Spertu u zitellu crede in miraculi?

Un genitori in a so zitiddina parranu di mundeli màgichi, ghjucuri animati, magia. Altri, à u cuntrariu, sò sempre ricurdati chì i miraculi ùn esistinu micca è ùn avete micca cridutu in i fichi. Ma cumu fà? Hè vale à pena in a zitiddina per insignà à una persona chì i miraculi esse o sò esse stati prontamente preparati per una vita reale, per esse per esse di di cuncepimentu?


A bisognu di fantasia

I figlioli sò imaginati. Grazie à fantasìi, u zitellu sviluppa pensà è trains a tudole di u curu, chì hè rispunsevule per a creatività. S'ellu ùn succede micca, a persona cresce suffiċendu limitata, incapaci di creà una cosa nova. Hè apprezzatu à a creazione letteraria è a tecnulugia, a scienza. Se u zitellu in a so zitiddina ùn hà micca fantasìbule, ùn puderebbe andà da ellu ciò chì cunnosci, à ciò ch'ella hè adatta. Hè per quessa a fantasia hè cusì necessaria per i zitelli. È senza a fede in i miraculi, ùn pudere micca fantasiar. Quandu pensa à qualcosa, deve verificà. S'ellu ùn credi micca, l'interessu in a fantasia in u zitellu sparisce, hè per quessa chì i ziteddi avè bisognu di crede in miraculi.

Sutta nisuna circustanza pò chì un zitellu sia disillusionu per u fattu chì i ghjucassi ponu vive a so vita, chì in l'annu l'annu, Santa Claus darà rigali. Quandu un caprettu ghjucà, ellu ponu rapprisentanu cumu i so ghjucari vivi, travaglia. Ùn pinsate micca di fà tuttu l'azzioni invece di elli. Pianu, u zitellu crede chì aiuta, perchè a magia ùn pò micca sempre veda. In casu chì i paisani ùn anu da accordu à i zitelli chì i miraculi esistinu, i zitelli pò spiccà l'interesse di i ghjoculi. Dopu tuttu, in i ghjinuvesi u zitellu vide à i so amichi, è quande esce, i so amici ùn anu micca, perchè ùn ùn vulia passà più tempu nantu à elli. I fantasìi è miràculi sò necessarii per u sviluppu normalu è armoniu di u zitellu.

Parechji parenti cunclusivamente crede chì i zitelli anu bisognu di esse preparatu per a realità di a vita, perch'elli più tardi sò diventati desillusionu. Ma si pigliate da u zitellu a credulità in i miraculi, in seguita cum'è i dimòni pigliate da ellu è intaressu in parechje cose. Per esempiu, un zitellu hè sempre leghje un conte di fata. Questu in u so monicu magicu è interessa. Vitoga u caprettu ùn vole di sapè à leghje, per esse in u mondu di meraviglie senza parenti. Se u zitellu ùn cride micca in un miraculu, ùn ellu ùn vede u significatu in leghje. Questi adulti leghjenu per godighjà una bella sillabba, evaluate u novu stile, solu rilassate, riri è cusì. I zitelli leggbinati solu per esse in u mondu di a magia, per sapè cumu quale altre miracle puderà succorsu. Sì stu miraculi simu micca interesatu, i figlioli ùn anu micca zaknigi è caricaturizati, ma questi genere di l'arti aiutavanu à zitelli per sviluppà à compreensivu, insignà i valori basi è cusì. Se u zitellu ùn vole micca vede caricaturas, perchè tuttu ùn hè micca veru è per a stessa raggiuni ùn leghje micca u libru, averemu chì rinfuccava quasi tutte forme di educazione dispunibili à una ghjovana età. U fattu chì i genitori u insignallu di cuntalli è scrive ùn hè mai un sustitutu per u sviluppu generale chì i figlioli ricevenu indipindente, fallenu in mundesi magichi.

A causa di a creda in magia, u zitellu torna più curioso, prova indipindente per espansione l'orizzonti, per truvà sta magia in a vita. Qualchese anchi crescente in a prufundità di l'ànima sinceramente crede chì a magia esisti. E in questu ùn hè nunda terrible è terribili, à u cuntrariu, grazia à a fede in un miraculu, una persona hè più ottimista nantu à tuttu ciò chì succideva è ùn mai ùn si rinunziò, perchè ellu stessu: à a fine tuttu serà bella.

Chì ghjè ellu, un mondu senza miraculi per i zitelli?

I parechji chì sò assai dispiaccusi chì i so zitelli crecianu in u mondu reale ùn crede micca chì hè micca cruel for a little child. Ci hè parechje cose in questu, da quale a psique fradile di u zitellu in i pre-umanu puderanu soffre. E se qualcosa terribbili passa, vede l'utilizatori chì crede in i miraculi, puderà offre una versione meravigliosa di u sviluppu di l'eventi, chì spiega chì in fattu, no tuttu hè tràggicu cum'è pare. Ma per i zitelli chì ùn credi in miràculi, una alternativa ùn hè micca più.

Parechji parenti per qualchì raghjone crede chì crede in magia per un zitellu, una persone ferma per sempre in un mondu fictitiu è ùn serà micca pudè d'accettà a realità. In fatti, cun l'educazione propria, per avè più cunniscenza, a persona stessu si comprenda chì ùn ci hè un mondu miraculu, un mondu veloci. Ma crescente, ellu fermera à a so anima una piccula parte di a speranza di miràculi, chì aiuta à a percepzione a realtà più ottimistamente ca quelli chì vanu à exclusionismu. Dunque, ùn hè nunda terrible è terribili in u fattu chì u zitellu crede in vchudo. À u cuntrariu, sta credenze prutege i zitelli di una lotta di stresses. Quand'elli viranu in un mondu magicu, tutti i terribili cuminciati pareanu esse cusì horrible, chì significa chì hè assai più faciule per un zitellu per sopravivenza.

In i conte di fata è i cunti di fata, si dice chì unu deve esse intreve, forte è intelligente, è sò sempre bè à i boni piacè. Allora accustà vicinu à u munnu magicu, i zitelli, à u cuntrariu, amparate e regule è i valori chì ponu aiutà sempre in a vita. Ma s'ellu ùn succede micca, u zitellu pò esse impunite cù a realtà, crescenu chjusu, ùn vulete micca vicinu à e persone, cruelmente. Certi pòbbenu trovanu difficiule di crede, ma spessu spessu chì u cumpurtamentu torna a cunsiguenza di l'absenza di magia in a zitella di una tale persona. L'annu pricipitonu in a realtà, u più difesu hè per noi per avè percizzatu. U nostru munnu hè veramente luntanu da quantu volte. Hè per quessa ùn hè micca cunsigliatu per i zitelli chì facenu a realità di a vita troppu prestu. Finu à una certa età, anu bisognu di vede u reale è u magicu. À u listessu, hè assai più faciule per i zitelli chì spiecanu qualcosa di u puntu di vista di magia.

Influenza educazione di magia

Se un zitellu crede in miraculi è magia, hè più faciule per aghjustà. Per esempiu, i zitelli ùn anu micca ubbiditu à i genitori, perchè sanu micca chì anu da pirduna, ancu s'elli chiannu. Ma u zitellu penserà di u so cumpurtamentu quandu elli dicenu chì Santa Claus ùn porta micca rigali à i zitelli dolgiens. I pupi sò assai micca cunpetitivi nantu à i so ghjucate, làcenu è eterna, ma u so cumpurtamentu cambia per cumplita, quandu i genitori dicenu chì i ghjucuzzi sò vintu è duverevule quandu sò trattati cusì. Ricordate chì i zitelli ùn anu micca cuncetti nantu à l'opportunità finanziaria, difficultà è cusì, ma sò digià pudè sentificà per a vita. Hè per quessa, in i primi anni, averanu spessu a ricuperà a magia, per parvarà u zitellu per fà qualcosa pessimu.

Perchè sì, avete sempre risponde a dumanna: hè vale à u zitellu à crede in miràculi, dunque averete bisognu di un "duro", perchè i figlioli ani bisognu di fantasia per sviluppà è esse capace di pensà fora di a scatula.