Cumu fà una figura di palla?

L'articuli fatti di i palloni ùn sò micca solu una decorazione urigginali per una festa, ma un bon rigalu per i zitelli è l'adulti. Eiu, ci hè quarchi cosa magica nantu à quandu da i palloncini avemu dui animali, fiori è ancu elementi di vestiti. Hè per quessa chì avà avemu a parlarà di cumu fà e figuri di i palloncini.

Cumu fà una figura di palla?

Per appruntà cumu fà figuri da i palloncini, avete bisognu picculu. Prima di tutti, sò sti longhi bòli di "sausage". È dinò una pompa per inflating globes. Di sicuru, pudete aduprà i vostri pulmoni, ma u vostru globu ùn serejanu mai in l'aria. Per fà sapè cumu per fà questa o esa decoração da bundeddi, prima avemu da pruvà à fà a forma simplice è da andà à a cumpitenza più complicata.

Una fiorita di palla.

Per fà una figura, avemu bisognu à piglià e pilone di dui culori: u verde è u culore chì i vostri petali saranu. Per esempiu, blu. Prima hè necessariu infilarà a bola verde. Ricurdativi chì cinque centimetri di u bulu ùn deve micca infundatu. Poi torci u ballu ghjuntu sottu à u mezu à u mediu in a forma di ottu. Cusì ci hè bisognu à fà a lizza per a nostra bola. À u principiu di u bulu hè necessariu di fà un core per l'u fiore. Per questu, retorna un pocu da u principiu è torce u pezzu di u ballu in modu chì pudemu fà un mezu. Dopu quessa, cuminciamu à fà petali. Per fà questu, pigliate a nostra bagnata blùta è aghjunghja in un anellu. Allora torna l 'anellu in mezu. Avemu dui incarciati. Aghja torna torna da mette. In cunsiquenza, avemu sei petali. Fixemu a fioritura nantu à u trondu. Hè tuttu, ora avete a fari l'articuli simplici di i palloncini. Allora hè u tempu di fà una forma di palloni più difficili. Per esempiu, un cucciolo di oso.

Cubito, cucciolo, fatti di palloncini.

Un tali osteru bonu hè sicuru per piace i zitelli. Allora si avete un pensamentu di ziteddi predilettu, pudete culminate quellu di l'ore è fà tutti i figlioli felici. Allora, per a pruduzzione di un osteru, avemu solu bisognu di una bola di "sausage". Ancu s'ellu pò usà dui pilami. U secondu sarà a cori-balla, chì u nostru babbu averemu in u so patrone. Per fà una figura, bisognu di una bola cù una durata di deci à doce centime. Infundammu, ma ùn averemu micca chì u fini ùn deve micca infundate. Allora pigliamu setti burbichi di i taglioli seguenti da una bola: trè centimetri-trè centimetri-cincu centimetri-trè centimetri-quatre centimetri-trè centimetri-cincu centimetri. Serà u nasu di a so squadra di a civiglia. Ricurdate chì avete bisognu à tutti i bombe sò solu modu è tenite a prima è l'ultima burbuila cù a manu manca. Se ùn fate micca cusì, ponenu dinò.

Dopu questu, i nostri burbuli, chì anu un tamantu di cinqui centimetri, sò torchi da un pezzu, è aghjurnà u nasu in u filu resultanti. Solu cusì sicuru chì a testa ùn ùn sciddite u passatu da a testa. Hè stata firmata.

Avemu bisognu di fà l'ochji per i nostri oseri. Per fà questu, piglià a bolla "a frunti" è a bolla "a carru" è presse à l'altri. Intantu, cù l'altra banda, piglià u nostru pusessu è l'indice ditte cù u nostru "odeoni" è torna duie volte, per ùn averebbe micca untwist. Allora andate cù u secutu ovu.

Avà, quandu u nostru cucciu hè un fodu, ùn resta più solu per fà e tinglado. Per fà questu, retrocede trè centimetri à u collu, ghiacciate è retrocede nimu da vint centimetri à i peri di u pede, fate finamente a mezzo è fate un ciclo, chì torna u toffu. Allora ripiglie circa sittà centime per chì u nostru babbu avete un fogghiu "corpu". Avà solu resta a fari duie bistecche di sitt centimetru, chì ripurtanu u rolu di e pate trinche è ghiacci à u lock. È u restu di a nostra bola hè diventata in una prufessera prima. Hè tuttu, ora solu hè diventatu per inserisce un core in i so patrone è cura currettamente cù un filu. U to fruttu bonu d'una bola brillanti hè pronta per fà i zitelli è adulti.