Cumu felicità à un omu

Prima, ùn aghju micca sapè in felicità à un omu amatu, chì cosa di dà, di chì dì? Questa domanda è dumannata da ogni donna chì hè in amore o amè à a malannia. Cù a secunna categuria, tuttu hè simplice. A donna a piglia cù a so ànima, u so core, ogni cellula di u so corpu. Ella cunnoscia assai bè chì un core amori serà dettu di u modu bellu in questu direzzione. Allora chì dò ti daraghju? Cumu felicità? Sta dumanda ùn deve micca esse risposta solu da quelli chì ùn avè micca dumandà un cunsiglii di fora, sò fideli à elli è solu per elli. Ùn ci sò parechji. Demu ci cuntradinu, avemu a paura di fà qualcosa di malu, per annunziendu o anu u culpritu di a celebrazione, di fallu o divirtì solu oghje u vacanze. In vain! Tali uttimi, allora tutti spulanu.

Hè necessariu di clarificà l'aiutu è l'avè. Avete dicisu di felicità à u to altru predilettu, perchè si ricurdarà quì per a vita? Deduce un poema, è hè megliu micca unu o duie, ma un librettu in tuttu chì scrivitevi sinceramente nantu à i vostri sentimenti per ellu, cumu ùn pudete micca vive senza ellu, etc. Pensate chì un omu ùn tocca micca questu?

Cunsiderate una altra opción. Per esempiu, da a scola sò abituati à dà una carta è cologne o una carta è un chjave per i figlioli u 23 di frivaru, ùn hè micca impurtante chì cosa di dà, hè solu ghjustu nantu à cunsiglii di i maestri o a vostra mamma chì prova d'dà un minimu di soldi per un rigalu à un piccioccu nicu. Sì, questu era u casu cù parechje, ma questu hè micca u casu! Ciò chì era in a scola, avete bisognu di scurdà! Sceghju à u mio capu! Demu un donu più à u zitellu in a scola, ma à l'omu amatu! Questa hè a diffarenza.

Un amatu omu serà piaceu micca solu cù cura, ma cù una quantità enormi di cura è cura, fate chì u vostru donu hè distintu. Avete bisogna chì pò dà. Forsi si poesia, musica o francu ricunniscenza in u to amore per ellu. Improviserà! Preparate una cena diliziosa, qualcosa chì ùn hà micca pruvatu, qualcosa chì puderebbe sorpresa, per favvi. Un omu devi sentenu chì ellu hè specialu, unicu è ùn hà micca parechje analogi.

Sè dà una cartolina, pruvate, chì ci era menu prufeta chjamatu è più scritte da voi. Ùn avete bisognu di riviscrizzamentu di u testu in Internet o libri - pudete sia capace di scrivite tuttu u vostru, ancu di megliu cà un altru munnu. Basta connectà a vostra cuscenza à una onda d'amore è a luce, à ciò chì succede in a vostra ànima! Eccu un segnu sempru à u successu in scrittura carte postale. Chì ùn esse rimanda, ùn ci hè mancu scrittura bè, perchè hè stata originale è una.

U vostru omu hà cunnuscenu cumu l'amanu, cumu si preoccupa di voi. Believe me, a risposta ùn hà micca tenutu chì aspetta. In a so ànima, ci sarà una stampata di una felicità inuditore, quantu cumu si tocca tuttu ciò chì era successu.

L'essenza di l'omi ghjè chì certe ammuccià e so emozioni è ancu senteri. Ùn àbbia paura di questu! Pruvate per esse apertu cun ellu, è ellu vi pò ancu revelà. Senza pacienza!

Ricordate chì a chjave per u successu ghjacia in amore, sincerità, imaginazione è desideriu. Cci ci saranu l'amore è a sincerità - ci saranu una fantasia è a vuluntà di ripintelu à a realità.

Amate i vostri omi! Dàteli tù stessu è u to amore! Be happy!