Quandu a mistura hè ridutta in volumu da trè quartieri, l'agente hè prestu. A quantità ricivutu di una medicina si basta per un pocu tempu, cumu ch'ellu hè necessariu di aduprà duie volte à u ghjornu dopu à u manghjà, è a mità di accettà da una volta. Questa ricetta porta risultati boni, ancu chì u trattamentu porta assai tempu.

3. A terza ricetta hè ancu idealizata per u so usu di longu, ma a pacienza hè necessariu per ottene u resultatu. A dispnea ùn pò esse guarita immediata. A cumpusizioni di stu pruduttu aghjusteghja un litru di acqua, 0, 5 kg di cipudioni, una culletta cuppa in mel, mità cun un zuccaru, 300 grammi. zucchero, ancu 100 gr. succo di bea, u zùccheru d'api. A cipolla si duverebbe moltu cù un roscatore o piccati, aghjunte tutti l'ingredienti rimaneventi è aghjunate sviluppà. U mischju resultanti hè colpi in una pienza cù una tapa è ponu annunzià un focu lento durante tres ore. U panu deve esse scuzzulatu da u tempu, ma in nisun casu si deve esse apertu. Finite a medicina. U metudu di usu hè cusì: tri voti un ghjornu per una cucchizza sopra meza ora prima di manghjà. Sta mischju pò esse guardatu cum'è in un frettu, è in qualchì altru locu frescu.

4. Ingredienti per sta ricetta: 0, 5 kg di limoni è meli è vinti nuclii di granelli d'albicel. Ciò chì ci anu sdrughje sdegnu, aghjunghje u melatu è limone à moltu à un macinaggiu di carne, dopu avè libbiratu di posti. A massa risultatu hè stata mischjata è esse da infuse à a temperatura di a temperatura di l'oghje, postu sottu à un frettu. Eat 1 tablespoon ogni matina, finu à u primu manghjatu.

5. Hè bisognu à piglià 300 grammi di piccati è 5 limoni. Da i limoni aghjunte u zuccaru, da i bagnani facenu un catu. U mistu risultatu devia esse misure è impregnati in un frettu. Mètume di cunsumu: una cullizzioni di trè volti à ghjornu durante 30 minuti prima di l'iniziu di u manghjà, i zitelli da cinque anni - a mità di una cucaraina di prima di l'ombra di ogni ghjornu. U trattamentu di dispresia cù questu solu riduce si esse realizatu finu à ch'ella diventene megliu.

6. A medicina per l'ultima ricetta hè preparatu a più longa: vi tocca à fà una settimana in ogni prugrammu in trè ova di pollo da i pollastri domestichi è set limogalli fette. In questu casu l'ova averebbe bè lavatu, è da i limoni chì ci vole à sguillà tutti i grani, ma in nisun locu ùn ave micca buccia. In u cartulare duverete 49 limoni è 21 ova. In tuttu a simana, i pratici cù questu pruduttu deve esse guardatu in un locu fridesu inaccessibili à a luz di u sole. 24 oghji dopu chì tombuleghja u last batch di ova è limoni, bisognu di aghjunghje 3 kg di melu likore frescu. Se ùn ci hè micca un tale di u melu, pudete fà più di licenza cun u bagnu di acqua. U pruduttu deve esse infoscu da un mesi in un locu frescu. Infine, pigliate a medicina è pigliate trè volte à u ghjornu trè volte à u ghjornu per una culloca di sopra 40 minuti prima di un manghjà. Dopu un laprime di una settimana, u rimedellu duverà esse dispunutu da 14 ghjorni, è da turnà nant'à a stessa manera di trè simani. U cursu finisci quandu ùn ci hè micca una medicina.

    Inoltre, u trattamentu cù rimedii folkiati, chì ponu esse efficaisi à volte, hè categuricamente contraindicatu per quelli chì soffrenu attaccoli di l'imitatu dispieizione sparata. A pezzu di respirazione pò esse un sintomu di malatie abbastanti seriu, cum'è l'asma bronchial, a malatia bronchopulmonary. À l'ultima, a dispnea pò tramà una persona per parechje ghjorni o ancu parechji ghjorni. A mancanza di bocca rimorsu pò esse un signu d'avvilincazione. In ogni casu, l'ocurrenza hè micca accidintali è pò esse pruvucatu da parechji ragiuni. Sì avete u soffrenu di attaccoli di brusquasunità brusquale di respira, avete da cunsiderà immediatamente un duttore per u diagnosi di a malatia.